AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg ser mange (?) her inne har diagnosen. Hvordan er det? Jeg kan ingenting? Kan dere fortelle litt slik at jeg kan lære? Anonymkode: bc69b...be0
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Du ser mange her inne skriver om det, men du klarte altså å stave det feil? Anonymkode: 5a630...0a2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Asperger syndrom er en form for autisme. De som har tilstanden har vansker med å forholde seg til andre mennesker, kommunisere med andre mennesker og at en har vansker med å være fleksibel i tanker og atferd. https://vestreviken.no/behandlinger/asperger-syndrom-hos-barn Anonymkode: 1c52a...8c8
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Tror ikke det er så mange som det virker som. Tror vi har et par som lager tråd på tråd om det samme. Du kan google det. Anonymkode: 27ab9...0f5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror ikke det er så mange som det virker som. Tror vi har et par som lager tråd på tråd om det samme. Du kan google det. Anonymkode: 27ab9...0f5 Tror det er begge deler, mange enkeltindivider med asperger, og et par som er veldig aktive. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ser mange (?) her inne har diagnosen. Hvordan er det? Jeg kan ingenting? Kan dere fortelle litt slik at jeg kan lære? Anonymkode: bc69b...be0 Bare en autist som er litt mer oppegående, men fortsatt autist. Fordelen er at en klarer fungere litt selvstendig. Ulempen er at en som regel ikke mestrer å leve selvstendig og lider mye, veldig mye angst og depresjon hos denne gruppen Anonymkode: cbc42...86f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har litt lese og skrivevansker, det får folk tåle. Jeg vet jeg kan google. Jeg har lyst til å høre direkte fra de som har det. Ts Anonymkode: bc69b...be0 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du ser mange her inne skriver om det, men du klarte altså å stave det feil? Anonymkode: 5a630...0a2 Nei, det heter faktisk Asberger. Oppkalt etter en mann som utredet barna for dette først. Tror han var tysk. Men pga uttalen, skriver de fleste det med P, som er feil. Anonymkode: 4913d...2cd
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det heter faktisk Asberger. Oppkalt etter en mann som utredet barna for dette først. Tror han var tysk. Men pga uttalen, skriver de fleste det med P, som er feil. Anonymkode: 4913d...2cd ??__?? Anonymkode: cbc42...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå