AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Mange tror det er nødvendig å dusje hver dag med full kroppsvask og innsåping, helt unødig. Det gjør man etter behov. Husk også på hvor mye huden din bli ødelagt av alle produktene du bruker. Selv dusjer jeg annenhver dag, etter trening. Utover dette vasker jeg meg i underlivet/andre steder etter behov 😊 Husk at vagina er selvrensende...her er det nok av kvinner som bruker såpe og vann langt oppi fødselskanalen. Anonymkode: 2d536...a0b 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kult Anonymkode: bb6d0...54a Hva er kult, at du dusjer annenhver dag? Anonymkode: e3fbc...069
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Må ikke. Men det velger man vel helt selv. Hva om man trener hver dag eller har en fysisk jobb som krever en dusj etter endt arbeidsdag? Anonymkode: ce20a...367 2
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Jeg jobber og trener hver dag, og beveger meg på jobb i miljøer med mye mennesker. Jo, jeg dusjer hver dag. 3
Gjest Villfisker Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 Jeg dusjer så ofte som jeg føler for det. Det er en deilig måte å våkne skikkelig på. En morgendusj, og en dusj etter trening er min vanlige rutine. Er fullstendig klar over at man kan vaske seg for mye. Men jeg står ikke og såper inn hele kroppen hver dag heller. Hva andre gjør, driter jeg i. Så lenge de ikke kommer og stinker på bussen/toget, og jeg må flytte meg. Når det er sagt, syns jeg faktisk enkelte parfymer er verre enn litt kroppslukt. Selv en ekkel fis lukter bedre, og den forsvinner heldigvis fort. Vonde parfymer derimot, kan gi en dundrende hodepine i timesvis etterpå.
Gjest Villfisker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg jobber og trener hver dag, og beveger meg på jobb i miljøer med mye mennesker. Jo, jeg dusjer hver dag. Nettopp. Kunne aldri falt meg inn å ikke ta en dusj etter trening.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 32 minutter siden, AnonymBruker said: Mange tror det er nødvendig å dusje hver dag med full kroppsvask og innsåping, helt unødig. Det gjør man etter behov. Husk også på hvor mye huden din bli ødelagt av alle produktene du bruker. Selv dusjer jeg annenhver dag, etter trening. Utover dette vasker jeg meg i underlivet/andre steder etter behov 😊 Husk at vagina er selvrensende...her er det nok av kvinner som bruker såpe og vann langt oppi fødselskanalen. Anonymkode: 2d536...a0b Etter 40 år med samme vaskeregimet, som inkluderer daglig dusj, så henger huden fremdeles på. Den ser ikke gæli ut heller. Men nei, man MÅ ikke dusje hver dag. Man MÅ ikke engang dusje etter trening. Husk at svette er helt naturlig. Anonymkode: 240d2...e08
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 Jeg dusjer annenhver uke. Anonymkode: 19e20...601
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 Jeg dusjer annen hver dag, og oftere ved behov. Det bryr meg midt på ryggen hva andre gjør, så lenge ingen forsøker å tvinger sine levemåter på meg. Alle (så å si alle, sikkert noen som ikke har det) har tilgang til internett med all info om selvrensende kjønnsorgan og hudbeskyttelse og skaden overvasking gjør. De får søke informasjon selv. Er ikke min jobb å lære opp voksne mennesker. Du burde kanskje ta til deg dette, for du høres ganske så belærende ut og "min måte er ENESTE riktig måten". Måten du legger din mening frem er ganske frekk. Jeg er enig i tankene dine, men måten du sier det på er ikke en måte jeg støtter. Du legger ikke opp til debatt og diskusjon, du kommer ikke med reelle tips som er nyttig å vite (for alle vet det fra før av) og du blir ganske krass, belærende og frekk. Så hva er poenget med tråden? Anonymkode: 15a95...683
flusa Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 Jeg tar en dusj eller et bad hver dag. Med MASSE,deilig såpe😁
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 Dusjer hver 3 dag. Kattevask de andre dagene.. Anonymkode: 21dbd...637 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #14 Skrevet 15. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Mange tror det er nødvendig å dusje hver dag med full kroppsvask og innsåping, helt unødig Jeg tror faktisk ikke mange tror det er nødvendig (for å leve, eller hva?) at man dusjer daglig. Jeg tror likevel at mange LIKER å dusje daglig, meg selv inkludert. Tiden i dusjen setter jeg pris på, av flere grunner. Det varme vannet er en av dem. Anonymkode: 240d2...e08 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Skrevet 15. juli 2022 Dusjer en gang i uka, ellers ser ikke huden min ut i måneskinn og jeg flasser som faen 😄 Anonymkode: 409b6...d11
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #16 Skrevet 15. juli 2022 Dusjer et par ganger i uka. Anonymkode: c5c36...c7f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #17 Skrevet 15. juli 2022 En type folk nekter å vaske seg, så sykt ekkelt. Skjønner ikke hvor vanskelig det er å dusje, med mindre dere liker å stinke. Æsj. Anonymkode: 8f6b4...bc5 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #18 Skrevet 15. juli 2022 Før dusja jeg hver dag fordi jeg rett og slett likte å dusje hver dag. Etter overgangsalderen dusjer jeg hver dag både fordi jeg liker det og fordi det er nødvendig. Ja, nødvendig faktisk. Andre kan selvsagt velge å gå gjennomsvette på jobb etter å ha svettet hele natta, men jeg gjør det IKKE Anonymkode: c67aa...30e
Knirke Skrevet 15. juli 2022 #19 Skrevet 15. juli 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg dusjer annen hver dag, og oftere ved behov. Det bryr meg midt på ryggen hva andre gjør, så lenge ingen forsøker å tvinger sine levemåter på meg. Alle (så å si alle, sikkert noen som ikke har det) har tilgang til internett med all info om selvrensende kjønnsorgan og hudbeskyttelse og skaden overvasking gjør. De får søke informasjon selv. Er ikke min jobb å lære opp voksne mennesker. Du burde kanskje ta til deg dette, for du høres ganske så belærende ut og "min måte er ENESTE riktig måten". Måten du legger din mening frem er ganske frekk. Jeg er enig i tankene dine, men måten du sier det på er ikke en måte jeg støtter. Du legger ikke opp til debatt og diskusjon, du kommer ikke med reelle tips som er nyttig å vite (for alle vet det fra før av) og du blir ganske krass, belærende og frekk. Så hva er poenget med tråden? Anonymkode: 15a95...683 Jeg ser ærlig talt ikke noe belærende eller frekt i HI.🤔. Ditt innlegg, derimot... Unødig aggressivt. 3
Knirke Skrevet 15. juli 2022 #20 Skrevet 15. juli 2022 (endret) . Endret 15. juli 2022 av Knirke Dobbelpost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå