Gå til innhold

Mye oppmerksomhet(blikk) fra kvinner på byen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hei, er det slik at mange av dere kvinner er kun i "jakt" modus når dere er ute på byen og påvirket av alkohol? Eller kan det være at dere syntes noen menn blir mye mer attraktive med "fyllebriller"?

Jeg har vært mye på byen opp igjennom oppveksten, men det er absolutt ikke min arena for å sjekke opp. Men har til tider lagt merke til at jeg får mye blikk fra veldig attraktive kvinner. Man kan kanskje tenke at jeg er innbilsk, og har selv tenkt tanken så klart, men jeg har merket ett helt klart mønster. Mye kvinner på dansegulvet osv som samler seg rundt og gir meg ett blikk i ny og ne og viser helt klart ett kroppsspråk som tyder mot at de syntes jeg ser veldig attraktiv ut. Jeg er muligens litt klassisk "kjekk", hvor jeg er høy, atletisk og mørk. 

Men om jeg egentlig er noe kjekkas er jeg faktisk litt usikker på, for ellers i hverdagen(feks på gata i byen) så er det langt ifra så mye blikk ifra kvinner og jeg sliter også på tinder, som så mange andre menn gjør, men får til en date i ny og ne etter litt jobbing. Så poenget med denne tråden er at jeg blir litt forvirret over denne enorme forskjellen fra blikk og interesse fra kvinner på byen og ellers i hverdagen🙄

Kort oppsummert:

Ute på byen = "super kjekkas" som  får masse blikk

Ellers i hverdagen= helt normalt utseende og lite blikk(med noen unntak)

Dette er kanskje ett litt merkelig og usjarmerende spørsmål, men jeg vet jo at kvinner ser litt mindre på kun fysisk utseende en oss menn, men tenkte kanskje at det blir noe mer likt under påvirkning av alkohol? 

Takker for svar

Anonymkode: 444da...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så klart.

I hverdagen har man ærender, livet og hverdagsstresset å tenke på, er man på byen er man avslappet og gjerne klar for å flørte.

Anonymkode: 85d26...eb1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kikker mye på byen om jeg syns noen er attraktive og håper de skal ta hintet og komme bort til meg. Tør ikke kikke så mye edru, men litt når de ser i annen retning 🙈

Anonymkode: f5956...596

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser på meg som en kjekk mann jeg også og opplever mye oppmerksomhet på byen, men ikke til hverdagen. Så tror nok det har noe med alkoholen å gjøre at de får fram intensjonene lettere og slipper seg løs.

Anonymkode: b4e09...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så klart.

I hverdagen har man ærender, livet og hverdagsstresset å tenke på, er man på byen er man avslappet og gjerne klar for å flørte.

Anonymkode: 85d26...eb1

ok, litt synd, for jeg har aldri i mitt liv tatt initiativet til å sjekke opp en dame på byen. Takler ikke sjekking på byen, for mye bråk og ting som distraherer osv. Og er heller ikke noe danseløve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kikker mye på byen om jeg syns noen er attraktive og håper de skal ta hintet og komme bort til meg. Tør ikke kikke så mye edru, men litt når de ser i annen retning 🙈

Nå høres jeg sikkert veldig arrogant og skrytete ut(kanskje jeg er det?), men noen ganger føler jeg meg som en konge på byen. Føler at alle damer titter i min retning. Synd byen ikke er min arena for å sjekke opp, bare funker ikke for meg....

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Nå høres jeg sikkert veldig arrogant og skrytete ut(kanskje jeg er det?), men noen ganger føler jeg meg som en konge på byen. Føler at alle damer titter i min retning. Synd byen ikke er min arena for å sjekke opp, bare funker ikke for meg....

Haha, jeg føler meg og som en dronning på byen siden jeg får så mye blikk så det er helt ok og litt komisk 😆 Jeg får det dog i hverdagen også, men menn er nok mer usjenerte. Litt synd det ikke funker for deg der ja, de håper nok du skal komme bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Haha, jeg føler meg og som en dronning på byen siden jeg får så mye blikk så det er helt ok og litt komisk 😆 Jeg får det dog i hverdagen også, men menn er nok mer usjenerte. Litt synd det ikke funker for deg der ja, de håper nok du skal komme bort

Ja, vi ser nok mer på kun utseende en hva dere gjør når det kommer til sjekking osv. Jeg er egentlig helt elendig på dating og sjekking, så suksessen er deretter også. Hjelper ikke bare med ok utseende hvis sjarmen mangler dessverre😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Ja, vi ser nok mer på kun utseende en hva dere gjør når det kommer til sjekking osv. Jeg er egentlig helt elendig på dating og sjekking, så suksessen er deretter også. Hjelper ikke bare med ok utseende hvis sjarmen mangler dessverre😏

Hvordan reagerer du hvis en dame kommer bort til deg på byen, da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan reagerer du hvis en dame kommer bort til deg på byen, da? 

De gangene det har skjedd at jeg blir sjekket opp så blir jeg bare stresset og med en innstilling på at det ikke kommer til å gå, basert på tidligere erfaringer. Kvinner merker det og da forsvinner de kjapt..

Som sagt, syntes byen er slitsomt for sjekking. Det å holde interessen opp over lengere tid når det skjer så mye annet rundt, mye støy osv

Men jeg sliter litt med det samme også under normale omstendigheter også, feks på en kaffe date via tinder. Skjønt at dating og flørting er en ting jeg dessverre må godta at jeg ikke er så god på.😏

Så er det jo også en god mulighet for at jeg ser "kjekkere" ut under lysforholdene som er ute på byen en lørdagskveld, pluss at kvinner da ofte er påvirket av alkohol og er mindre kritiske til utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Problemet mitt er at jeg ser nesten på veldig attraktive kvinner som noe " vesner" som er ett helt utenfor min rekkevidde, selv om jeg vet at de er helt normale mennesker de også. Da blir det så klart vanskelig å slå på stor sjarmen, når man har det som utgangspunkt. Dere kvinner er jo veldig drevene på å lese kroppsspråk og slikt. Er nok pgr av at jeg var veldig introvert i mine yngre dager og hadde litt mild sosial angst. Henger nok litt igjen dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er ikke noe spesielt. Kvinner på byen er kjent for å ha "kom å knull meg-blikket" når de har drukket noe vin. 

Anonymkode: c38ba...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Rly?  :P 

Hehe. 

Synes det er flaut jeg, men jeg har ikke kommet meg løs fra losers som tar kontakt, så jeg forbinder med med togkrasj.. 

Anonymkode: f6f98...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Problemet mitt er at jeg ser nesten på veldig attraktive kvinner som noe " vesner" som er ett helt utenfor min rekkevidde, selv om jeg vet at de er helt normale mennesker de også. Da blir det så klart vanskelig å slå på stor sjarmen, når man har det som utgangspunkt. Dere kvinner er jo veldig drevene på å lese kroppsspråk og slikt. Er nok pgr av at jeg var veldig introvert i mine yngre dager og hadde litt mild sosial angst. Henger nok litt igjen dessverre

Og slik ser mange attraktive kvinner på seg selv også, det stemmer ikke at alle pene damer og menn er sykt selvsikre. Jeg har og en fortid med (ganske sterk) sosial angst, det hadde ikke vært en dealbreaker for meg om du hadde det og var introvert. Men om jeg hadde følt meg avvist hadde jeg skygget banen, da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Rly?  :P 

Hehe. 

Synes det er flaut jeg, men jeg har ikke kommet meg løs fra losers som tar kontakt, så jeg forbinder med med togkrasj.. 

Haha ja, men nå blir jeg mye mer selvsikker etter to glass vin da, føler meg ikke akkurat som en dronning ellers. Og flaut er det, men litt hyggelig likevel 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånn er det for oss kvinner også. Skjønner egentlig ikke hva du lurer på. Det kan handle om at de vil ha deg der og da, men trenger ikke bety at de er ute etter et forhold. Det du burde gjøre er å danse med dem. Skjønner ikke at jeg må forklare sånne basice ting som det her... 

Anonymkode: cec8f...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånn er det for oss kvinner også. Skjønner egentlig ikke hva du lurer på. Det kan handle om at de vil ha deg der og da, men trenger ikke bety at de er ute etter et forhold. Det du burde gjøre er å danse med dem. Skjønner ikke at jeg må forklare sånne basice ting som det her... 

Men altså det betyr heller ikke at de vil ha sex, bare for å ha det sagt, men de syntes du er kjekk og vil sikkert danse med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

ok, litt synd, for jeg har aldri i mitt liv tatt initiativet til å sjekke opp en dame på byen. Takler ikke sjekking på byen, for mye bråk og ting som distraherer osv. Og er heller ikke noe danseløve...

Ville ikke vært for sikker på at de ser på deg fordi du er så kjekk og tiltrekkende. Ofte er det av rake motsatte grunn. Synes du virker innbilsk som tror dette.

Anonymkode: 60e73...09a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ville ikke vært for sikker på at de ser på deg fordi du er så kjekk og tiltrekkende. Ofte er det av rake motsatte grunn. Synes du virker innbilsk som tror dette.

Enig. Alle unngår jo dem som blir rare av øyekontakt… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg som dame kikker aldri på menn hvis jeg ikke ønsker kontakt eller syns de er kjekke, da ser jeg heller vekk i motsatt retning 😄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...