Gå til innhold

Har noen tatt regnskapsmedarbeider/konsulent på nett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en utdanning som ikke passer meg helt, pluss at jeg ønsker bedre lønn. Jeg har sett litt rundt og funnet ut at jeg tror regnskapsmedarbeider på 1 år eller regnskapskonsulent på 2 år (nettstudier) hadde passet meg, men er det bortkastet? Får man jobb etter sånne studier ? Eller bør jeg bare ta bachelor I admin og økonomi (som også finnes i nettstudier) ? 

Hvor mye kan man tjene hvis man tar regnskapsmedarbeider eller konsulent og får jobb etter det ?

Jeg vil jo helst ha kortest mulig studie, så hvis det førstnevnte holder til å få en jobb med solid lønn, så velger jeg jo helt det. 

Anonymkode: b020d...be6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok de med BA i økadm stiller foran deg i køen. Å ta et kortere studie ifb med eksisterende jobb er vinn vinn, men å satse på jobb etter 1-årig studie er risikabelt. Ville nok prøvd BA. 

Anonymkode: 5b366...3aa

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alternativt et 1 år studier i lønn og personal. Høgskolen i Lillehammer hadde iallfall dette studiet tidligere.

De du nevner at liten verdi i arbeidslivet. Du må iallfall ha en BA

Anonymkode: ae573...9a7

AnonymBruker
Skrevet

Det er bortkastet. Du trenger en bachelor.

Anonymkode: b64ad...3d3

AnonymBruker
Skrevet

Ettårs-studier er som oftest bortkastet, som flere skriver her. For å ta opp konkurransen må du ha minst en bachelor.

Anonymkode: 06a0c...584

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags jobb er du ute etter? Ser flere skriver at man må,ha bachelor, men tenker en jobb i feks en bank kan være mulig å få med en slik utdannelse,

Anonymkode: c77ff...2f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hva slags jobb er du ute etter? Ser flere skriver at man må,ha bachelor, men tenker en jobb i feks en bank kan være mulig å få med en slik utdannelse,

Anonymkode: c77ff...2f2

I bank kreves det bachelor eller master.

Anonymkode: 06a0c...584

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...