AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Del Skrevet 15. juli 2022 Venninnen min påstår at hvis jeg blir gravid denne mnd så blir barnet syk. Fordi jeg har hatt influensa under eggløsning… Er dette sant?🥺 Anonymkode: 4e0f0...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heiheiheidi Skrevet 15. juli 2022 #2 Del Skrevet 15. juli 2022 Nei, barre tull og tøys, bare ta det med ro😊 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Del Skrevet 15. juli 2022 Er dere 14 år? Anonymkode: 3fb7a...28b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 15. juli 2022 #4 Del Skrevet 15. juli 2022 For noe sludder, ikke hør på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Del Skrevet 15. juli 2022 Det er ve ikke akkurat et barn inni der om du blir gravid nå. Anonymkode: e5e6c...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Del Skrevet 15. juli 2022 Heiheiheidi skrev (1 minutt siden): Nei, barre tull og tøys, bare ta det med ro😊 Takk for svar, ble veldig bekymret… Trodde ikke helt på det, men ble veldig usikker… fant heller ikke noe troverdig kilde å lese på. Anonymkode: 4e0f0...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ve ikke akkurat et barn inni der om du blir gravid nå. Anonymkode: e5e6c...7b8 Nei, er jo ikke det.. men hun mente at egget ville være i veldig dårlig kvalitet i såfall… Anonymkode: 4e0f0...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar, ble veldig bekymret… Trodde ikke helt på det, men ble veldig usikker… fant heller ikke noe troverdig kilde å lese på. Anonymkode: 4e0f0...48a Er venninna di lege? Anonymkode: 14e57...30c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Del Skrevet 15. juli 2022 Du må ikke finne på å bli gravid når venninna di kommer med slike utsagn. Du kan risikere at barnet ditt også blir mindre smart... Anonymkode: 4f0ba...876 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må ikke finne på å bli gravid når venninna di kommer med slike utsagn. Du kan risikere at barnet ditt også blir mindre smart... Anonymkode: 4f0ba...876 Hahah takk for tipset ☺️ ts Anonymkode: 4e0f0...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må ikke finne på å bli gravid når venninna di kommer med slike utsagn. Du kan risikere at barnet ditt også blir mindre smart... Anonymkode: 4f0ba...876 Tenker at når man i hele tror på noe sånt vrøvl så bør man ikke få barn i hele tatt.... Og når man i tillegg tar turen til Kvinneguiden for å høre om det virkelig kan være sant så bør man i hvert fall ikke få det.. Anonymkode: ec856...d80 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenker at når man i hele tror på noe sånt vrøvl så bør man ikke få barn i hele tatt.... Og når man i tillegg tar turen til Kvinneguiden for å høre om det virkelig kan være sant så bør man i hvert fall ikke få det.. Anonymkode: ec856...d80 Plusset du deg selv der for å virke viktig? 😉 Anonymkode: 16539...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Venninnen min påstår at hvis jeg blir gravid denne mnd så blir barnet syk. Fordi jeg har hatt influensa under eggløsning… Er dette sant?🥺 Anonymkode: 4e0f0...48a Så lenge hun ikke er sort heks og har gitt deg det " onde øyet" så er influensa ufarlig 🧘♀️ Anonymkode: ae1f9...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #14 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg fødte med influensa. Fødselen var derfor ganske tung for meg, men alt gikk bra med babyen. Ble ikke engang smittet. Unnfanget under influensa tror jeg går helt fint. Anonymkode: c0beb...1a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenker at når man i hele tror på noe sånt vrøvl så bør man ikke få barn i hele tatt.... Og når man i tillegg tar turen til Kvinneguiden for å høre om det virkelig kan være sant så bør man i hvert fall ikke få det.. Anonymkode: ec856...d80 Det er faktisk økt sjanse for at barnet får schizofreni om mor har hatt inflensa i svangerskapet. men TS, det trenger ikke du tenke på. Det gjelder senere i svangerskapet, og de aller aller fleste vil ikke få shizofreni såklart. Anonymkode: 6bdb3...d64 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalumpmamma Skrevet 16. juli 2022 #16 Del Skrevet 16. juli 2022 Tidlig i svangerskapet er det noen virus sykdommer som kan gi enkelte syndromer. Spesielt gjelder dette røde hunder og zica virus, som vi ikke har i norge. Også listeria og toxsmoplastmose som kommer fra mat og dyr. Det kan gi syn eller hørselsskader, eller i verste fall døvblindhet. Men dette er svært skjeldent. Der er ingen kjente vansker med dagens influensa. Jeg er mest opptatt av mat, ikke kose med katter, spesielt i utlandet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå