Gå til innhold

Søte (u)sanne ord.

Fremhevede innlegg

Gjest Lille Silje
Skrevet

Jeg har igjen gått på limpinnen for søteord. Vi hadde kjent hverandre en stund. Vi var i bursdag hos en fellesvenninne og alle skulle overnatte i samme rom. Jeg havna i sofaen sammen med ham, siden det var mangel på sengeplasser. Han prøvde seg på meg hele kvelden. Men jeg dyttet ham vekk, etter et par timer lot jeg ham slippe til, vi rota litt rundt men han ga seg fort. Hvorfor? - fordi han fant ut at han ikke ville alikevel. Fordi han var så interessert i meg. Ville ikke gå fram for fort.

Det har vist seg at jeg igjen har falt for fine ord.

Hvorfor tror vi de fortsatt?

gjør dere det også jenter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen tror bare på alt fyrer sier til dem uansett om det er fine eller stygge ord...

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Alle gjør det. Enkelte ganger tror vi dem ikke, andre ganger sjarmerer de oss i senk. Dessverre er det sånn begge veier, vi er nok ikke engler vi heller. Men jeg skjønner godt hva du mener :troest:

Skrevet

Det der går begge veier gitt.

"Sweet talk" går jeg (nesten) ikke på lengere. Blitt lurt godt selv noen ganger.

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Sant nok. Jeg har nok blitt mer kritisk til hva jeg får høre jeg også, men av en eller annen grunn ender det opp med at jeg sitter og lurer på hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde.

Morsomt nick forresten :ler:

Gjest Lille Silje
Skrevet

Jaja, det er klart jeg er kritisk. Jeg går jo ikke på alt. Men alle går på noe, en gang må man jo ta en sjanse og stole på noen. Kan ikke leve singel for alltid. Alle dere som kritiserte meg i å gå på alt, alle dere har også ett visst tema eller knapp som man kan trykke på for å komme nær dere. som jeg skrev var vi jo venner, så han visste vel hvilken det var på meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...