AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har nettopp kjøpt meg ny pulsklokke. Da jeg var ute med noen kompiser som også hadde pulsklokke sammenlignet vi verdiene. Vi satt bare helt rolig og drakk, hadde tatt noen få glass. Min puls var på rundt 80 mens deres var på rundt 60. Jeg føler meg generelt i dårlig form, og blir fort sliten. Betyr det at jeg bruker mer energi enn dem på en sånn happening? Anonymkode: 4424f...761
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Om du er dårligere trent vil du få høyere hvilepuls. Ellers kan jo det dere drakk ha betydning. Energidrikk kan gi økt puls. Bortsett fra det vil nok din økning i puls ikke være så stor at det har særlig merkbar virkning på energinivå. Anonymkode: 6b9a1...643
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Alkohol gir høyere puls. Anonymkode: d30cc...b60
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Du var kanskje mer påvirket enn dem og/eller i litt dårligere form i utgangspunktet. Senere på kvelden var det kanskje de som hadde høyere puls enn deg (hvis de drakk mer). Anonymkode: f41d3...4e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå