LessMiserable Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Hvis man ønsker å se hustegningene og man har adressen. Kan jeg da gå til kommunen å få kopi av hustegningene?
LessMiserable Skrevet 15. juli 2022 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2022 Jeg ønsker også å finne søknader og korrespondanse til adressen, men det er ikke min adresse.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Skulle ikke du ta en pause fra trollingen?. Anonymkode: 45b22...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Let me google that for you....... Kjære vene, svar finnes på google. Alt som er tinglyst om eiendommen ligger offentlig. Alt som er offentlig dokument kan du hente ut via kommunens arkivside. Men nei, alt utenom må søkes innsyn på. Anonymkode: 3768a...dc2
Leitz Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Her har kommunen karttjeneste hvor du kan se alt som kommunen har om en eiendom. Også korrespondanse ifbm byggesaker.
A-hunter Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Hustegninger er offentlig informasjon og finnes tilgjengelig hos kommunen. Stort sett får man tak i det gjennom portaler som Ambita Infoland om ikke kommunen har andre/egne tjenester for dette. Det er ikke nødvendigvis gratis, men sendes ut til såkalt selvkost. I noen kommuner, f eks Oslo, ligger de fritt tilgjengelig bak en enkel innlogging.
LessMiserable Skrevet 15. juli 2022 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2022 Jeg skal ikke reklamere for noen nettside, men jeg har funnet det. Det står all mulig informasjon der som naboklager og lignende. Det er veldig spennende å se plantegninger av andres hus. Man får mange gode ideer til hva man kan gjøre selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå