AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg fullammer, og skal kanskje være med på en fire dagers reise uten babyen. Det er ca. to måneder til, så vil ha god tid til å forsikre oss om at babyen tar flaske innen den tid, i tillegg til at jeg kan få pumpet og fryst ned nok melk for de dagene jeg skal være borte (og eventuelt supplere med morsmelkerstatning). Det som gjør at jeg holder litt igjen, er at jeg må få pumpet nok underveis til å opprettholde produksjonen. Jeg vet at jeg ikke kommer til å kunne pumpe like ofte som jeg ammer nå, rett og slett fordi det ikke er praktisk mulig pga program på turen. Jeg vil tro jeg kan få til å pumpe 4, kanskje 5, ganger i døgnet. Babyen kommer til å være ca. fire måneder gammel da, og jeg vet jo ikke hvor ofte jeg ammer da – men sikkert flere ganger i døgnet enn det. Er det noen som har vært på reise uten babyen og har erfart hvordan det er å ikke få pumpet like ofte som man ammer? Går produksjonen raskt ned, og kommer den i så fall raskt tilbake igjen når man kommer hjem til babyen? Anonymkode: 3a0ca...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå