AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Bare litt nysgjerrig. Hvordan er sexlivet med baby i hus? Hvor ofte? Og hvor gammel er babyen? Anonymkode: 48695...fb8
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Baby 4 mnd, tror vi har hatt sex 3 ganger, ønsker oftere, men vi har klistremerkebaby som merker at vi legger den fra oss også når den sover😵 Anonymkode: 17ca4...4bf 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Vi hadde sex oftere i spedbarnsperioden enn etter at jeg begynte å jobbe igjen, iallefall. Omtrent en gang i uka? Pleide å la baby sovne i vogna på dagtid og så hadde vi sex innen høreavstand fra vogna, så vi hørte det om ungen våknet. Anonymkode: b988c...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Tja,varierer veldig. Nokon ganger en gang i veka, nokon ganger anna kvar veke. Veldig avhengig av kor mykje baby våkner om natta, kor mykje pappa hjelper i hushaldninga, kort sagt, avhengig av kor sliten eg er. Baby er snart 8 mnd. Anonymkode: c64eb...dc6 1
Gjest Chicchi Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 En gang i måneden omtrent. Baby er ni måneder og klistremerke
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Det har vært ca hver 3. uke eller noe sånt. Litt bedre nå, kanskje en gang i uka. Baby er 8 mnd. Tidligere hadde jeg gjerne sex hver dag, men det er et helt annet liv med barn, og ofte mangler jeg rett og slett overskudd. Anonymkode: cd6c3...465 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 Babyen er knapt baby, sju måneder nå, har foreløpig ikke klart å fullføre et samleie 😩😩😩 Anonymkode: 79ccb...9b1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 Vi hadde sex ca.1 gang i måneden fra renselsen var over ig til barnet var ett år. Vi hadde klistremerkebaby, så det var både lite overskudd og få anledninger. Vi måtte alltid ha sex med barnet i samme rom, og det var jeg særs ukomfortabelt med, men jeg følte meg presset til å gi etter innimellom. Etter 1 år, så har vi vel sex ca.én gang i uka, men de siste ukene har det faktisk vært 2-3 ganger i uka, fordi vi begge får økt lyst om sommeren. Anonymkode: d1ebc...72a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 Vi har sex 1-2 ganger i uka. Babyen vår er tre og en halv måned gammel. Han legger seg i 20-tiden og sover til neste dag, så da har vi tid. Anonymkode: 3e4a3...346 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 Etter første hadde vi vel sex ca 3 mnd etter fødsel. Fødte vaginalt da og hadde smerter som krevde smertestillende i nesten 2 mnd, og vage smerter enda lengre. Tror det tok litt tid før vi var oppe i så mye som 4 ganger i mnd, fordi jeg hadde en rift like innenfor skjeden som gjorde vondt ved penetrering. Med nr ble det keisersnitt, alt har gått fint for seg siden fødselen og ikke plaget nevneverdig på noe vis. Nå er baby blitt 5 mnd og vi har ikke hatt sex enda. Jeg er tjukk, mange kg tyngre enn før svangerskapet og alt handler om å sove når jeg kan, samboer er deprimert og takler livet med to generelt dårlig og samlivet eksisterer ikke. Vi bare overlever, vi lever ikke. Jeg elsker babyer, men jeg gleder meg til yngste er 3 år. Anonymkode: 5d63a...b66 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 Prøvde rett etter 6-ukerskontrollen, men det var mildt sagt ubehagelig så drøyde enda 6 uker. Startet forsiktig og ble som før omtrent når babyen begynte å sove på eget rom rundt 6-7 måneders alder Anonymkode: ec3e8...5d8
MilaNO Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 Varierer litt, men ikke ofte nok i følge samboer men jeg har rett og slett ikke overskudd men han maser så fælt og gir meg dårlig samvittighet for at det ikke skjer så mye som han ønsker. Han sier jeg ikke er normal og at jeg er kjedelig fordi alle andre er mye mer aktive selvom de har barn. Baby er 9 mnd. Har hatt sex gjennomsnittlig hver 3. uke. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 Baby er ca 5 mnd, har ikke hatt sex ennå. Er fremdeles problemer der nede etter fødsel og jeg har ikke turt rett og slett pga det. Pluss at vi begge er slitne av babytiden og det er jo ikke lett å finne tid heller, baby våkner lett osv. (Mannen er helt ok med det forresten orker ikke noe kritikk om stakkars mann osv. Han ønsket barn og visste at det kunne påvirke sexliv. Vi har også vært sammen veldig lenge og hadde ikke et superaktivt sexliv før baby heller) Anonymkode: 35c51...de9
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #14 Skrevet 15. juli 2022 MilaNO skrev (54 minutter siden): Varierer litt, men ikke ofte nok i følge samboer men jeg har rett og slett ikke overskudd men han maser så fælt og gir meg dårlig samvittighet for at det ikke skjer så mye som han ønsker. Han sier jeg ikke er normal og at jeg er kjedelig fordi alle andre er mye mer aktive selvom de har barn. Baby er 9 mnd. Har hatt sex gjennomsnittlig hver 3. uke. Trenger du å ha så mye overskudd for å ha sex? Det er jo bare til å stille seg på alle fire eller ligge i skje, det tar noen minutter. Såpass bør man faktisk klare å ofre i et forhold. Anonymkode: e6dfa...4c8
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Skrevet 15. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Trenger du å ha så mye overskudd for å ha sex? Det er jo bare til å stille seg på alle fire eller ligge i skje, det tar noen minutter. Såpass bør man faktisk klare å ofre i et forhold. Anonymkode: e6dfa...4c8 Herregud wtf, man skal ikke "ofre seg" på den måten, man er ikke et hull for partnere sin. Partner får heller "ofre seg" litt og gjøre ekstra innsats hjemme så hun kanskje kan få litt hvile og overskudd. Anonymkode: 35c51...de9 10 1
MilaNO Skrevet 16. juli 2022 #16 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Trenger du å ha så mye overskudd for å ha sex? Det er jo bare til å stille seg på alle fire eller ligge i skje, det tar noen minutter. Såpass bør man faktisk klare å ofre i et forhold. Anonymkode: e6dfa...4c8 Tåpeligste kommentaren jeg har lest. Ja må ha overskudd ja og ha lyst. Som den som er over her skriver hvis han hadde giddet og tatt de to timene som han faktisk har med babyen etter jobb så hadde jeg kanskje hatt overskudd. Orker ikke å bare gi og gi. Forhold handler om å gi og ta nemlig. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #17 Skrevet 16. juli 2022 Baby 4 mmd. Det går vel 2, kanskje 3 uker mellom hver gang! Han kunne nok tenkt seg mer, men jeg har ingen sexlyst. Det er travelt med baby som legger seg sent og ammer på natt, og andre barn som står opp tidlig. Krysser fingrene for at det blir mer etter hvert, tenker det er en unntakstilstand å ha baby Anonymkode: 06cf6...257
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #18 Skrevet 16. juli 2022 Er det ikke merkelig at sex er fokuset i spedbarnstiden? Hva ER det med slike menn? Mange kvinner klarer ikke sex før langt etter spedbarnstid, heller. Det er mange som har fødselsskader, som tar tid å hele. Om menn har overskudd til å fokusere mye på sex i spedbarnstiden, tyder det på at de bidrar altfor lite på hjemmebane. La de kjenne på det dere kjenner på, nybakte mødre! Anonymkode: 5c481...2de 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #19 Skrevet 16. juli 2022 Babyen er 3 1/2 mnd og vi har sex daglig, noen ganger opptil 3 ganger om dagen .. Sånn har vi hatt det siden 6 ukers perioden .. Så vidt vi faktisk klarte og holde oss så lenge. Samboer er fornøyd og det er jeg også.. Anonymkode: 440b8...7f6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #20 Skrevet 16. juli 2022 Førstemann er 2,5 år, og jeg er gravid med nr 2. Vi har blitt enige om å prøve å få hatt oss en gang i uka nå i småbarnsfasen, så får evt flere runder regnes som bonus 😄 Nå som storegutt har fått eget rom og gode soverutiner har vi oss oftere på soverommet, men da han sov på vårt rom varierte vi mellom de ulike rommene i huset, og trivdes spesielt i sofaen i stua 😄 Anonymkode: 91540...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå