AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg skal arrangere utdrikningslag for min kusine og prøver å finne på noe som er artig, og ble tipset om glitter fra Glitterdritt. Det skal visst være en konvolutt som man åpner og så spruter glitter overalt.🎉 Hva er det som er så annerledes med dette glitteret, i forhold til en helt vanlig boks med glitter? Anonymkode: ac817...87e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Artig navn. Anonymkode: c37ad...a49 Glitterdritt er vel firmaet som produserer denne konvolutten som skal sprute ut med glitter🎉 Ts Anonymkode: ac817...87e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Glitter kan faktisk være ganske farlig hvis den kommer inn i øynene eller i lungene, og det er dritvanskelig å rydde opp. Jeg ville ikke anbefale det. Så på denne videon for noen dager siden som forklarer hvorfor: Anonymkode: 48bc9...a47 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Glitter kan faktisk være ganske farlig hvis den kommer inn i øynene eller i lungene, og det er dritvanskelig å rydde opp. Jeg ville ikke anbefale det. Så på denne videon for noen dager siden som forklarer hvorfor: Anonymkode: 48bc9...a47 For ikke å snakke om at glitter er mikroplast, og havner i naturen eller i havet. 🤮 Anonymkode: 3cd29...4e0 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Ts her. Det blir ikke noe glitterkonvolutt fra Glitterdritt i min kusines utdrikningslag, etter å ha sett filmen som a47 la ut. Anonymkode: ac817...87e 3 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå