Gå til innhold

Helthjem, noen som kan hjelpe evt komme med erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er overraska over at det er så mange som har dårlig erfaring med Helt Hjem. Eg har berre gode erfaringer og har brukt det mykje. Synes det er heilt genialt! Pakkane blir alltid levert på dørmatta innen rimelig tid, og det har også gått fint å sende. 

Kanskje leveringstid og service varierer mykje frå plass til plass? 

Anonymkode: 2d8ed...db8

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helthjem har vært en tragedie fra starten her.De har rotet bort mange pakker,før de tilslutt konsekvent unngikk å levere til min adresse.Jeg bor i blokk og vet ikke om det er derfor det blir for tidkrevende for dem.Men mistenker at de satte meg på en "svarteliste",etter et par berettige klager fra meg.Nå må jeg hente alt på diverse utleveringsteder.Det hjelper ikke stort,når de ikke sender meg beskjed om hentekode og sted.Så noen pakker går i retur til avsender.

Nå lurer jeg på å bruke Fix Ferdig på Finn,men hvis det avhenger av Helthjem er løpet kjørt for min del.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2022 den 11.38):

Porterbuddy har vært helt fenomenal på levering hvertfall. 

Helthjem leverer de også , stoler på budene men de operer på natten så er egt, mest redd for tyveri fra postkasse

Anonymkode: d1254...adb

Ja, er nettopp det. Noen ganger leverer de kl 3 på natta, liksom. Er det vinter er det også litt dumt. Utover det har jeg ikke hatt noe problemer :)  Bare noe å ha i bakhodet.

Anonymkode: dcf37...dd3

Skrevet

Hadde hørt så mye negativt om Helt hjem, så jeg var veldig skeptisk da jeg ikke rakk å avverge at selgerne brukte det. Men det gikk helt fint. Det tok riktignok lang tid, 4-5 dager?, fra pakkene ble hentet til den forlot terminalen, men da de først ble sendt, gikk det fort. Bor et stykke fra postkassen, så jeg så for meg at det kunne bli mye styr, men begge gangene ble pakkene lagt i postkassen.

Skrevet

Bortsett fra at navnet helthjem er helt misvisende (de leverer ikke helt hjem), så er jo dette helt normalt. LEveringstid på ting kjøpt på nett i Norge er gjerne 2-4 uker. Vi er ikke USA med levering samme dag eller dagen etter. Vi er i samme klasse som u-land når det kommer til logistikk dessverre.

Anonymkode: 21a48...0e2

• 7 måneder senere...
Skrevet (endret)

Ubrukelig tjeneste pakken var ute for levering natt til 20.04.2023 klokken 02:37 ble den omgjort til levering 21.04.2023  sittet oppe halve natten 

(Resultat? krevd retur til avsender) 

Endret av Maskinfører

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...