AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Jeg synes alder/2+7 er fin for den gir større slingringsmonn med alderen. Samtidig ser vi norske modeller, tronearvinger og andre som bryter med den. Hva skal gjelde? Dagens uklarheter gjør at menn som vil utnytte unge jenter gjør det mens snille menn ikke tør å date en potensiell livsledsager. Det støtter altså overgripere og andre med dårlige hensikter Anonymkode: 91a49...71b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Det kommer an på hvor gammel yngste part er. Så lenge yngste er over 25 tenker jeg større slingringsmonn er greit. Anonymkode: 69efd...850 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 På KG er det avhengig av kjønn, eldre menn med yngre kvinner er gamle griser, mens eldre kvinner med yngre menn er ok. Anonymkode: 63b40...084 1 1
Mardina Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Det synes jeg må være opp til hver enkelt 😊 Folk er forskjellige og faller for forskjellige ting ❤️ Selv er kjæresten min 9 år eldre enn meg og vi har det fint sammen ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Slutt å bry seg med alt og alle. Kjenn etter hva som er riktig for nettopp deg, så gjør man det som kjennes rett og bra ut i sitt eget liv. Spiller ingen rolle hva andre synes. Anonymkode: 875ae...827 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Mardina skrev (Akkurat nå): Det synes jeg må være opp til hver enkelt 😊 Folk er forskjellige og faller for forskjellige ting ❤️ Selv er kjæresten min 9 år eldre enn meg og vi har det fint sammen ❤️ Om det er opp til hver enkelt velger slemme menn unge jenter og snille lar være. Skal man virkelig "premiere" drittsekker på den måten? Anonymkode: 91a49...71b 1
exictence Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes alder/2+7 er fin for den gir større slingringsmonn med alderen. Samtidig ser vi norske modeller, tronearvinger og andre som bryter med den. Hva skal gjelde? Dagens uklarheter gjør at menn som vil utnytte unge jenter gjør det mens snille menn ikke tør å date en potensiell livsledsager. Det støtter altså overgripere og andre med dårlige hensikter Anonymkode: 91a49...71b Hm, hva er akseptabel aldersforskjell? Det er det vel om begge parter har det godt med sånn som det er mellom dem.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slutt å bry seg med alt og alle. Kjenn etter hva som er riktig for nettopp deg, så gjør man det som kjennes rett og bra ut i sitt eget liv. Spiller ingen rolle hva andre synes. Anonymkode: 875ae...827 Mange blir jo utestengt av venninner og sosialt nettverk hvis de kun skal tenke på hva en selv syns. Da spørs det hva som blir viktigst?? Anonymkode: 6e5a5...9db
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 At en på 15 år for eksempel er sammen med en som er 20 er i drøyeste laget. Men dersom en på 20 er sammen med en på 25 er det litt bedre. Og en som er 25 og en 30 virker helt normalt. Personlig mener jeg at dersom man er ung burde det ikke være så mye forskjell, men når man er eldre er det ikke så farlig. Når man er ung er man gjerne på ulike utviklingsstadier osv. Anonymkode: b1fce...635
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mange blir jo utestengt av venninner og sosialt nettverk hvis de kun skal tenke på hva en selv syns. Da spørs det hva som blir viktigst?? Anonymkode: 6e5a5...9db Hva i alle dager??? Utestengt fordi man har egne meninger og gjør det som er rett for seg selv? Hvor gammel er du?? Anonymkode: 875ae...827 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 💚Jeg er singel kvinne på 34 år. Forrige helg klinte jeg med en ung mann på 23(98 modell) og helga før der klinte jeg med en mann på 51. Altså, jeg bryr meg ikke om alder, men jeg kunne ikke gått noe lavere enn 23år. Det var helt i grenseland. Men merket han var ung, kåt og veldig nyskjerrig. Han på 51 var likedan i hodet. Så litt irrelevant. Slapp av og prøv deg frem til hva som føles best. Anonymkode: 4d82a...35a 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 Mardina skrev (31 minutter siden): Det synes jeg må være opp til hver enkelt 😊 Folk er forskjellige og faller for forskjellige ting ❤️ Selv er kjæresten min 9 år eldre enn meg og vi har det fint sammen ❤️ 9 år er ingenting😊 Min eks samboer gjennom 10 år var 15år eldre enn meg. Vi gikk ikke fra hverandre pga aldersforskjellen. Anonymkode: 4d82a...35a
Gjest Suzanne Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg synes alder/2+7 er fin for den gir større slingringsmonn med alderen. Samtidig ser vi norske modeller, tronearvinger og andre som bryter med den. Hva skal gjelde? Dagens uklarheter gjør at menn som vil utnytte unge jenter gjør det mens snille menn ikke tør å date en potensiell livsledsager. Det støtter altså overgripere og andre med dårlige hensikter Anonymkode: 91a49...71b Oj oj oj. Det var en funny overskrift. Mitt svar bygger på lovlighet (seksuell lavalder og myndighetsalder), og at jeg har innsett at alder faktisk bare er tall. En gang for alle. Alle over 18 år kan henge ut med hvem de vil så lenge de ikke skader hverandre.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #14 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): At en på 15 år for eksempel er sammen med en som er 20 er i drøyeste laget. Men dersom en på 20 er sammen med en på 25 er det litt bedre. Og en som er 25 og en 30 virker helt normalt. Personlig mener jeg at dersom man er ung burde det ikke være så mye forskjell, men når man er eldre er det ikke så farlig. Når man er ung er man gjerne på ulike utviklingsstadier osv. Anonymkode: b1fce...635 20/2+7 gjør ar en på 20 ikke kna få lenger ned enn 17 mens en på 30 kan date en på 23. Da får vi det litt som du skriver. Poenget er at det må være sterkt forankret i kulturen Anonymkode: 91a49...71b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Skrevet 15. juli 2022 Suzanne skrev (2 minutter siden): Oj oj oj. Det var en funny overskrift. Mitt svar bygger på lovlighet (seksuell lavalder og myndighetsalder), og at jeg har innsett at alder faktisk bare er tall. En gang for alle. Alle over 18 år kan henge ut med hvem de vil så lenge de ikke skader hverandre. Så grensen skal gå ved 18 år? En på 50 kan date en på 18 mens en på 18 ikke kan date en på 17? Litt rart, men så lenge den regelen kan bli fastsatt er jeg med Anonymkode: 91a49...71b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #16 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Dagens uklarheter gjør at menn som vil utnytte unge jenter gjør det mens snille menn ikke tør å date en potensiell livsledsager. Det støtter altså overgripere og andre med dårlige hensikter Hva slags sammensurium er dette, og hva har det med "akseptabel" aldersforskjell å gjøre? Anonymkode: 12a57...3e8
Gjest Suzanne Skrevet 15. juli 2022 #17 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så grensen skal gå ved 18 år? En på 50 kan date en på 18 mens en på 18 ikke kan date en på 17? Litt rart, men så lenge den regelen kan bli fastsatt er jeg med Anonymkode: 91a49...71b Flott. Da har vi etablert det😁.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #18 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg synes alder/2+7 er fin for den gir større slingringsmonn med alderen. Samtidig ser vi norske modeller, tronearvinger og andre som bryter med den. Hva skal gjelde? Dagens uklarheter gjør at menn som vil utnytte unge jenter gjør det mens snille menn ikke tør å date en potensiell livsledsager. Det støtter altså overgripere og andre med dårlige hensikter Anonymkode: 91a49...71b Wtf????? Alder/2+7 er en regel oppfunnet av menn, og angir grensen for hva som er uakseptabelt. Det er ikke sånn at den optimale aldersforskjellen er alder/2+7, der kvinnen er yngst. Trodde du det? At prinsene i England har koner som er et par år eldre enn seg selv, betyr ikke at de «bryter» denne regelen. Det finnes ingen regel som sier at kvinnen skal være mange år yngre enn mannen. Herregud. Og hva har «snillhet» med dette å gjøre? Anonymkode: 2616e...d9c 3
Mardina Skrevet 15. juli 2022 #19 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Om det er opp til hver enkelt velger slemme menn unge jenter og snille lar være. Skal man virkelig "premiere" drittsekker på den måten? Anonymkode: 91a49...71b Det var da voldsomt.... 😳 Du tror virkelig at alle menn er slemme? AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 9 år er ingenting😊 Min eks samboer gjennom 10 år var 15år eldre enn meg. Vi gikk ikke fra hverandre pga aldersforskjellen. Anonymkode: 4d82a...35a Synes jeg og samboer har det fint. Eksem min var 17 år eldre enn meg og det var heller ikke aldersforskjellen som gjorde at det ble slutt mellom oss... 😊
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #20 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Om det er opp til hver enkelt velger slemme menn unge jenter og snille lar være. Skal man virkelig "premiere" drittsekker på den måten? Anonymkode: 91a49...71b Er det en «premie» å være sammen med en mye yngre dame? Vokst opp under en stein, eller? Reis til Thailand du, så skal du se damene kommer til deg også. Anonymkode: 2616e...d9c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå