Gjest Marte79 Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Hva gjør «vanlige» par sammen? Jeg har dessverre lite jeg gjør sammen med partneren min. I det daglige er det egentlig bare å spise og sove ved siden av hverandre. Ja ferie av og til, men ellers? Ikke mye. Han har sine hobbyer og jeg har mine. Det er kanskje ikke normalt eller?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Vi er mye sammen. Sikkert litt pga. at vi har barn da, men gjorde det før også. Vi ser på serier, går tur, spiller spill, pusler i hagen. Anonymkode: 03e15...43c 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Ser på film, serier, går på kino, går turer, ut å spise, museum, lager mat sammen. Det meste egentlig. Vi har ikke barn. Anonymkode: 92cd6...1a9 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Oppdrar barn, og bedriver logistikk ifbm familielivet. Hva ellers? Det er jo derfor man har en partner. Anonymkode: c7d56...4f7 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Vi har mange felles interesser som vi dyrker sammen: gå tur i marka, padle, orientere, gå på ski, pusse opp, hund, gode samtaler, tv-serier, ta et vinglass osv. Også har vi hver vår sport som vi driver med på egenhånd. Anonymkode: ab45e...bec 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Vi bor jo sammen, spiser sammen, sover sammen, drar på ferie sammen etc etc. Det må da være nok! Jeg vil ha litt tid for meg selv og Anonymkode: 96337...07c 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 Går tur, ser tv/film/serier, drar i besøk, møter felles venner, ferier, handler sammen, fikser ting hjemme, lager mat, spiller, har sex, drar en tur til byen, går på restaurant, museum, konserter. Vi gjør det meste sammen. Men vet mange par har mer behov for litt egentid enn det vi har. Anonymkode: eb70c...517 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 Kino, restaurant handler mat og klær sammen, går på dansekurs, tvserier, lager mat sammen , går tur på fjellet etc. Anonymkode: 2c1a9...d77 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 Barna har flyttet ut. Vi jobber i hagen sammen, fyrer opp i bålpanna og koker bålkaffe (veldig koselig, og gode samtaler rundt et bål), treffer felles venner, ser på nyheter og diskuterer det, legger puslespill osv. Ellers har vi ulike hobbier. Han ser mye mer på tv, jeg sluker bøker. Har stort hus, så vi kan holde på med hvert vårt i fred og ro. Det viktigste er de gode samtalene, og morgenkyss og nattakyss hver eneste dag. Anonymkode: c3cc4...20c 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 Går på tur (både korte og lengre) går ut og spiser, går på kino, show, ser tv og serier sammen, spiller spill. Anonymkode: 6b214...8a3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 Marte79 skrev (4 timer siden): Det er kanskje ikke normalt eller? Jo det tror jeg. Etter jobb, middag, lekser, kveldsmat og legging av unger, er det 1-2 timer igjen av dagen før jeg selv legger meg. Begrenset hvor mye man får gjort sammen da. Det er tiden en av oss stort sett drar ut for å trene 💃🏼 Livet består for det meste av hverdager vettu😊 Anonymkode: 5951a...019
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 Ser serier/programmer, snakker, ler, diskuterer, går tur, kjører sparkesykkel, spiser ute, går på museum, rydder/vasker/ommøblerer hjemme, slapper av, hører på musikk, drømmer/planlegger framtiden... Anonymkode: d1171...a8c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 Vi er i 30-åra, frivillig barnløse. Dyrker hobbyene våre både sammen og alene (av og til deltar jeg på hennes interesser og hun på mine). Vi finner små prosjekter sammen, bygger og skrur på hus og hjem, unner oss et par langhelger/uker utenlands i året og koser oss. Prøver å dra ut og spise minst én gang i måneden og ellers slapper vi av i sofaen (eller ute i hagen eller i skogen om sommeren). Hun er både kjæresten min og min beste venn som jeg er så heldig at jeg også er forelsket i. Jeg er nok en litt mer barnslig type som elsker å leke og dra på utflukter mens hun planter beina mine på jorda igjen, hehe. Anonymkode: 8e7cf...4b0 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #14 Skrevet 15. juli 2022 Gjør det meste sammen. Finner på ting med ungene og/eller venner, ser serier, trener, går turer, legger puslespill, husarbeid osv. Anonymkode: 9c4e4...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Skrevet 15. juli 2022 59 minutter siden, AnonymBruker said: Vi er i 30-åra, frivillig barnløse. Dyrker hobbyene våre både sammen og alene (av og til deltar jeg på hennes interesser og hun på mine). Vi finner små prosjekter sammen, bygger og skrur på hus og hjem, unner oss et par langhelger/uker utenlands i året og koser oss. Prøver å dra ut og spise minst én gang i måneden og ellers slapper vi av i sofaen (eller ute i hagen eller i skogen om sommeren). Hun er både kjæresten min og min beste venn som jeg er så heldig at jeg også er forelsket i. Jeg er nok en litt mer barnslig type som elsker å leke og dra på utflukter mens hun planter beina mine på jorda igjen, hehe. Anonymkode: 8e7cf...4b0 Om du ikke ønsker barn hvorfor er du ikke heller singel så kan du gjøre akkurat det du beskriver med flere jenter istedet for å låse deg fast i én, med alle de negative sidene det har. Anonymkode: c7d56...4f7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #16 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Barna har flyttet ut. Vi jobber i hagen sammen, fyrer opp i bålpanna og koker bålkaffe (veldig koselig, og gode samtaler rundt et bål), treffer felles venner, ser på nyheter og diskuterer det, legger puslespill osv. Ellers har vi ulike hobbier. Han ser mye mer på tv, jeg sluker bøker. Har stort hus, så vi kan holde på med hvert vårt i fred og ro. Det viktigste er de gode samtalene, og morgenkyss og nattakyss hver eneste dag. Anonymkode: c3cc4...20c Ikke sex? Hvor gamle er dere? Anonymkode: c0dee...0fe 1
Nevrosererroser Skrevet 15. juli 2022 #17 Skrevet 15. juli 2022 Vi går tur, ser serier og film, drar på konserter, reiser, drar på ulike kulturarrengement, vi har hund så den tar opp en del fokus, vi lager mat, har sex, flørter, lytter til musikk, sitter i sofaen og scroller internett og deler hva vi finner der med hverandre. Vi besøker eller får besøk av venner og familie, snakker om løst og fast, sover sammen, handler sammen og er egentlig litt for glade i å bare vere oss to sammen. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #18 Skrevet 15. juli 2022 Går turer,reiser,pusser opp,mye sex,mye annen nærhet,serier,trives godt sammen.vært sammen fire år, voksne utflyttede barn på begge sider.Er mye med voksne barn,barnebarn og øvrig familie på begge sider.Tribes godt sammen ❤️ Anonymkode: 6f29e...dca 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #19 Skrevet 15. juli 2022 Sunt at man kan gjøre ting hver for seg, men også fint å gjøre ting sammen:) Jeg er ikke så kravstor på hva vi gjør, jeg vil bare tilbringe tid med ham, og han er likens heldigvis I dag har vi laget middag sammen, på lørdag skal vi på en handletur i byen i lag, drikke kaffe sikkert, søndag skal vi på en liten markatur evt. sykkeltur. Ellers en del sex, drar vi nå på kino sammen, kafe, vært på escaperooms og klatrepark, film/serier/gaming, en gang laget vi et pute- og teppe fort i en krok og hadde sex inni Ellers inviterer vi enslige eller vennepar på middag, brettspill-kveld, pysjamaskveld med skrekkfilm, potetgull og smågodt, grillaften, ost og kjeks osv. Anonymkode: 6e842...d14 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #20 Skrevet 15. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Om du ikke ønsker barn hvorfor er du ikke heller singel så kan du gjøre akkurat det du beskriver med flere jenter istedet for å låse deg fast i én, med alle de negative sidene det har. Anonymkode: c7d56...4f7 Fordi hun er helt fantastisk og vi har det kjempefint sammen.. med alle de positive sidene det har Jeg elsker å være i forhold, spesielt med hun her 😍 Anonymkode: 8e7cf...4b0 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå