AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Nå har jeg vært på Tinder noen dager, og det går på selvtilliten løs. Matchet med en hyggelig fyr, og vi sendte litt frem og tilbake. Han virket grei. Men han svarte sent og jeg brukte stort sett hele dagen på å vente på melding. Følte at han hadde overtaket, og jeg bare ventet og ventet. Vi avtalte å gå videre til snap og jeg ga han infoen min, og vips var han borte. Andre matcher bryr seg ikke med å svare meg i det hele tatt, og jeg føler meg lite interessant. Nå har jeg slettet appen, og her sitter jeg å føler meg skikkelig dritt, stygg og uinteressant. Anonymkode: 1b87d...9df 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Aldri overfør ukjente menn på snap ... da får du fort dick pic eller mas om å få se mer enn ansiktet ditt. Respektløs oppførsel. Dating er noe dritt helt enig. Men skal man finne noen så må en vel bare stålsette seg og være nøye på hvem en har kontakt med. Følger ikke ord og handling så er det bare å droppe... og viser de null interesse for deg utenom sex så er det bare å droppe. Ikke gi deg men prøv noe annet enn Tinder syns det er bare søppel der. kvinne Anonymkode: 01e0b...1cd 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nå har jeg vært på Tinder noen dager, og det går på selvtilliten løs. Matchet med en hyggelig fyr, og vi sendte litt frem og tilbake. Han virket grei. Men han svarte sent og jeg brukte stort sett hele dagen på å vente på melding. Følte at han hadde overtaket, og jeg bare ventet og ventet. Vi avtalte å gå videre til snap og jeg ga han infoen min, og vips var han borte. Andre matcher bryr seg ikke med å svare meg i det hele tatt, og jeg føler meg lite interessant. Nå har jeg slettet appen, og her sitter jeg å føler meg skikkelig dritt, stygg og uinteressant. Anonymkode: 1b87d...9df Det høres ikke ut som du er mentalt sterk nok for dating. Om du ikke takler avvisning og ignorering er det ikke noe for deg. Mange tror dating er et Disneyeventyr med bare lek, moro og romantikk. Slik er desverre ikke verden. Det er en jungel der ute og du konkurrerer mot alle andre damer. Gjerne om de samme mennene. Dette betyr i praksis at du må ta initiativ, gjøre en innsats for å holde interesse, og gjøre ting som skiller deg ut fra mengden. Anonymkode: 760ad...d71 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres ikke ut som du er mentalt sterk nok for dating. Om du ikke takler avvisning og ignorering er det ikke noe for deg. Mange tror dating er et Disneyeventyr med bare lek, moro og romantikk. Slik er desverre ikke verden. Det er en jungel der ute og du konkurrerer mot alle andre damer. Gjerne om de samme mennene. Dette betyr i praksis at du må ta initiativ, gjøre en innsats for å holde interesse, og gjøre ting som skiller deg ut fra mengden. Anonymkode: 760ad...d71 ikke glem blir kjent med en mann gå på flere dater og så føler seg trygg på at han vi det samme og så hopper man til køys ... pling..mannen er borte. Den der går aldri an å venne seg på som kvinne. Anonymkode: 01e0b...1cd 5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri overfør ukjente menn på snap ... da får du fort dick pic eller mas om å få se mer enn ansiktet ditt. Respektløs oppførsel. Dating er noe dritt helt enig. Men skal man finne noen så må en vel bare stålsette seg og være nøye på hvem en har kontakt med. Følger ikke ord og handling så er det bare å droppe... og viser de null interesse for deg utenom sex så er det bare å droppe. Ikke gi deg men prøv noe annet enn Tinder syns det er bare søppel der. kvinne Anonymkode: 01e0b...1cd Han virket hyggelig, og jeg ga han snappen min. Men han addet meg ikke. Så jeg vet ikke hva skjedde der. Han mistet vel interessen. Sex har jeg ikke egentlig. Kommer aldri langt nok i datingen til at jeg tør det. Anonymkode: 1b87d...9df 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ikke glem blir kjent med en mann gå på flere dater og så føler seg trygg på at han vi det samme og så hopper man til køys ... pling..mannen er borte. Den der går aldri an å venne seg på som kvinne. Anonymkode: 01e0b...1cd Derfor bør en bli kjent med mannen, vite intensjonene på forhånd. Ha en ærlig og åpen kommunikasjon. Om dette skjer gang på gang. Er det et mønster i mennene du møter? Viser de noen av de samme karakteristikkene? Er det noe galt med alle mennene du møter, eller den ene fellesnevneren som er deg? Jeg har forøvrig hatt opplevd at jenter har blitt stille også, så det er ikke kun enveiskjøring her. Anonymkode: 760ad...d71 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres ikke ut som du er mentalt sterk nok for dating. Om du ikke takler avvisning og ignorering er det ikke noe for deg. Mange tror dating er et Disneyeventyr med bare lek, moro og romantikk. Slik er desverre ikke verden. Det er en jungel der ute og du konkurrerer mot alle andre damer. Gjerne om de samme mennene. Dette betyr i praksis at du må ta initiativ, gjøre en innsats for å holde interesse, og gjøre ting som skiller deg ut fra mengden. Anonymkode: 760ad...d71 Nei psyken min takler dette dårlig. Jeg har det fint som singel, storkoser meg. Men med en gang jeg entrer datingverdenen blir jeg helt ødelagt. Jeg setter verdien min ift responsen fra fremmede menn, som er litt sykt. Har slettet Tinder. Nå vil det ta litt tid å bygge meg selv opp igjen. Anonymkode: 1b87d...9df 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei psyken min takler dette dårlig. Jeg har det fint som singel, storkoser meg. Men med en gang jeg entrer datingverdenen blir jeg helt ødelagt. Jeg setter verdien min ift responsen fra fremmede menn, som er litt sykt. Har slettet Tinder. Nå vil det ta litt tid å bygge meg selv opp igjen. Anonymkode: 1b87d...9df Veldig bra. At du utformer din verdi etter hva fremmede menn måtte mene er ikke bra. Dette var en voksen og klok avgjørelse du kommer til å komme tilbake sterkere av. Jeg håper du kan snakke med noen som kan hjelpe deg med å komme ut av dette dårlige mønsteret. Det var forøvrig ikke meningen å være kjip, eller krass. Det var et forsøk på et velmende råd. Det at du ser dette selv er veldig positivt. Ikke noe vits i å ødelegge seg selv over noe så tullete som en datingapp. Anonymkode: 760ad...d71
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 Gjør deg selv en tjeneste, dropp tinder. Leter du blant dritt så finner du kun dritt. Anonymkode: 0b99a...46f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 Du må jo tåle avvisning når du prøver deg på noen. Blir du avvist igjen og igjen må du kanskje vurdere hvor realistisk kravene dine er, men det er jo vilt fremmede du melder med. Sannsynligheten for suksess er jo lav. Og de du melder med kan fort være svært ettertraktede, da må du legge deg i selen og skille deg ut for å få oppmerksomheten deres Anonymkode: 2481a...ce2
danbanan Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 Du blir vandt til det etter hvert, slik som også vi menn har blitt. Hvis du ser hvor mye avvisninger en mann må oppleve på tinder så hadde du forstått at du kanskje ikke har det så ille allikevel. Ikke noe poeng å gi opp for det
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Nå har jeg vært på Tinder noen dager, og det går på selvtilliten løs. Matchet med en hyggelig fyr, og vi sendte litt frem og tilbake. Han virket grei. Men han svarte sent og jeg brukte stort sett hele dagen på å vente på melding. Følte at han hadde overtaket, og jeg bare ventet og ventet. Vi avtalte å gå videre til snap og jeg ga han infoen min, og vips var han borte. Andre matcher bryr seg ikke med å svare meg i det hele tatt, og jeg føler meg lite interessant. Nå har jeg slettet appen, og her sitter jeg å føler meg skikkelig dritt, stygg og uinteressant. Anonymkode: 1b87d...9df Vel, kanskje du faktisk er uinteressant? Og om du bruker Tinder for å finne kjærligheten så the joke is on you. Disse folka merker vel at du ikke er intr i sex så da får du heller ikke noe tilbake. Anonymkode: b61f4...086
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 Det hele er enkelt; de fleste av oss er gjennomsnittlige. Det vil si, vi er gjennomsnittlig interessante/morsomme/kjedelige, vi er gjennomsnittlige når det gjelder utseende, vi er gjennomsnittlige når det gjelder jobb og liv ellers. Mange leter etter den som er unik blant alle de gjennomsnittlige. Unik betyr, på nett, den som er over gjennomsnittet. Den er det mange som vil ha. Men vi glemmer at vi er selv gjennomsnittlige. Ja, mange av oss er så innbilske at vi tror vi er 10 når det gjelder utseende, personlighet, morsom, interessant, men vi er ikke mer enn et sted mellom 4-6, for de aller fleste av oss er gjennomsnittlige. Derfor er det også like trist for motparten som også søker etter noen som er over gjennomsnittet å prate med. Så lenge gjennomsnittlig ikke duger så vil veldig få av oss ha noen sjanse (på nett i alle fall). Anonymkode: cc9e3...2a0 2 4
Motelvibes Skrevet 15. juli 2022 #14 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det høres ikke ut som du er mentalt sterk nok for dating. Om du ikke takler avvisning og ignorering er det ikke noe for deg. Mange tror dating er et Disneyeventyr med bare lek, moro og romantikk. Slik er desverre ikke verden. Det er en jungel der ute og du konkurrerer mot alle andre damer. Gjerne om de samme mennene. Dette betyr i praksis at du må ta initiativ, gjøre en innsats for å holde interesse, og gjøre ting som skiller deg ut fra mengden. Anonymkode: 760ad...d71 Skjerp deg. Det er lov å ha følelser. Men ts, ikke legg for mye i det. Det er bare en mann. De er ikke verdt grublerier. Ikke forvent så mye av de. Gå gjerne på date, men ikke forvent noe. Dating er som regel mye bortkasta tid, noe du finner ut imens eller etter datingen. De fleste menn er ikke den «prinsen på den hvite hesten» som ungjenter og kvinner drømmer om. Du skal lete lenge for å finne en mann som er ordentlig eller bra nok. En sjeldenhet her til lands. 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #15 Skrevet 16. juli 2022 et slags "gull-korn" jeg leste på sosiale medier en gang: Du er ikke en lykkelig singel, så prøv noen datingsider. Du vil fremdeles være singel, men du vil sette mye mer pris på å være singel! Anonymkode: 873c5...a4b 2 4
McMary Skrevet 16. juli 2022 #16 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 15.7.2022 den 12.28): Nå har jeg vært på Tinder noen dager, og det går på selvtilliten løs. Matchet med en hyggelig fyr, og vi sendte litt frem og tilbake. Han virket grei. Men han svarte sent og jeg brukte stort sett hele dagen på å vente på melding. Følte at han hadde overtaket, og jeg bare ventet og ventet. Vi avtalte å gå videre til snap og jeg ga han infoen min, og vips var han borte. Andre matcher bryr seg ikke med å svare meg i det hele tatt, og jeg føler meg lite interessant. Nå har jeg slettet appen, og her sitter jeg å føler meg skikkelig dritt, stygg og uinteressant. Anonymkode: 1b87d...9df Det er ferietid, mange er bortreist med familie og venner selv om de er single. De kan ha sveipet deg i en ledig stund og så glemt hele Tinder noen dager, derav lite eller ingen respons. Hvis du faktisk sitter og venter på en melding, bør du seriøst finne deg en hobby, men du mente det forhåpentligvis ikke fullt så bokstavlig! Tror allikevel du kan ha godt av å bygge selvfølelsen din opp, og det skjer ikke på Tinder i sommerferien. Prøv en annen type app hvor du kan søke etter folk og ikke drive den sveipingen, f.eks. Møteplassen eller Match. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #17 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 15.7.2022 den 13.58): Derfor bør en bli kjent med mannen, vite intensjonene på forhånd. Ha en ærlig og åpen kommunikasjon. Om dette skjer gang på gang. Er det et mønster i mennene du møter? Viser de noen av de samme karakteristikkene? Er det noe galt med alle mennene du møter, eller den ene fellesnevneren som er deg? Jeg har forøvrig hatt opplevd at jenter har blitt stille også, så det er ikke kun enveiskjøring her. Anonymkode: 760ad...d71 Vel tenkte på henne som hadde vært på 7 dater og følte seg trygg på at de var på samme side og klar for å ha sex og rett etterpå ble hun ghostet. Hvordan forklarer du den? Den er jævlig kjip. Jeg dater ikke så jeg har ikke det problemet heldigvis. Anonymkode: 01e0b...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #18 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): et slags "gull-korn" jeg leste på sosiale medier en gang: Du er ikke en lykkelig singel, så prøv noen datingsider. Du vil fremdeles være singel, men du vil sette mye mer pris på å være singel! Anonymkode: 873c5...a4b Ja det er spot on..blitt mer og mer glad for at jeg forble single og for å ikke snakke om alle utroskaps trådene som kommer daglig på kg. Nei bedre med en fast elsker eller noe i den duren så får en være i fred resten. Anonymkode: 01e0b...1cd 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #19 Skrevet 17. juli 2022 Dating er knallhardt...jeg ble skilt etter et langt ekteskap og kom ganske uerfaren og naiv ut på datingmarkedet igjen. Så mye hadde forandret seg! Var singel i 6 år og du herrefred alt jeg måtte gjennomgå, var helt knekt i perioder og selvtilliten på bunn. Følte meg helt rævkjørt til slutt. MEN...det tvang meg til å forandre meg, jobbe med selvtilliten, ikke ta avvisninger personlig, ikke gi menn makt til å diktere hva jeg skal tro og synes om meg selv. La det prelle av. Tok et skikkelig oppgjør med meg selv og endret/forbedret det jeg var misfornøyd med. Ble stolt over den jeg er. Og plutselig møtte jeg en fyr som var 100 ganger bedre enn alle dem jeg hadde datet som bare hadde lurt meg, brukt meg, avvist meg etc. Og selv om de 6 årene var harde, så ville jeg ikke vært foruten dem, fordi de gjorde meg sterk og ga meg fokus på hvilke menn som er verdt å satse på. Anonymkode: 6572f...8d7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #20 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 15.7.2022 den 13.52): ...så hopper man til køys ... pling..mannen er borte. Den der går aldri an å venne seg på som kvinne. Anonymkode: 01e0b...1cd Det har jeg knapt opplevd, og den ene gangen det faktisk hendte, tenkte jeg at stakkars han, fyren hadde nok seksuell angst 😄 Anonymkode: 4d7dc...78e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå