AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Del Skrevet 15. juli 2022 Hvordan velge forlover når jeg ikke finner noen som et naturlig valg? Vi skal gifte oss til neste år, og tanken er bare oss og forlovere. Men, jeg aner ikke hvem jeg skal velge. Jeg har jo venner, men ingen "bestevenninner". Jeg har søstre, men ingen som faller naturlig å spørre.. Mannen vet hvem han ønske skal være sin, men det føles litt sårt å oppdage at jeg faktisk ikke har noen som er så nære. Tar jeg bare den "første og beste", liksom? Vi er så gamle at utdrikningslag osv er uaktuelt, så det er jo ikke noe "styr" for den som blir spurt. Som sagt blir det bare oss og forloverne, samt presten, og mest sannsynlig er de de eneste som får vite det i forkant også. Anonymkode: 3c3e5...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Del Skrevet 15. juli 2022 Du kan velge noen I familien. Anonymkode: 39277...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 15. juli 2022 #3 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan velge forlover når jeg ikke finner noen som et naturlig valg? Vi skal gifte oss til neste år, og tanken er bare oss og forlovere. Men, jeg aner ikke hvem jeg skal velge. Jeg har jo venner, men ingen "bestevenninner". Jeg har søstre, men ingen som faller naturlig å spørre.. Mannen vet hvem han ønske skal være sin, men det føles litt sårt å oppdage at jeg faktisk ikke har noen som er så nære. Tar jeg bare den "første og beste", liksom? Vi er så gamle at utdrikningslag osv er uaktuelt, så det er jo ikke noe "styr" for den som blir spurt. Som sagt blir det bare oss og forloverne, samt presten, og mest sannsynlig er de de eneste som får vite det i forkant også. Anonymkode: 3c3e5...c9a Kanskje du kan ta å spør en av søstrene dine visst de bor i nærheten? Kanskje dere får et nærere bånd av det Endret 15. juli 2022 av Curiousine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Del Skrevet 15. juli 2022 De er egentlig bare et vitne på papiret. Juridisk. Trenger ikke være så tette bånd. Anonymkode: 8c54f...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Del Skrevet 15. juli 2022 Du kan jo velge din eldste venn? Anonymkode: 608bf...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Del Skrevet 15. juli 2022 Hva med en av foreldrene dine? Anonymkode: 98cb7...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Del Skrevet 15. juli 2022 Min mor var min forlover...egentlig ikke forlover,men " vitne" . På tinghuset. Min mann hadde en bekjent jeg aldri hadde møtt hverken før eller siden....og vi 4 spiste bryllupsmiddag på en random restaurant... En stusselig affære .... Ser aldri på bilder fra dagen. Dette var IKKE mitt ønske,men hans... Vi er skilt for lengst,da han kontrollerte ALT ellers også...vi giftet oss etter 16 år sammen... Anonymkode: 7ec0b...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva med en av foreldrene dine? Anonymkode: 98cb7...1ed Faren min er død, og mamma har jeg ikke kontakt med. 🙈 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du kan jo velge din eldste venn? Anonymkode: 608bf...3a9 Jaaaa.. Men har liksom bare sporadisk kontakt med henne. Har tenkt tanken, da.. Curiousine skrev (43 minutter siden): Kanskje du kan ta å spør en av søstrene dine visst de bor i nærheten? Kanskje dere får et nærere bond av det Ja, jo. Også i tenkeboksen på den.. Har et par venninner jeg kan spørre, men de bor langt unna, (snakk om flere timers reise) og kontakten er nesten kun via meldinger, snakkes aldri på mobilen osv. Synes dette er vanskelig altså.. Men folk blir vel ikke sure for å bli spurt, selv om man ikke har veldig god kontakt? Anonymkode: 3c3e5...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Faren min er død, og mamma har jeg ikke kontakt med. 🙈 Jaaaa.. Men har liksom bare sporadisk kontakt med henne. Har tenkt tanken, da.. Ja, jo. Også i tenkeboksen på den.. Har et par venninner jeg kan spørre, men de bor langt unna, (snakk om flere timers reise) og kontakten er nesten kun via meldinger, snakkes aldri på mobilen osv. Synes dette er vanskelig altså.. Men folk blir vel ikke sure for å bli spurt, selv om man ikke har veldig god kontakt? Anonymkode: 3c3e5...c9a Jeg tror ingen blir sure for det nei😊 Hva med begge søstrene dine? Det går an å ha to. Eller er det dårlige forhold? Da ville jeg heller valgt en perifer venninne. Og er de perifere så kjenner de ikke hverandre og du kan bare spørre helt til noen svarer ja😄 Anonymkode: 1f4c2...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 15. juli 2022 #10 Del Skrevet 15. juli 2022 Om du har mannlige venner, så kan du velge det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg ville valgt søstrene dine. Selv om jeg ikke står nær mine søstre, ville jeg blitt glad for å få være med på et slikt bryllup, kanskje kan det føre til et tettere bånd mellom dere. Anonymkode: e308d...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg valgte søsteren min. Jeg har flere gode venninner, men ikke noen bestevenninne, så fant ut det var lettest å velge søster. Anonymkode: bd83a...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #13 Del Skrevet 16. juli 2022 Jeg var forlover for min vennine. Hadde ikke sett henne på et par år, og hun bor 10 timer unna, men hun hadde ingen andre hun følte hun kunne spørre, så hun spurte meg. Helt greit, jeg signerte papirene og var vitne. Det var det. Så du kan vare spøre hvem som helst så lenge du ikke krever at de skal gjøre noe spesielt😊 Anonymkode: 84ec8...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #14 Del Skrevet 16. juli 2022 Min svigerfar spurte foresten bare en kollega på jobben han hadde god kontakt med. 🤷♀️ Anonymkode: 84ec8...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #15 Del Skrevet 16. juli 2022 Har ikke han en søster du kan spørre? Anonymkode: de4c6...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #16 Del Skrevet 25. juli 2022 En bekjent av meg spurte sin barndomsvenninne selvom de så og si aldri har kontakt og ikke har hatt det på flere år. De hadde etter bryllupet svært lite kontakt, men hun spurte den samme venninnen mange år senere da hun giftet seg på nytt også. Venninnen sa ja hun 😁 Gratulerer så mye med at du skal gifte seg ts ♥️ Anonymkode: bdfa9...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #17 Del Skrevet 26. juli 2022 Samme her bare motsatt. Her blir mannen til min forlover samboer sin forlover/vitne. De er ikke spesielt gode venner, men vi omgås litt sammen og de kjenner hverandre. Enkelt og praktisk. Anonymkode: 3f5f3...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå