AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg stjal noe på butikken verdt 80kr og noen så det. Etter jeg hadde gått ut gikk de inn igjen mest sannsynlig for å si ifra. Hva er sannsynligheten for at dette blir anmeldt? ja vet det var dumt og kommer aldri til å gjøre det igjen Anonymkode: 5f9c9...773
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Hvis du ikke blir tatt, Ville ikke dratt tilbake til den butikken/senteret. Du er nok fanget på ett eller annet kamera i nærheten i vekterne er dermed oppdatert på hvordan du ser ut og at du blir forfulgt hvor enn du går om du kommer tilbake. Dette vet jeg da jeg selv jobber i butikk og vet hvordan vektere opererer Anonymkode: 7c737...d04
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Gratulerer, nå har du blitt kriminell for noen småkroner og risikerer å bli utestengt fra butikken i tillegg. Det er veldig stor sannsynlighet for at det blir anmeldt, kjipt å være stemplet på rullebladet som en kjeltring for resten av livet. Anonymkode: ec44c...6ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå