AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg er kvinne og fyller snart 45. Har tre barn fra to tidligere forhold, to av de er flyttet ut. Ser rimelig bra ut, trener og liker å holde meg aktiv i naturen. Venner beskriver meg som sprudlende og omsorgsfull. Jeg har vært frivillig singel i 10 år, da jeg ikke har villet blande noe mer forhold inn i livet når jeg har hatt barn boende hjemme. Begynt å date igjen i år og har truffet en fyr som det dessverre etter noen måneder med dating, viser seg at han ikke er så intressert som jeg. Orker liksom ikke tanken på å begynne på igjen med en ny date, men samtidig vil jeg ikke være mer alene nå når jeg har fått kjenne litt på hvordan det er å være to igjen. Er det mulig å finne kjærligheten igjen i min alder? Kan godt bo hver for oss. Litt redd for at jeg har ventet for lenge med å kaste meg på datingkarusellen, men samtidig har det vært rett for meg. Andre som har funnet noen i godt voksen alder? Anonymkode: 7280e...d7e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Klart ikke det er for sent! Hiv deg ut i det 💕 Anonymkode: 7ec54...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 For sent. Grensen går ved 44 år. Anonymkode: 2c8c1...927 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Moren min fant kjærligheten da hun var 55 Litt yngre mann, han var vel starten av 50-åra. Hun var gift med faren min i 25 år, dårlig kommunikasjon. Med han nye har hun det veldig fint Anonymkode: 2c54a...406 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Du er ny her? Dette er et stadig tilbakevendende spørsmål. Selvsagt kan du finne noen, og særboerskap er bortimot den nye normen i den alderen. Lett er det nødvendigvis ikke, for voksne folk vil ha det til å klaffe, og ser etter andre kvaliteter enn da as familien ble etablert. Det er trolig en underdekning på brukbare mannfolk, som er sunne og friske, husrene, og ikke har for mange særheter. Anonymkode: 84254...d1c 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 Ja tror det er mulig selv om jeg føler for å gi opp mange ganger. Jeg er 10 år eldre enn deg ts men har en veldig kjekk yngre fwb men treffes alt for sjelden og jeg klarer aldri å slette han ut av livet mitt. Tror ikke han klarer å gi slipp på meg heller ser det ut som selv om vi ikke møtes så ofte. Pluss at jeg traff en ny i vår men pga avstand så blir det vanskelig annet enn å ha noen å dra på tur med og besøke innimellom. Kan hende det holder. Jeg har ikke lyst på noe sambo forhold. Har det alt for godt alene. Begge disse er 15 år yngre enn meg. Men for meg er den alderen en fin kombo for min del. Syns de på min alder blir for gubbete. Veldig sjelden jeg ser en kjekk 50 åring og om jeg gjør det så er de enten opptatte eller på leit etter noe yngre fordi de ser såpass bra ut enda. Forstår den og. Hiv deg utpå. Hva har du å tape lissom? Det gir i hvertfall litt spenning i hverdagen. Anonymkode: e2314...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 Det er absolutt ikke for sent! Alt ligger jo egentlig til rette! Husk at du må lete litt før du finner noen, så ikke bli skuffet om det første forsøket ikke gikk. Kanskje det er lurt å tenke på hvilket liv du ønsker deg fremover med en eventuell ny partner? Ønsker du en å gå tur med (oppsøk turgruppe), ønsker du noen å reise med (dra på singelreise) osv. Når man er i den alderen har man jo ofte lagt noen føringer for livet sitt så den største utfordringen med å få det til å funke da er vel ofte at begge livene må gå i hop sånn praktisk sett. Man må være ekstra raus og romslig, for den andre vil ikke forandre seg (man tilpasser seg lettere når man er yngre). Så å kjenne etter hvilket liv man vil ha er nok det viktigste - og så at man er villig til å ofre litt sv friheten og selvbestemmelsen som man har opparbeidet seg i tiden alene. Møter du et voksent menneske som er åpen for en slik dialog har jeg troen! Lykke til! Anonymkode: c7315...e66
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 Hvorfor trenger du en mann og et forhold for? Livet kan fylles med bra mye annet morro som ikke har alle bakdelene et forhold har. Du er 45 og har allerede barn. Hva med å fokusere på å ha gode relasjoner, frihet, venner, opplevelser, og heller bruke menn når du har behov for det Anonymkode: 2d246...cf0 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Moren min fant kjærligheten da hun var 55 Litt yngre mann, han var vel starten av 50-åra. Hun var gift med faren min i 25 år, dårlig kommunikasjon. Med han nye har hun det veldig fint Anonymkode: 2c54a...406 Så hyggelig å høre sånne historier😊Ts Anonymkode: 7280e...d7e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du er ny her? Dette er et stadig tilbakevendende spørsmål. Selvsagt kan du finne noen, og særboerskap er bortimot den nye normen i den alderen. Lett er det nødvendigvis ikke, for voksne folk vil ha det til å klaffe, og ser etter andre kvaliteter enn da as familien ble etablert. Det er trolig en underdekning på brukbare mannfolk, som er sunne og friske, husrene, og ikke har for mange særheter. Anonymkode: 84254...d1c Vært litt innpå her, men ikke sett noe innlegg om dette. -ts Anonymkode: 7280e...d7e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja tror det er mulig selv om jeg føler for å gi opp mange ganger. Jeg er 10 år eldre enn deg ts men har en veldig kjekk yngre fwb men treffes alt for sjelden og jeg klarer aldri å slette han ut av livet mitt. Tror ikke han klarer å gi slipp på meg heller ser det ut som selv om vi ikke møtes så ofte. Pluss at jeg traff en ny i vår men pga avstand så blir det vanskelig annet enn å ha noen å dra på tur med og besøke innimellom. Kan hende det holder. Jeg har ikke lyst på noe sambo forhold. Har det alt for godt alene. Begge disse er 15 år yngre enn meg. Men for meg er den alderen en fin kombo for min del. Syns de på min alder blir for gubbete. Veldig sjelden jeg ser en kjekk 50 åring og om jeg gjør det så er de enten opptatte eller på leit etter noe yngre fordi de ser såpass bra ut enda. Forstår den og. Hiv deg utpå. Hva har du å tape lissom? Det gir i hvertfall litt spenning i hverdagen. Anonymkode: e2314...a6c Godt vi er flere selv om det høres ut som om du har det litt mer spennende i livet ditt❤️Helt enig med deg, har jo ingenting å tape🥰 Anonymkode: 7280e...d7e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er absolutt ikke for sent! Alt ligger jo egentlig til rette! Husk at du må lete litt før du finner noen, så ikke bli skuffet om det første forsøket ikke gikk. Kanskje det er lurt å tenke på hvilket liv du ønsker deg fremover med en eventuell ny partner? Ønsker du en å gå tur med (oppsøk turgruppe), ønsker du noen å reise med (dra på singelreise) osv. Når man er i den alderen har man jo ofte lagt noen føringer for livet sitt så den største utfordringen med å få det til å funke da er vel ofte at begge livene må gå i hop sånn praktisk sett. Man må være ekstra raus og romslig, for den andre vil ikke forandre seg (man tilpasser seg lettere når man er yngre). Så å kjenne etter hvilket liv man vil ha er nok det viktigste - og så at man er villig til å ofre litt sv friheten og selvbestemmelsen som man har opparbeidet seg i tiden alene. Møter du et voksent menneske som er åpen for en slik dialog har jeg troen! Lykke til! Anonymkode: c7315...e66 Anonymkode: 7280e...d7e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #14 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så hyggelig å høre sånne historier😊Ts Anonymkode: 7280e...d7e Ja, jeg unner henne det veldig! Hun skulle sikkert skilt seg for lenge siden, men jeg er veldig glad for at hun traff han her. Hun ble 60 i år. Pappa har også noe på gang nå så håper han blir lykkelig han også. Anonymkode: 2c54a...406
Gjest Villfisker Skrevet 15. juli 2022 #15 Skrevet 15. juli 2022 Ja. Til og med folk på sykehjemmet har funnet hverandre, etter mange år som enke/enkemann. Så det er ikke utenkelig. 45 er ingen alder i dag
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #16 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vært litt innpå her, men ikke sett noe innlegg om dette. -ts Anonymkode: 7280e...d7e Det har lett for å bli en suppe av innlegg, om dem som blir skuffet gang på gang, og dem som skal trykke ned med snakk om markedsverdi, ligaer, og annet fjas. Folk finner hverandre hele tiden, men de lager sjelden innlegg på KG av det. Det er nok greit å legge vekk de rosa brillene, og tanken om at menn og kvinner er ute etter det samme hele tiden. Anonymkode: 84254...d1c 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #17 Skrevet 15. juli 2022 Leste på nettet i går av 7 av 10 varige forhold dannes gjennom bekjentskap/venner. Hva med å utvide vennekretsen? Finnes reiser, f eks karpe diem og mange andre sider, som lager reiser for de som ønsker. Der drar folk i forhold og single. Perfekt sted for å utvide nettet! Det er mye mer enn bare syden reiser, er også turer og dagsturer i Norge 😊 de har åpne grupper 30+ og grupper fra 30 til 45 år, og fra 45 og oppover. På aktivitets turene er det en del yngre (altså ikke de som er i 60 års alderen). Du høres sprek ut, meld deg på en slik tur 😄 å dele opplevelser skaper vennskap! Kanskje ikke du møter drømmemannen der, men kanskje du får en ny venn/venninne som kjenner en singel en 😊 eller så kan du jo være så riktig heldig å møte på en der også ❤️ Anonymkode: 25179...4e7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #18 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er absolutt ikke for sent! Alt ligger jo egentlig til rette! Husk at du må lete litt før du finner noen, så ikke bli skuffet om det første forsøket ikke gikk. Kanskje det er lurt å tenke på hvilket liv du ønsker deg fremover med en eventuell ny partner? Ønsker du en å gå tur med (oppsøk turgruppe), ønsker du noen å reise med (dra på singelreise) osv. Når man er i den alderen har man jo ofte lagt noen føringer for livet sitt så den største utfordringen med å få det til å funke da er vel ofte at begge livene må gå i hop sånn praktisk sett. Man må være ekstra raus og romslig, for den andre vil ikke forandre seg (man tilpasser seg lettere når man er yngre). Så å kjenne etter hvilket liv man vil ha er nok det viktigste - og så at man er villig til å ofre litt sv friheten og selvbestemmelsen som man har opparbeidet seg i tiden alene. Møter du et voksent menneske som er åpen for en slik dialog har jeg troen! Lykke til! Anonymkode: c7315...e66 Du nevner mange ting det er viktig å tenke igjennom. Er jo ikke helt sikker på hva og hvordan jeg vil ha det enda siden jeg er ganske rusten i gamet😅Tusen takk for innspill! -ts Anonymkode: 7280e...d7e
LessMiserable Skrevet 15. juli 2022 #19 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For sent. Grensen går ved 44 år. Anonymkode: 2c8c1...927 44 år, seks måneder og 23 dager er grensen så det kan kanskje være håp.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #20 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor trenger du en mann og et forhold for? Livet kan fylles med bra mye annet morro som ikke har alle bakdelene et forhold har. Du er 45 og har allerede barn. Hva med å fokusere på å ha gode relasjoner, frihet, venner, opplevelser, og heller bruke menn når du har behov for det Anonymkode: 2d246...cf0 Ja, det kan du si. Savner vel den fysiske nærheten/ kontakten og følelsen av å bli tatt vare på/ bety noe spesielt for noen. Har jo vært den som har gitt omsorg i 23 år, så hadde vært deilig å fått litt også😊Har mange gode venner og finner på mye på fritiden. Er ikke helt typen til å ha tilfeldig sex heller😅 Anonymkode: 7280e...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå