Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Dønna4life
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig situasjon, men dessverre må du bare finne en måte å komme deg videre på.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det er vondt. Men det var mer pontensiale enn selve henne du var interessert i, da du ikke egentlig kjente henne ordentlig. Og hvis hun ikke tålte at du var nervøs og usikker uten å miste attraksjonen var hun heller ikke rett for deg. Du kommer til å komme deg over dette med tiden, jeg lover. En dag vil det føles uvirkelig ut at du ble så lei deg over henne. Jeg hadde kjærlighetssorg i 3 år over en jeg bare møtte 3 ganger, verre kjærlighetssorg enn når det ble slutt med en samboer over flere år. Og nå kan jeg med hånda på hjertet si at han er helt borte fra mine tanker. Ta tiden til hjelp, og reflekter over om sorgen skyldes henne eller hennes pontensiale 

Anonymkode: 6397b...1f1

Skrevet

Herregud, så utrolig kjipt å høre, spesielt når du dro en så lang vei for å møte henne. Sender varme tanker til deg! 

Så bra at du går til terapi og får hjelp, for tro meg, å sitte innestengt med følelsene sine kan ødelegge en til slutt (noe som skjedde nesten med meg). 
Når det kommer til selve situasjonen du opplevde, så er det ingenting å gjøre noe med, beklageligvis. Dere var rett og slett ikke ment for hverandre. Når det kommer til din usikkerhet og nervøsitet som du nevner, og at hun kanskje merket det, mener du da at det kan være grunnen til at ting ikke ble slik du trodde? Om noen går unna fordi de merker at vedkommende er nervøs og usikker, så er det rett og slett synd for de. Da er det faktisk en person du absolutt ikke hadde klart å deale med i fremtiden når det gjelder andre situasjoner. Det er helt vanlig å føle seg nervøs og usikker, spesielt på første date. Det viser jo bare at du har en interesse og liker vedkommende. Jeg for eksempel (jente) synes det er utrolig søtt når en gutt viser sin nervøse og ydmyke side, det varmer meg. 

Jeg har selv gått gjennom mange avvisninger, både svært respektløse og veldig udramatiske. Jeg forstår veldig hvordan det føles. Husk at man som oftest må gjennom slikt før man finner den riktige! 

Skrevet

Det er kjipt, men du er ung og du har lært en lekse. Aldri legg for mye i skriving eller chatting med en kvinne/jente, før du møter henne. Ting er alltid veldig annerledes IRL en via skriving og bilder. Beste er å treffes så kjapt som mulig eller eventuelt ringes før man treffes. Ikke noe poeng å grave seg nå for dette, du er veldig ung og det kommer mange andre muligheter i fremtiden :)

AnonymBruker
Skrevet

Huff kjære du jeg forstår at dette var en ordentlig kjip opplevelse.
Jeg har vært i lignende situasjon selv bare at jeg er kvinne. Jeg reiste 12t ned til Oslo for å treffe en mann som jeg hadde pratet med kjempelenge. Men da vi omsider traff hverandre så var jeg så nervøs og anspent at jeg følte jeg ikke var meg selv. For det første så var jeg i en fremmed by, for det andre så hadde jeg sovet ekstremt dårlig, for det tredje så var jeg nervøs for å treffe han.
Jeg også fikk en vennlig avvisning og tok det tungt. Det var tungt fordi jeg hadde lagt så mye tid og krefter i denne relasjonen, og reist langt for å treffe han.
I ettertid er jeg glad det ikke ble noe mer med denne fyren. Det hender av og til at jeg snoker litt på han, og han er fortsatt singel på tiende året. Så han leter tydeligvis etter noe han ikke kan få. Jeg har hatt et par kjærester etter han, og de var alle sammen mye bedre enn han uansett!

Men du høres ut som en fin fyr altså. Du gjorde mye for kjærligheten og ditt hjerte er stort. Det er en unik egenskap og dette må du være stolt av.

Samtidig så har du også fått en liten forsmak på hvor brutalt dating er. Kjærligheten er ikke for sarte sjeler. Det er en del av pakken å måtte kysse frosker og få hjertet knust om og om igjen. Men alt er verdt det når du omsider møter den rette!

Jeg holder litt på med nettdating selv og er veeeldig var på å holde følelsene i sjakk og forventingene nede fram til vi har møttes i virkeligheten. For det er stor forskjell på å snakke over nett og det å snakke i virkeligheten. Det har jeg dessverre måttet erfare på den kjipe måten. Det er ikke min skyld eller din skyld eller noens skyld. Det handler bare om den berømte kjemien... man kan være verdens flotteste fyr, snill og god og kjekk. Krysse av alle punktene på lista. Men hvis ikke kjemien stemmer så spiller det ingen rolle. Den kan man ikke kontrollere.

Bedre lykke neste gang!
Rett deg opp i ryggen, nyt sola og sommeren og se fremover. Man vet ikke hva som befinner seg bak neste sving. Plutselig er det en ny jente i livet ditt og da er denne jenta fullstendig ubetydelig.  :)

Anonymkode: 28077...111

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...