Gå til innhold

BERGEN - Hvor ville du bodd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bodd på Fjellsiden (nord+sør), Nordnes, Bergenhus, Møhlenpris, Fana. 

Hvor ville du bodd i Bergen? 

Anonymkode: b5b48...421

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bergen sør, men ikke rett rundt Flesland ellerLagunen. Nattlandsfjellet kunne også være aktuelt

Anonymkode: 6bff8...e07

AnonymBruker
Skrevet

Nøstet, Nordnes, Skuteviken, Fjellsiden. Blomsterdalen, Hjellestad, Hordnes, Grimseid. Sædalen, Totland. Apeltun, Smørås.

Anonymkode: 24f28...e4f

AnonymBruker
Skrevet

Angrer dypt på at jeg endte opp i Bergen. Det regner hele året. Sommer er bare en fjern drøm. Endte opp i Bergen pga studier, og nå er jeg her med hus, mann, jobb og barn som går på skolen - og jeg kommer meg ikke vekk herfra. Før kunne vi i alle fall reise litt, men nå med strømpriser, matpriser, renta på lånet osv så kan vi ikke reise heller. 

Hold dere langt unna denne sumpen av en regnby. 

🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌨🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧

Anonymkode: 41987...85f

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Angrer dypt på at jeg endte opp i Bergen. Det regner hele året. Sommer er bare en fjern drøm. Endte opp i Bergen pga studier, og nå er jeg her med hus, mann, jobb og barn som går på skolen - og jeg kommer meg ikke vekk herfra. Før kunne vi i alle fall reise litt, men nå med strømpriser, matpriser, renta på lånet osv så kan vi ikke reise heller. 

Hold dere langt unna denne sumpen av en regnby. 

🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌨🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧

Anonymkode: 41987...85f

Neida elsker Bergen jeg. Bor her selv i området.

Anonymkode: 1e5d3...07d

AnonymBruker
Skrevet

Bergen vest..Laksevåg ( Lyngbø, Gravdal, Nipedalen), Loddefjord ( Olsvik, kjøkkelvik, Bjørndals området. 

Anonymkode: b65ad...82c

AnonymBruker
Skrevet

Avhenger av livssituasjon.  Som småbarnsfamilie har vi det veldig bra i Åsane/Ulset. Vi bor sentralt mtp buss til sentrum (linje 3), kan gå til senteret,  men bor likevel langt nok unna til at det er veldig stille og rolig. Etablert bomiljø, i gaten jeg bor er det folk i alderen 9-95. 

Anonymkode: 5fd2b...f09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger jo en del av hvor man jobber, om man har barn, hvilke fritidsinteresser man bruker tiden på ect. Personlig er Kalfaret, Kronstad og Landås der jeg vil bo, kort vei til jobb, veldig godt kollektivtilbud, kort vei til turområder, og alt annet jeg trenger innen rekkevidde uten å måtte ta ut bilen. Med barn hadde også Sædalen, Paradis og Skjold vært aktuelt. Men hvor man jobber syns jeg har mye å si, å kjøpe seg hus på Sandsli for å pendle til Hylkje hver dag hadde jeg aldri giddet, da tilbringer man et halvt liv i kø. 

Anonymkode: 64f7b...d50

AnonymBruker
Skrevet

Åsane ❤️  Kjempeflott bydel. 

Anonymkode: f2efb...ef7

AnonymBruker
Skrevet

Laksevåg! 

Anonymkode: 8e394...8c0

AnonymBruker
Skrevet

Kalfaret. Sentrumsnært og gode solforhold (når det for en gangs skyld er sol). Trivdes også veldig godt i Indre Sandviken da jeg studerte i Bergen. Bodde i nærheten av Støletorget. 

Anonymkode: 7e11f...05e

Skrevet

Sør for byen, omtrent 3.842e+15 nanometer fra bykjernen, ideelt sett.

AnonymBruker
Skrevet

Åsane. 

Anonymkode: b387a...032

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kalfaret. Sentrumsnært og gode solforhold (når det for en gangs skyld er sol). Trivdes også veldig godt i Indre Sandviken da jeg studerte i Bergen. Bodde i nærheten av Støletorget. 

Det er ikke Sandviken, det er Fjellsiden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke Sandviken, det er Fjellsiden. 

Støletorget ligger i det som på folkemunne kalles Sandviken, men skal man være helt nøyaktig ligger det i strøket Stølen, altså ikke Fjellsiden. 

Anonymkode: 64f7b...d50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

I giftlokket? 😬

Anonymkode: 38021...c5b

AnonymBruker
Skrevet

Åsane retning Morvik, Toppe og Salhus. Men kommer aldri til å flytte tilbake, holder meg i den ene nabokommunen!

Anonymkode: fbf7a...881

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Florida. Det høres å eksotisk ut.

Anonymkode: 6d5ce...02a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Florida. Det høres å eksotisk ut.

Anonymkode: 6d5ce...02a

Er det så mange boliger der da? 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...