Villemo Skrevet 12. mars 2002 #1 Del Skrevet 12. mars 2002 Heisann jenter! Jeg har kort hår,og vil ikke spare i anledning bryllupet. Jeg liker meg selv best med kort hår. Hun som hjalp meg å finne kjole,Sa at de skulle finne en litt røff men fin stil på håret mitt;) Jeg ser ikke helt vanlig ut liksom...to tatoveringer på hver arm. Pluss piercing i haken (eller nedenfor leppa blir det vel):D Høres sikkert helt fælt ut,men det er virkelig ikke det altså!! Men uansett,har dere sett noen rå stilige korte frisyrer? Håret mitt er farget svart,men er dyprødt oppå. Skikkelig fine farger...skal ha dem fargene på bryllupsdagen også... Så jenter kom med tips:) For de som vil lese litt om meg og gubben kan gå innpå hjemmesidene nederst på sidene her. Der står det Monica og Torgeir gifter seg 24 august:) _________________ Villemo som gifter seg 24 August!1212[ Dette Innlegg er endret av: Villemo den 2002-03-12 13:52 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #2 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg har kort hår ennå men jeg har klart å spare litt lengde slik at det er mulig å feste noe i håret. Vanligvis har jeg det så kort at det overhode ikke er mulig å feste noe som helst i det Jeg foretrekker kort hår og den lengden jeg har spart for å feste noe i - vel den skal vekk etter bryllupet da skal jeg ha min "vanlige" stil igjen ikke det jeg har ikke hatt de store problemene med litt lengde på toppen, men føler at det er kjempelangt Bare 5 uker igjen nå 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olympia Skrevet 12. mars 2002 #3 Del Skrevet 12. mars 2002 Har´ke noen tips jeg da,vil bare si HEI VILLEMO-VENNEN!!!!! Så koselig å se deg her inne da!!!!Håper vi treffes en gang før vi begge gifter oss 24.august. Klem fra mamma´n til Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 12. mars 2002 #4 Del Skrevet 12. mars 2002 Villemo: hva er adressen til hjemmesiden din? Dessuten vil jeg si at kort hår kan være kjempestilig!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 12. mars 2002 #5 Del Skrevet 12. mars 2002 Man kan "sy" ting fast i håret uansett (nesten) hvor kort det er. Slør kan kanskje bli litt kinkig siden det er ganske tungt, men tiara, perler og kanskje plomster burde vel gå. Jeg har fortalt om det flere ganger, men jeg må si det igjen fordi det var så stilig. En venninne av meg hadde nemlig også helt kort hår da hun giftet seg, og hun tok extension i panneluggen og fikk flettet en tiara av løshåret. Dødskult!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemo Skrevet 12. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 12. mars 2002 http://www.kvinneguiden.no/bryllup/diverse...ages/Snyen.html Her er adressen til siden vår:) Olympia vennen: Jeg gleder meg sånn at det kiler i magen jeg. Det er jo sååå lenge til jo! men tiden går nok fort,får jeg håpe:) Jeg også håper på å treffe deg og gullene dine før vi gidter oss,hadde jo blitt enda mer spesiellt da jo!!! Kjempeglad i deg vennen! Til dere andre: Tusen takk for tips. Hørtes stilig ut å få litt extencions og greier!!! Hmm..tenke tenke. Skal bli spennende å se hva det blir til slutt. Bare kom med flere tips hvis dere har!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå