Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

2 åringer sparker ifra seg dyna hver natt 😪 

Når hun først skal legge seg er det varmt så ligger hun kun i en tynn top. 

Luftresneren står på og vinduet er litt åpent. Hun legger seg ikke når det er alt for varmt 🔥 

Hver natt så går dyna av flere ganger, jeg lukker vinduet når jeg slev skal legge meg. 

Om morgen står hun opp iskald 🙆‍♀️ som en frøssen pinne. 

Merker dem ikke at det blir kaldt når dyna er av når man er 2 år? XD og hvordan går man det om vinteren? Jenta mi tåler ikke ull. 

Anonymkode: 83ecf...d06

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet ikke om det finnes lengre, men min eldste sparket alltid av seg dyna om natta og da kjøpte jeg noen ringer med klype på som jeg festet i sprinklene på sprinkelsengen og deretter festet dyna i de. Da lå den på plass

Ellers så kan jeg anbefale å bruke en tynn ullpysjamas, i ren ull. Ull regulerer; kjøler når det er varmt og varmer når det er kaldt. Begge mine lå på saueskinn året rundt, hadde ett i senga og ett i vogna. Samme prinsipp med skinnfell som med pysj i ull :) 

edit; sjekk ut Nøstebarn, de har gode pysjer i ull 

https://nostebarn.no/hel-dress-i-ull-med-silke-104-110-4558-360

Endret av skruf
Skrevet

Min eldste begynte ikke med dyne før han var nærmer 5-6 år....kjøp sovepose til han.. de er genialt. Ikke sånn på tur sovepose. Men slike til P ha ut armer og bein.

Vi har en på 3 år nå og vi har på strømpebukse og langarmet genser. Hun skjønner ikke dyne konseptet he he

AnonymBruker
Skrevet

Prøv sånn nattpose / sovepose? :) Tror de finnes opp til 2 år størrelse iallfall. 

Anonymkode: c1454...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...