AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg må grunne og male ute og været er så ustabilt. Jeg sjekker hele tiden værmeldingen - det er meldt sol og lite bit skyer, ikke noe nedbør flere dager fremover. Da tenker jeg ''Ja, nå får jeg endelig gjøre arbeidet''. I det jeg starter ser jeg masse skyer som kommer og vips står det på yr at det er meldt nedbør 0.5 ml den neste timen. Mens det var sol og klar himmel før det og ikke noe tegn til nedbør. Hva skjer? Jeg blir jo aldri ferdig her ... Hele sommeren har vært slik og det har småregnet annenhver dag omtrent selv om det var meldt opphold og sol flere dager på rad. Jeg er så forbanna ... Anonymkode: 32810...288 3
lemoncake Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 Føler med deg! Angrer på at vi ikke satte i gang noe av utearbeidet tidligere på våren, for denne sommeren er det bare regn og kaldt. Deprimerende å lese værvarsel. Og når det meldes pent, så blir det ikke slik. Vi trenger flere dager sammenhengende med pent vær slik at vi får beiset ferdig. Pent vær en dag og regn neste funker dårlig. Særlig med temperaturer på bare 13 grader. Dessverre kan vi ikke styre været. Men jeg blir også i dårlig humør av denne elendige sommeren. 2 1
Green_Harmony Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 Sliter med det samme selv.. Ikke en dråpe regn å spore på værmeldinga, men allikevell bøtter det ned. Spørs om de har ferievikarer til å spå været om dagen! 😂
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Green_Harmony skrev (9 timer siden): Sliter med det samme selv.. Ikke en dråpe regn å spore på værmeldinga, men allikevell bøtter det ned. Spørs om de har ferievikarer til å spå været om dagen! 😂 Kanskje og de er så optimistiske! Det er skikkelig frustrerende for jeg har leid stilas som jeg omtrent ikke har brukt. Hadde jeg visst det skulle regne annenhver dag tross sol-værvarsel, så ville jeg ventet. Nå er jeg bare himla frustrert. Anonymkode: 32810...288
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 Jeg er også svært misfornøyd med «sommeren» i år. Får ikke gjort noe ute, hagen gror ned med ugress, huset trenger sårt et strøk maling, og frukt og grønt modner jo ikke under 15 grader ☹️ Anonymkode: 7edf6...967 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Føler med deg! Har også diverse prosjekter jeg vil komme i gang med - pusse ned, beise, male, hagearbeid... Anonymkode: 987ee...ef6
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Kjedelig det der sånn har selv sparkel på bilen som skulle vært pussa ned grunna samt lakkert ☹️
lemoncake Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 Maskinfører skrev (2 timer siden): Kjedelig det der sånn har selv sparkel på bilen som skulle vært pussa ned grunna samt lakkert ☹️ Kjedelig! Synes ikke værutsiktene ser særlig bra ut. 😢 Kunne du fått lånt deg en garasje? Eller et stort partytelt eller noe slikt. 😂 Sistnevnte hjelper kanskje ikke hvis en er avhengig av høyere temperatur da… 😏 Uansett, ikke noe kjekt når alt av planer og utearbeid blir satt på vent uke etter uke. 💦💦💦 1
Mt3 Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 Skal en male noe i sommer så må en nok dra opp telt/presenning over. Har ikke vært nok oppholdsvær til at noe tørker opp her i vertfall.
lemoncake Skrevet 17. juli 2022 #10 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er også svært misfornøyd med «sommeren» i år. Får ikke gjort noe ute, hagen gror ned med ugress, huset trenger sårt et strøk maling, og frukt og grønt modner jo ikke under 15 grader ☹️ Anonymkode: 7edf6...967 Mye ugress her og. 🙈 Litt høyt gress nå også, så plenen burde vært klippet. Akkurat det skal vi jo få til, men alt er så mye kjekkere når det er pent vær og ikke regn. Når det er noenlunde ok vær, så er det så mye som skulle vært gjort. Er ikke bare hagearbeid en vil styre med den ene dagen solen titter fram. Lyst å kunne nyte været ok… 💦☀️ Kom på en sang nå, som passer bra i disse dager: 🎶Sol sol kom igjen, solen er min beste venn. Vekk med skyer, paraplyer. Hold nå opp å regne🎶 😂☀️☔️😂 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #11 Skrevet 17. juli 2022 Jeg fikk heldigvis gjort unna endel den ene uka det var bra vær! For en drittsommer. 11 grader og regn hele juli - uuuuugh. Har fremdeles igjen noe maling på hytta, gudene vet når jeg skal få gjort det! Anonymkode: 5231d...8a3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #12 Skrevet 17. juli 2022 Hvis du bruker nettjenester for været så kan du bare slutte med det. De bruker internasjonale dataset som ikke har noen faktisk kjennskap til de geologiske forholdene andre steder i verden, så beregningene deres fungerer dårlig. Anonymkode: edb40...3c8
Maskinfører Skrevet 17. juli 2022 #13 Skrevet 17. juli 2022 lemoncake skrev (11 timer siden): Kjedelig! Synes ikke værutsiktene ser særlig bra ut. 😢 Kunne du fått lånt deg en garasje? Eller et stort partytelt eller noe slikt. 😂 Sistnevnte hjelper kanskje ikke hvis en er avhengig av høyere temperatur da… 😏 Uansett, ikke noe kjekt når alt av planer og utearbeid blir satt på vent uke etter uke. 💦💦💦 Nei værutsiktene er rævva har låve men er fylt til randen av andre menneskers skrot prøvde en gang med partytelt men det endte på naboeiendommen så den var ikke noe tess nei en må håpe på bedre vær etterhvert
Maskinfører Skrevet 18. juli 2022 #14 Skrevet 18. juli 2022 Hadde bange anelser prosjektet mitt gikk åt skogen idag også regn regn regn og atter 💦💦💦 eneste jeg fikk gjort 07:00 på morran var å kjøre til Jula og kjøpe eksentersliper og papir til å pusse med grisebillig 348,90
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #15 Skrevet 18. juli 2022 Green_Harmony skrev (På 16.7.2022 den 22.06): Sliter med det samme selv.. Ikke en dråpe regn å spore på værmeldinga, men allikevell bøtter det ned. Spørs om de har ferievikarer til å spå været om dagen! 😂 Leser du tekstværvarselet eller ser du kun på symbolene ? Det er utfordrende å melde sommerværet har jeg hørt. Og de spår ikke akkurat været. Anonymkode: 90074...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå