Gå til innhold

Hvem inne på Ex on The Beach kunne dere runket til et bilde eller hatt sex med! (For gutter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvem inne på Ex on The Beach kunne dere runket til ved et bilde eller hatt sex med ??  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

F.eks.?

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hilsen tidligere deltaker.. 

Anonymkode: b8651...015

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett programmet, men er ganske sikker på at kunne hatt sex med alle. Jeg kunne nok hatt sex med de fleste damer egentlig

Anonymkode: 04812...696

• Liker 1
Skrevet
jabx skrev (8 minutter siden):

F.eks.?

Tenkte Melina

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hilsen tidligere deltaker.. 

Anonymkode: b8651...015

Uten tvil 

Anonymkode: 66e58...928

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen, jeg blir mer tent av å se maling tørke. Når kriteriet for å være med er enten lav IQ eller dyssosiale trekk er det lite å hente for min del.

Anonymkode: f7ff8...e25

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem. 

Anonymkode: 8b9c1...3a1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er mange. Men husker jeg la merke til denne dama. Hadde ikke sagt nei takk til å dyppe kuken i henne.

96E641F4-4A96-4C01-96F4-7101F3CBC371.jpeg

Anonymkode: 59134...df9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er mange. Men husker jeg la merke til denne dama. Hadde ikke sagt nei takk til å dyppe kuken i henne.

96E641F4-4A96-4C01-96F4-7101F3CBC371.jpeg

Hva heter hun?

Anonymkode: 1ff8d...12f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva heter hun?

Anonymkode: 1ff8d...12f

Tror hun heter Vivian Sætre. Flott kropp. Store fine pupper. Fine former. Har en mistanke hun er et bra knull. 

AnonymBruker
Skrevet

Kunne sikkert ligget med de fleste med unntak av hun kvapsete og lubne med oppmerksomhetssyke fra Tromsø som var med på Afterski-sesongen. Huff! 

Anonymkode: b3e71...c50

AnonymBruker
Skrevet

Er det ny sesong? 

Anonymkode: f2fc2...1d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det at en mann anser noen fra slike serier verdt å runke til hadde vært turn-off for min del.

Anonymkode: c95e9...549

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingen av dem.

For det første så er det kun psykisk ustabile og selvdyrkende raringer som melder seg på slike søppelprogrammer, for det andre så er det et gammelt jungelord som sier "don't stick your dick in crazy".

Rent fysisk så er det ingen av jentene som er attraktive eller pulbare bortsett fra i blindfylla når man ikke tenker på morgendagen. Det å fylle kroppen med fillers, plastikk, falske øyenvipper, falske øyenbryn og i tillegg peise på med brunkrem stygge tatoveringer har aldri gjort noen vakre.

Tenk å våkne opp dagen derpå med en av disse glufsene når sminken sitter igjen som et tjukt lag på sengetøyet, for det første så begynner man å spekulere på om man har hatt diare i løpet av natten og det i seg selv er jo grunnlag for hjerteinfarkt og slag. Det første sjokket går over til noe langt verre når man ser krattugla uten sminke, da setter angeren og angsten inn for fullt.  

Anonymkode: eb072...1ed

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Absolutt ingen av dem.

For det første så er det kun psykisk ustabile og selvdyrkende raringer som melder seg på slike søppelprogrammer, for det andre så er det et gammelt jungelord som sier "don't stick your dick in crazy".

Rent fysisk så er det ingen av jentene som er attraktive eller pulbare bortsett fra i blindfylla når man ikke tenker på morgendagen. Det å fylle kroppen med fillers, plastikk, falske øyenvipper, falske øyenbryn og i tillegg peise på med brunkrem stygge tatoveringer har aldri gjort noen vakre.

Tenk å våkne opp dagen derpå med en av disse glufsene når sminken sitter igjen som et tjukt lag på sengetøyet, for det første så begynner man å spekulere på om man har hatt diare i løpet av natten og det i seg selv er jo grunnlag for hjerteinfarkt og slag. Det første sjokket går over til noe langt verre når man ser krattugla uten sminke, da setter angeren og angsten inn for fullt.  

Noe med ordbruken din forteller at du uansett er i eldste laget for dem.

Anonymkode: e06c8...c0d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Noe med ordbruken din forteller at du uansett er i eldste laget for dem.

Anonymkode: e06c8...c0d

Det stemmer veldig bra, jeg er tross alt ikke en pubertal fjortis som napper i løken bare jeg ser et ballongdyr i noe som kan minne om badetøy.

• Liker 1
Skrevet

Hva er Ex on the Beach?

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Absolutt ingen av dem.

Utifra denne kommentaren kan jeg dedusere at du 100% ikke hadde hatt sjangs til å ligge med noen av de, og dermed justerer dine synspunkter deretter. 

Anonymkode: b3e71...c50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...