AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har termin i oktober. Er det for tidlig å begynne og vaske klær og utstyr? En venninne av meg mente dessuten at vogn og annet utstyr bør monteres noe tid i forveien så det får luftet seg? Stemmer det? Anonymkode: 334dc...7ac
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Vi gjør ikke slik før en mnd før fødsel omtrent. Jeg bruker de 3 ukene i permisjon før fødsel på å forberede slik så ikke klærne ender opp med å lukte skap. Anonymkode: 19c15...324
Juni15 Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Bare vask og monter klær og utstyr nå hvis du ønsker 😊 det er en del av nestingen mange har behov for.
Sofakona Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Jeg hadde alt klart når jeg var 5 mnd på vei ...og helt greit. Da hadde jeg kontroll og alt var klart. Og fint var det da hun kom 1 mnd for tidelig
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Vi gjør ikke slik før en mnd før fødsel omtrent. Jeg bruker de 3 ukene i permisjon før fødsel på å forberede slik så ikke klærne ender opp med å lukte skap. Anonymkode: 19c15...324 Lukte skap? Med mindre TS bor i et veldig gammelt hus så kommer vel ikke klærne til å lukte noe av å ligge nyvasket i skapet i 3 måneder... Vask når du vil TS Jeg gjorde det litt i siste liten men dumt å utsette alt til de 3 ukene før fødsel og så plutselig føder man før tiden. Jeg visste ikke at vogn måtte luftes, tror vi satte opp vår sånn 4-5 uker før termin men de fleste ordner jo sånt litt tidligere. Anonymkode: 521e3...9ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå