AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har bare 1 bukse som jeg bruker hele tiden hver dag, har ikke råd til å kjøpe noen flere. Jeg vasker den 1-2 ganger om natten pr uke Hadde dere reagert hvis kollega du jobbet med alltid gikk i samme bukse? Anonymkode: 57114...bbe
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Litt nasty ja. Gå på fretex og kjøp en til 50,- Anonymkode: 07cf5...8df 1
tangent Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Hvis det er en relativt nøytral bukse ville jeg nok ikke tenkt på det. Jeg har en kollega som alltid går med svarte jeans. Aner ikke om han har et par eller 20 par. Det er bare svarte jeans uten noe særpreg. 25
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har 3 like Levis jeans, som jeg bruker hele tiden, mulig andre tror jeg går i samme buksa, men det kan ikke jeg bry meg om! Jeg har funnet en bukse jeg stortrives i. Ingen som vet om du har flere like bukser! Ikke bry deg! Kjøp deg en ny når du får råd! Anonymkode: 02091...dc7 16 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Tror faktisk ikke jeg ville lagt merke til det.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Nei, det hadde jeg ikke reagert på. Har vært der selv (og med en fasong som "krevde" litt dyrete bukser), hadde bare råd til en ordentlig bukse og brukte den hver dag. Vasket den et par ganger i uken eller ved behov. Hadde ikke reagert som kollega, og fikk ingen reaksjoner selv. Anonymkode: 254e0...605 7
Daria Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 Med mindre den er veldig iøynefallende ville jeg neppe lagt merke til det. 6
Batteri Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 Vasker du klær om natten? Har du ikke fått med deg at det kan være farlig? 3
Oppland Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 Ja, hadde nok sett det, men når buksa blir regelmessig vasket gjør det ikke noe å bruke samme buksa over lang tid. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 Man kan fint gå dager eller uker med samme bukse. Er noe av det mest slitesterke. Gitt at du ikke har en hardt, fysisk krevende jobb, selvsagt. Men dèt veier ikke opp for å risikere brann. Enten vask for hånd, eller investèr i et skift. Anonymkode: 2b63f...d34 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 Jeg legger stort sett ikke merke til hva kollegaene mine har på seg, unntaket er hvis det er noe som skiller seg skikkelig ut, det er hullete eller møkkete. Anonymkode: a9cb5...17a 5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har 3-4 identiske svarte bukser, jeg tviler noen bryr seg. Anonymkode: eb28e...262 10
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har flere bukser av samme type som jeg alltid går med. Hadde ikke klart meg med en bukse. Uff håper du får kjøpt deg noen bukser på salg da TS. Men hadde nok ikke tenkt tanken om at du gikk alltid i samme bukse nei. Tror du kan slappe av. Anonymkode: ccc00...59e 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #14 Skrevet 15. juli 2022 Prøv å ikke tenk så på hva andre tenker og reagerer på, lev ditt eget liv slik det passer deg. Lover at du blir lykkeligere. Anonymkode: 86eb6...bf0 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Skrevet 15. juli 2022 Tusen takk for mange hyggelige tilbakemeldinger😊 13 minutter siden, tangent said: Hvis det er en relativt nøytral bukse ville jeg nok ikke tenkt på det. Jeg har en kollega som alltid går med svarte jeans. Aner ikke om han har et par eller 20 par. Det er bare svarte jeans uten noe særpreg. Er en jeans i jeans-blå farge 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har 3 like Levis jeans, som jeg bruker hele tiden, mulig andre tror jeg går i samme buksa, men det kan ikke jeg bry meg om! Jeg har funnet en bukse jeg stortrives i. Ingen som vet om du har flere like bukser! Ikke bry deg! Kjøp deg en ny når du får råd! Anonymkode: 02091...dc7 Er en Levis jeg bruker også😊 Nå i ferie og snart skolestart, så prioriterer jeg barna fremfor meg selv, så tar nok en stund før det blir noen ny på meg 12 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det hadde jeg ikke reagert på. Har vært der selv (og med en fasong som "krevde" litt dyrete bukser), hadde bare råd til en ordentlig bukse og brukte den hver dag. Vasket den et par ganger i uken eller ved behov. Hadde ikke reagert som kollega, og fikk ingen reaksjoner selv. Anonymkode: 254e0...605 9 minutter siden, Oppland said: Ja, hadde nok sett det, men når buksa blir regelmessig vasket gjør det ikke noe å bruke samme buksa over lang tid. Vasker den 1-2 ganger i uka på kvelden og lar den tørke over natta også på på igjen på morgenen Anonymkode: 57114...bbe 3 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #16 Skrevet 15. juli 2022 16 minutter siden, Batteri said: Vasker du klær om natten? Har du ikke fått med deg at det kan være farlig? Hvorfor er det mer farlig enn på dagen? 12 minutter siden, AnonymBruker said: Man kan fint gå dager eller uker med samme bukse. Er noe av det mest slitesterke. Gitt at du ikke har en hardt, fysisk krevende jobb, selvsagt. Men dèt veier ikke opp for å risikere brann. Enten vask for hånd, eller investèr i et skift. Anonymkode: 2b63f...d34 Hvorfor risikerer jeg brann? Anonymkode: 57114...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #17 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Litt nasty ja. Gå på fretex og kjøp en til 50,- Anonymkode: 07cf5...8df Det er ihvertfall Nasty! Du aner ikke hvor de klærne har vært, kan være fulle av lus og lopper og da bringer du problem inn i hus. Jeg bruker to forskjellige bukser også. Har ikke råd til å kjøpe klær. Vasker den nesten daglig. Ingen tenker over det eller syns det er Nasty. Nasty er der når klærne ikke er rene eller fri for parasitter. Anonymkode: b599c...03b 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #18 Skrevet 15. juli 2022 Du finner jo mange bukser på sommer salget, hvorfor sjekker du ikke det og kjøper deg noen nye bukser da? Du vil sikkert føle deg mer fresh også da med noe nytt. Når du har jobb så har du vel råd til det? Jeg er ufør og har råd så. Anonymkode: ccc00...59e 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #19 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du finner jo mange bukser på sommer salget, hvorfor sjekker du ikke det og kjøper deg noen nye bukser da? Du vil sikkert føle deg mer fresh også da med noe nytt. Når du har jobb så har du vel råd til det? Jeg er ufør og har råd så. Anonymkode: ccc00...59e Når man ikke har råd, har man ikke råd Tilogmed når de er på salg. Da gjelder det å ha nok penger til mat… Anonymkode: b599c...03b 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #20 Skrevet 15. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du finner jo mange bukser på sommer salget, hvorfor sjekker du ikke det og kjøper deg noen nye bukser da? Du vil sikkert føle deg mer fresh også da med noe nytt. Når du har jobb så har du vel råd til det? Jeg er ufør og har råd så. Anonymkode: ccc00...59e Jeg prioriterer barna mine, at de får nye klær, mat og at de skal ha en hyggelig ferie og skolestart Anonymkode: 57114...bbe 5 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå