AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 ... og har aldri kjøpt annet enn billigste fra IKEA. Ønsker en som varer litt lenger og som er komfortabel, har noen tilfeldigvis tips og anbefalinger? Sitter mye i sofaen da jeg har hjemmekontor flere dager i uka så den bør være slitesterk og behagelig å sitte i. Gjerne myk rygg/gode puter i ryggen. Har ikke noe mot å kjøpe brukt heller, ønsker en helt enkel grå treseters som er pen å se på Helst ikke til mer enn 20.000 da, men bor i Oslo så har forhåpentligvis litt å velge i 😅 Anonymkode: eeda6...397
lillevill Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 hei du, Her skal du få to supre tips av meg. sjekk miljøsofa på høvik, og outlet invest i sandvika. miljøsofa : Der får du renset sofaer til en god pris. outlet invest er på finn, og selger møbler som har blitt brukt i fotoshoots.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Jeg kjøpte sofa Hugna og ble positivt overrasket over både komfort og kvalitet i forhold til prisen 😊 Anonymkode: 265c5...45b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Nettopp kjøpt Nordic fra Bohus, veldig fornøyd! Anonymkode: 2c9a3...b32
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 1 hour ago, lillevill said: hei du, Her skal du få to supre tips av meg. sjekk miljøsofa på høvik, og outlet invest i sandvika. miljøsofa : Der får du renset sofaer til en god pris. outlet invest er på finn, og selger møbler som har blitt brukt i fotoshoots. Takk for tips! Det høres helt opp min gate ut, er veldig glad i gjenbruk 😊 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg kjøpte sofa Hugna og ble positivt overrasket over både komfort og kvalitet i forhold til prisen 😊 Anonymkode: 265c5...45b Har du hatt den lenge og hvordan har den holdt seg? 😊 Så de hadde tilbud nå også, de ser superfine ut! 36 minutter siden, AnonymBruker said: Nettopp kjøpt Nordic fra Bohus, veldig fornøyd! Anonymkode: 2c9a3...b32 Takk, da skal jeg stikke på Bohus og prøvesitte 😊 Anonymkode: eeda6...397
Gjest Villfisker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Det gjør jeg også, men usikker på hvor jeg skal lete, så jeg slenger meg på her. Den jeg hadde var drit, som ødela parketten. Så den kasta jeg. Brukt er uaktuelt. Jeg vil ikke ha en som andre kan ha pult på, så jeg må kjøpe ny. Må minst være treseter, siden jeg er lang. Nå som koronatullet har roet seg, går det kanskje an å endelig ta en ordentlig titt.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 1 hour ago, Villfisker said: Det gjør jeg også, men usikker på hvor jeg skal lete, så jeg slenger meg på her. Den jeg hadde var drit, som ødela parketten. Så den kasta jeg. Brukt er uaktuelt. Jeg vil ikke ha en som andre kan ha pult på, så jeg må kjøpe ny. Må minst være treseter, siden jeg er lang. Nå som koronatullet har roet seg, går det kanskje an å endelig ta en ordentlig titt. Hvilken var det du var misfornøyd med? Det hjelper også mye å vite hva man bør unngå, så hvis folk er misfornøyde/ikke fornøyde med sofaen sin er det også veldig nyttig info. Har prøvesittet hver eneste utstillingsmodell IKEA har og likte ingen. De rimeligere kjennes veldig billige ut og de som skal se litt dyrere ut er ikke dype nok til å lene seg tilbake og slappe av. Samme med Jysk. Hver eneste sofa jeg har prøvesittet hos Møbelringen har derimot kjentes helt fantastisk ut, samme med Trademax. Anonymkode: eeda6...397 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 Hvor stor vil du den skal være? Og hvilket stoff? Anonymkode: 701af...9e1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor stor vil du den skal være? Og hvilket stoff? Anonymkode: 701af...9e1 230-250 bred tenker jeg, grått stoff av god kvalitet som ikke er så grovt at det blir ekkelt hvis man sitter i bare shorts og jeg er fornøyd. Vil ha en myk og god sofa med myk rygg og gjerne ikke veldig vide armlener da jeg ikke bruker de uansett og stua er smal. Anonymkode: eeda6...397
Gjest Villfisker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvilken var det du var misfornøyd med? Det hjelper også mye å vite hva man bør unngå, så hvis folk er misfornøyde/ikke fornøyde med sofaen sin er det også veldig nyttig info. Har prøvesittet hver eneste utstillingsmodell IKEA har og likte ingen. De rimeligere kjennes veldig billige ut og de som skal se litt dyrere ut er ikke dype nok til å lene seg tilbake og slappe av. Samme med Jysk. Hver eneste sofa jeg har prøvesittet hos Møbelringen har derimot kjentes helt fantastisk ut, samme med Trademax. Anonymkode: eeda6...397 Husker ikke hva den het, men det var en møkka sovesofa beregnet for overnatting, fra jysk. Aldri mer. Skikkelig ræl. Så hadde den sånn rom inni hvor man liksom skulle kunne legge sengetøyet. Men det holdt seg hverken rent eller tett der. Så det hadde vært slemt å la noen bruke sengetøy lagret oppi der. Så hadde den en sånn kant som stakk ut på ene siden, som en slags forlengelse av sofaen. Alt den gjorde var å ta for mye plass.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #11 Skrevet 17. juli 2022 Bolia - de har alltid 40-50% på en av seriene sine Anonymkode: 6fff8...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå