AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har en utrolig snill og flott mann. Jeg ønsker sex med han gjerne hver dag...Flere ganger daglig noen ganger. Men han trenger kun en gang i uken ca. Han sier at jeg er perfekt som jeg er og at han ofte har lyst, men ikke så ofte som meg. Vi har vært sammen i over 15 år så skjønner jo at man ikke kan forvente så mye da. Vi har hatt lange perioder med tørketid innimellom alle barn vi har. Men nå opplever jeg økt sexlyst og skulle da så gjerne ønske han var der jeg er. Barna er store og jeg ser på han med hunger døgnet runst. Hvordan få mannen til å ha mer lyst på meg? Triks?? Ønsker ingen annen mann. Han er perfekt for meg så ingen forslag om å bytte partner takk. Anonymkode: 22a61...fe7
liljene Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Jeg tror selvtillit avler lyst. At du tar vare på deg selv og ditt utseende. Eller gjør ting son gjør deg glad. Finn din egen sensualitet og la ham komme til deg når han er klar. Det kan hende han ikke blir påvirka, men da vil du finne andre gleder som erstatter sex. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Har han mindre lyst eller bare mindre lyst på deg? Ettersom dere har vært sammen i 15år er det mest sannsynlig at det er sistnevnte. Anonymkode: 6d635...b6d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Har han stor kuk? Anonymkode: 91994...bce
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har han stor kuk? Anonymkode: 91994...bce Helt normal...14 cm ca. Hvordan det? Anonymkode: 22a61...fe7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har han mindre lyst eller bare mindre lyst på deg? Ettersom dere har vært sammen i 15år er det mest sannsynlig at det er sistnevnte. Anonymkode: 6d635...b6d Han har alltid vært sånn. Jeg får mye oppmerksomhet av andre menn så vet at jeg er attraktiv. Vi har det veldig bra sammen. Han bekrefter sin kjærlighet for meg ofte. Anonymkode: 22a61...fe7 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 liljene skrev (41 minutter siden): Jeg tror selvtillit avler lyst. At du tar vare på deg selv og ditt utseende. Eller gjør ting son gjør deg glad. Finn din egen sensualitet og la ham komme til deg når han er klar. Det kan hende han ikke blir påvirka, men da vil du finne andre gleder som erstatter sex. Takk for tips Anonymkode: 22a61...fe7
Gjest Drigo Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har en utrolig snill og flott mann. Jeg ønsker sex med han gjerne hver dag...Flere ganger daglig noen ganger Ta en god samtale med ham. Fortell at dere nå er et modent par som virkelig kan ha det godt sammen på alle plan - også det seksuelle (fortell om dine behov). For å komme i gang kan du lage en koselig overraskelses kveld for dere selv, med god mat og drikke, samt prat. For å løsne litt på tematikken/praten kan jeg anbefale bloggen «fiolsex.net». Der kan dere for eksempel finne «100+ spørsmål om sex», eller» 100+ rolleleker» etc. Pluss mye annet snadder. Bloggen er en fin plass å få inspirasjon for par i langvarige (og korte) forhold. Hilsen et par på over 30 års fartstid som fortsatt koser oss sammen!🥰
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 Ditto, jeg har det også sånn, begynner å tro jeg er nymfoman vil helst ha sex hver dag. 😥 Anonymkode: e3d32...044 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Helt normal...14 cm ca. Hvordan det? Anonymkode: 22a61...fe7 Bare nysgjerrig. Uvanlig å lese om damer som er så nymfomane som deg. Anonymkode: 91994...bce
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare nysgjerrig. Uvanlig å lese om damer som er så nymfomane som deg. Anonymkode: 91994...bce Er det? Han er svært tradisjonell i sengen også. Aldri noe annet enn misjonær omtrent men det bryr jeg meg ikke om hehe Anonymkode: 22a61...fe7
Gjest autopilot Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 Mann 37 her. Må bare si at jeg kjenner meg litt igjen i din mann her. Jeg elsker samboeren min og føler meg fremdeles svært tiltrukket av henne etter 13 år og flere barn sammen. Men for meg er det definitivt nok med sex én gang i uka. Jeg har liksom litt lyst å kunne glede meg til sex, og legge litt ordentlig innsats i det når vi først skal ha oss. Sex hver dag har jeg ingen interesse av. Det ville føltes for rutinepreget, og så har jeg jo lyst å kunne bruke kveldstiden og energien min på så mye annet også.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan få mannen til å ha mer lyst på meg? Triks?? Anonymkode: 22a61...fe7 Du har en voksen mann som ønsker å ha sex hver eneste uke, så ønsker du noen triks som kan få han til å ville ha sex enda oftere?🙈 Du trenger en liten realitycheck💁🏼♀️ Anonymkode: 9e05d...907 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #14 Skrevet 15. juli 2022 Han er ikke utro da og får dekket behovet sitt hos naboen? Anonymkode: b0105...7f5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Skrevet 15. juli 2022 autopilot skrev (3 minutter siden): Men for meg er det definitivt nok med sex én gang i uka.Sex hver dag har jeg ingen interesse av.. Med andre ord er du helt normal og representerer det store flertallet av menn på 37 år 💃🏼 Anonymkode: 9e05d...907 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #16 Skrevet 15. juli 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Du har en voksen mann som ønsker å ha sex hver eneste uke, så ønsker du noen triks som kan få han til å ville ha sex enda oftere?🙈 Du trenger en liten realitycheck💁🏼♀️ Anonymkode: 9e05d...907 Hvah, jeg ville helst hatt sex hver dag og er mann på 50. Kun en gang i uka ville faktisk vært en krise i forholdet for min del. Så sjelden har vi aldri hatt sex som jeg kan huske, ikke engang i småbarnstiden på sitt mest kaotiske. Har bodd sammen i 15 år. Vi får til ca annenhver dag, men noe særlig oftere enn det blir mer enn hun virkelig har glede av, så det blir jo mest på hennes premisser. Ingen skjønner oss som har masse lyst hele tida, men det blir jo bare en annen målestokk på alt da. Det er jo med stor seksuell appetitt som med annen appetitt, man går sulten omkring mye av tiden. Det er jo ulikheten i lyst mellom partnere som blir greia, ikke hva som er (eller hva andre mener er) "normalt". Anonymkode: 192e1...10c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #17 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvah, jeg ville helst hatt sex hver dag og er mann på 50. Kun en gang i uka ville faktisk vært en krise i forholdet for min del. Så sjelden har vi aldri hatt sex som jeg kan huske, ikke engang i småbarnstiden på sitt mest kaotiske. Har bodd sammen i 15 år. Vi får til ca annenhver dag, men noe særlig oftere enn det blir mer enn hun virkelig har glede av, så det blir jo mest på hennes premisser. Ingen skjønner oss som har masse lyst hele tida, men det blir jo bare en annen målestokk på alt da. Det er jo med stor seksuell appetitt som med annen appetitt, man går sulten omkring mye av tiden. Det er jo ulikheten i lyst mellom partnere som blir greia, ikke hva som er (eller hva andre mener er) "normalt". Anonymkode: 192e1...10c Flott at du og partner er like. Ikke noe som er bedre en det 👍🏻. Dere er også normale. Det er allikevel også helt normalt at sex 1 gang i uken holder mer enn nok for voksne. Det er ikke slik at sex 1 gang i uken er sjelden. Selv hadde jeg fått panikk om mannen min ville hatt sex hver dag. Anonymkode: 9e05d...907 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #18 Skrevet 15. juli 2022 Skulle ønske mannen min hadde hatt lyst en gang i uka jeg, her kan det fort gå både tre og fire uker imellom hver gang. Føler meg sexgal, onanerer MYE, men vil ikke presse eller mase på han heller. Han har den lysten han har, og vi har det veldig godt sammen ellers. Så da får jeg heller overleve med onani og glede meg til når det vel blir sex. Anonymkode: 949bc...7b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #19 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Med andre ord er du helt normal og representerer det store flertallet av menn på 37 år 💃🏼 Anonymkode: 9e05d...907 Fy flate for en gjeng med slappikker. Jeg er over 50 og vil ha sex flere ggr om dagen. Anonymkode: 6e34a...d08 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #20 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Fy flate for en gjeng med slappikker. Jeg er over 50 og vil ha sex flere ggr om dagen. Anonymkode: 6e34a...d08 Vel jeg er kvinne. Og veldig, veldig glad for at samboeren min ikke vil ha sex flere ganger om dagen. Det grenser til sykelig🤷🏼♀️ Anonymkode: 9e05d...907 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå