AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Synes det virker så helt forjævlig å skulle jobbe med dette. Har selv hatt to fødsler, og de desperate skrikene mine om hjelp gjallet i veggene. Er klar over at det oppleves forskjellig, men for mange så oppleves det jo som ren tortur. Hvordan opplevde du å være i kontakt med dette? Jobber selv i helsevesenet, og har sett mye smerte, men ikke noe på et slikt nivå. Tror jeg ikke hadde taklet å se mennesker ha det så desperat jævlig hver eneste dag. Ja, da, de får "den beste premien" på slutten, men hallo... Anonymkode: 5d882...39f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Har ikke opplevd så mange fødsler der mor desperat skriker om hjelp. Det er jo oftest veldig vondt å føde, men mange takler det veldig fint (med og uten smertelindring). Veldig givende å bistå ved fødsler. Anonymkode: eb2a3...9f9 2
Curiousine Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Jobber i helsevesenet, men ikke på føden. Var med en venninne på fødselen hennes å jeg syns det gikk veldig greit🙂
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Har ikke opplevd så mange fødsler der mor desperat skriker om hjelp. Det er jo oftest veldig vondt å føde, men mange takler det veldig fint (med og uten smertelindring). Veldig givende å bistå ved fødsler. Anonymkode: eb2a3...9f9 I hvilken forbindelse har du vært i kontakt med fødsler? Anonymkode: 5d882...39f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Jeg tror de blir blaserte med tiden. Er i alle fall noen jordmødre som virker å ha brukt opp medfølelsen de kanskje hadde. Anonymkode: acaf0...494
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I hvilken forbindelse har du vært i kontakt med fødsler? Anonymkode: 5d882...39f Som sykepleier på en føde-/gyn.avdeling. Anonymkode: eb2a3...9f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå