AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg hører til nord i landet. Var borti Rådhuset området, og gikk videre og havnet på Aker brygg og deretter så jeg skiltet til Tjuvholmen. Har hørt om hotellet The thief og ble bare nysgjerrig og gikk videre. Jeg var ikke trendy kledd, men i joggedress, billig greie. Det var leiligheter der som må være eid av rike folk. Det virket som å være en Securitas i sivile klær som spurte meg om jeg leter etter noe, og om han skal vise meg riktig meg. Jeg sa at jeg bare ser rundt, men han hadde øyner på meg hele tida Sånt hadde jeg ikke tenkt i Norge Anonymkode: dd34c...aa1
Chomsky89 Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 Tror ikke fattig vs rik i oslo er relevant her. Vis en konsentrasjon med like høye verdier hadde vert samlet på Finnmarskvidda,Svaldbard eller Nordkapp så hadde det også vert ansatt folk til å følge med på Sikkerheten. Det koster ikke mye for disse folkene å ha noen til å holde utkikk. 4 kr dagen for deg, tilsvarer samme % tap av kjøpekraft som 4000 kr dagen for andre. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 Aldri opplevd dette på Aker brygge eller andre steder, og jeg går aldri trendy kledt. 😄 Du hadde nok enten suspekt oppførsel, eller du så ut som du lette etter noe/noen. Anonymkode: 01358...018 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #5 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg hører til nord i landet. Var borti Rådhuset området, og gikk videre og havnet på Aker brygg og deretter så jeg skiltet til Tjuvholmen. Har hørt om hotellet The thief og ble bare nysgjerrig og gikk videre. Jeg var ikke trendy kledd, men i joggedress, billig greie. Det var leiligheter der som må være eid av rike folk. Det virket som å være en Securitas i sivile klær som spurte meg om jeg leter etter noe, og om han skal vise meg riktig meg. Jeg sa at jeg bare ser rundt, men han hadde øyner på meg hele tida Sånt hadde jeg ikke tenkt i Norge Anonymkode: dd34c...aa1 Bare innvandrer-gangstere som går i joggedress i Oslo. Anonymkode: ce91e...a7d 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #6 Skrevet 16. juli 2022 Jeg tror nok du traff på en som så at du så ut som om du hadde gått deg bort. Anonymkode: 77868...d22 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Nei har aldri opplevd. Men der høres jo ut som du gikk temmelig shabby kledd, så mulig securitas mente du var litt lost. Anonymkode: 25811...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 Ja, det er stor forskjell på fattig og rik i Oslo. Bare les Aftenposten i dag som har en stor artikkel om dette. Anonymkode: 6b299...213
enkefru Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 Ja, det er stor forskjell https://www.aftenposten.no/oslo/i/34n29q/ingen-andre-byer-i-norge-er-saa-delt-som-oslo
Nevrosererroser Skrevet 17. juli 2022 #10 Skrevet 17. juli 2022 Det er definitivt forskjell på fattig og rik i Oslo som det er i mer eller mindre alle andre steder og for den del land men akkurat dette var nok ikke fattig vs rik men mer at du nok så litt fortapt eller undrende ut. Jeg ser ofte ut som et takras og har prestert å gå ærender på Majorstuen i stilongs og ubørsta hår uten at noen heva et øyebryn (så jeg så det ihvertfall).
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #11 Skrevet 17. juli 2022 Du er kanskje veldig pen. En unnskyldning for å snakke med deg. Ellers så er det som du selv antar, at du ikke så ut som en som burde ha interesse eller grunn til å oppholde seg der 😄 Anonymkode: 9a903...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå