AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg er i midten av førtiårene og drømmer om venner jeg hadde på ungdomsskolen og videregående. Til og med fra barneskolen selv om det ikke skjer så ofte. Og jeg drømmer om ekser jeg var sammen med i tyveårene. Dette er altså mennesker jeg ikke har sett eller snakket med på 20-30 år, og som jeg heller ikke har noen interesse av å ta opp kontakten med. Jeg hadde en veldig god venninne som jeg drømmer om tre-fire ganger i uka for tiden, og henne har jeg verken sett eller hørt fra på 25 år! Flere som opplever det samme, og hva kan være grunnen til dette? Anonymkode: c096d...389
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 TS igjen. Det er altså ikke dagdrømmer eller fantasier, men drømmer mens jeg sover om natta Anonymkode: c096d...389
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Haha, ja senest natt til i dag. Anonymkode: 3d168...450
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #5 Skrevet 16. juli 2022 Ja, det går i perioder. Anonymkode: 6f6d6...394
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #6 Skrevet 16. juli 2022 Bra at vi er flere. Lurer på hva som er årsaken, spesielt i perioder hvor jeg drømmer mer om tidligere kjente enn de som faktisk er i livet mitt nå Anonymkode: c096d...389
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #7 Skrevet 16. juli 2022 Ja, det hender. Også folk som har vært døde i mange år. Uten at jeg synes det er det minste rart i drømmen. Merker ofte at jeg drømmer om ting jeg aldri tenker på i våken tilstand. Anonymkode: 65644...9cb
klarinetta Skrevet 16. juli 2022 #8 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er i midten av førtiårene og drømmer om venner jeg hadde på ungdomsskolen og videregående. Til og med fra barneskolen selv om det ikke skjer så ofte. Og jeg drømmer om ekser jeg var sammen med i tyveårene. Dette er altså mennesker jeg ikke har sett eller snakket med på 20-30 år, og som jeg heller ikke har noen interesse av å ta opp kontakten med. Jeg hadde en veldig god venninne som jeg drømmer om tre-fire ganger i uka for tiden, og henne har jeg verken sett eller hørt fra på 25 år! Flere som opplever det samme, og hva kan være grunnen til dette? Anonymkode: c096d...389 Ja, faktisk mer vanlig å drømme om folk fra barneåra enn dem jeg kjenner nå. Og drømmer så å si aldri om mine nærmeste. Min type gjentakende drøm er at jeg oppdager masse rom i huset mitt (som ikke ser ut som det jeg bor i) som jeg aldri har visst om før. 🤪
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #9 Skrevet 16. juli 2022 54 minutter siden, klarinetta said: Ja, faktisk mer vanlig å drømme om folk fra barneåra enn dem jeg kjenner nå. Og drømmer så å si aldri om mine nærmeste. Min type gjentakende drøm er at jeg oppdager masse rom i huset mitt (som ikke ser ut som det jeg bor i) som jeg aldri har visst om før. 🤪 Interessant! Da er jeg kanskje ikke så rar som jeg trodde Jeg pleier også å drømme om et hus som ikke ser ut som huset jeg bor i eller har bodd i. Men det er samme huset fra drøm til drøm. Anonymkode: c096d...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå