Gå til innhold

Hvordan ta kontakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg får altså ikke til å kontakte fastlegen min på Helse-Norge og har ikke noe mail jeg kan sende til heller, eneste er da i såfall legekontoret. Må gi noe info og be om en henvisning, og hun sa da jeg bare skulle ta kontakt med henne dersom jeg trengte dette (som er tilfellet nå) men det går altså ikke å bare ta kontakt med melding uten å måtte opprette en time, som da koster penger, så vil helst ikke gjøre det for «så lite» når hun sa jeg i bunn og grunn ikke trengte å opprette en time kun for å fortelle henne dette. Når jeg prøver å sende melding på Helse-norge kommer det bare opp at jeg ikke har noen medisinske kontakter å sende melding til. Skal jeg da bare sende en mail til legekontoret som da kan videreinformere henne om dette? Noen som har peiling på hvordan man evt kan legge til lege som kontakt der, får det ikke til??

Anonymkode: 26d75...a84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at hun har falt ut av systemet. 

Dette skjedde meg også, da måtte jeg ringe legekontoret og da sa de at pga at min fastlege hadde hatt ferie måtte de aktivere henne... Kan være dette har skjedd med henne? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...