AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Skal jeg fortelle henne det? Mistet helt lysten på denne fyren etter jeg fant ut sannheten. Men prater med han for å se hvor langt han drar den. Han juger masser og omgår temaer jeg tar opp. Han tror jeg vil møte han. Ekkel type!! Har lyst å sende screenshots til dama hans. Bør jeg? Gleder meg til å skrive følgende til han på Tinder: Jeg vet at du har dame. Jeg har nå kontaktet (navn) og sendt screenshots fra vår samtale. Skal dere på ferie sammen? Forstår hvis deres plan blir forandret nå. Hva med en middag 25 juli? Anonymkode: 9f30b...f60 3
tangent Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Bare stopp å bruke tid på ham og finn på noe mer gøy å bruke tida på! 3
Snublefot62 Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Hva så? For alt du vet så vet dama hans det. Hva han gjør eller ikke gjør er ikke ditt problem. Om du ikke vil treffe han så kutter du han ut.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 tangent skrev (21 minutter siden): Bare stopp å bruke tid på ham og finn på noe mer gøy å bruke tida på! Men det er underholdende. Han er fysisk pen, men stokk dum og idiot! Anonymkode: 9f30b...f60
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Hva så? For alt du vet så vet dama hans det. Hva han gjør eller ikke gjør er ikke ditt problem. Om du ikke vil treffe han så kutter du han ut. Virker ikke slik. Ikke slik han omgår temaer og lyver. Da hadde han hatt mange mulighet til å nevne åpent forhold, hva jeg teker om det osv Anonymkode: 9f30b...f60
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men det er underholdende. Han er fysisk pen, men stokk dum og idiot! Anonymkode: 9f30b...f60 Jeg begynner å forstå hvorfor dere matchet. Anonymkode: 23f4a...b6c 1 2
Nymerïa Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 Bare spør han rett ut om det er greit for dama at han er på Tinder. Hvis han påstår at det er i orden kan det ikke være et problem for han at du sender henne screenshots. Og jeg har litt problemer med å se for meg at han innrømmer åpenlyst at han lurer dama. 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 Spør om å treffes for en kaffe e.l, men i stedet for å gå selv så tipser du dama hans om hvor og når. Anonymkode: 376c5...21e 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 Send henne screenshot. Det er det minste du kan gjøre. Synes det er en forbanna uting at man liksom ikke skal blande seg. Da er det jo en haug med stakkarer som blir bedratt i hytt og pine som aldri får vite noe om det. Anonymkode: d8a8f...c72 9 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 Send henne skjermbilder av samtalen mellom deg og han. Anonymkode: 5897c...017 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 Om du er kvinne så MÅ du angripe mannens omdømme ja, det er din plikt som kvinne. Hevngjerrighet er tross alt noe av de viktigste verdiene kvinner har. Tilsynelatende i alle fall. Anonymkode: ab7e8...dd1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om du er kvinne så MÅ du angripe mannens omdømme ja, det er din plikt som kvinne. Hevngjerrighet er tross alt noe av de viktigste verdiene kvinner har. Tilsynelatende i alle fall. Anonymkode: ab7e8...dd1 Det er ikke hevngjerrighet, det er å være et medmenneske. Hadde du likt om din partner var utro men ingen gadd å si noe til deg? Anonymkode: d8a8f...c72 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #14 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skal jeg fortelle henne det? Mistet helt lysten på denne fyren etter jeg fant ut sannheten. Men prater med han for å se hvor langt han drar den. Han juger masser og omgår temaer jeg tar opp. Han tror jeg vil møte han. Ekkel type!! Har lyst å sende screenshots til dama hans. Bør jeg? Gleder meg til å skrive følgende til han på Tinder: Jeg vet at du har dame. Jeg har nå kontaktet (navn) og sendt screenshots fra vår samtale. Skal dere på ferie sammen? Forstår hvis deres plan blir forandret nå. Hva med en middag 25 juli? Anonymkode: 9f30b...f60 Avtal middagsdate og ta kontakt med dama hans på si. Så gjør du slik at han møter dere begge på restaurant. Det vil gi mer reaksjon for begge parter. Anonymkode: a9aab...6aa 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skal jeg fortelle henne det? Mistet helt lysten på denne fyren etter jeg fant ut sannheten. Men prater med han for å se hvor langt han drar den. Han juger masser og omgår temaer jeg tar opp. Han tror jeg vil møte han. Ekkel type!! Har lyst å sende screenshots til dama hans. Bør jeg? Gleder meg til å skrive følgende til han på Tinder: Jeg vet at du har dame. Jeg har nå kontaktet (navn) og sendt screenshots fra vår samtale. Skal dere på ferie sammen? Forstår hvis deres plan blir forandret nå. Hva med en middag 25 juli? Anonymkode: 9f30b...f60 Vær ærlig med damen så hun kan starte på nytt og leve livet sitt uten og finne ut av dette om flerr år. Stakkars. Anonymkode: 8456c...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #16 Skrevet 15. juli 2022 Ja, jeg synes du skal fortelle det, men ikke gjør noe videre drama ut av det til verken han eller til henne. Jeg synes også det er helt forferdelig hvor mange som mener man ikke skal fortelle til partnere, og jeg tviler på at disse har opplevd å bli holdt for narr. Det er en forferdelig følelse å vite at andre kunne gitt beskjed og dermed kunne man ha dumpet fyren og fått bedre tid til å finne den rette. Anonymkode: d5cf2...473 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #17 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skal jeg fortelle henne det? Mistet helt lysten på denne fyren etter jeg fant ut sannheten. Men prater med han for å se hvor langt han drar den. Han juger masser og omgår temaer jeg tar opp. Han tror jeg vil møte han. Ekkel type!! Har lyst å sende screenshots til dama hans. Bør jeg? Gleder meg til å skrive følgende til han på Tinder: Jeg vet at du har dame. Jeg har nå kontaktet (navn) og sendt screenshots fra vår samtale. Skal dere på ferie sammen? Forstår hvis deres plan blir forandret nå. Hva med en middag 25 juli? Anonymkode: 9f30b...f60 🤣🤣🤣 Anonymkode: 452d4...60a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #18 Skrevet 15. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er ikke hevngjerrighet, det er å være et medmenneske. Hadde du likt om din partner var utro men ingen gadd å si noe til deg? Anonymkode: d8a8f...c72 Nei, bare nei. Du får meg f*** ikke med på den tankegangen der. Synes den er direkte grisete, hvordan man skal forsøke å blande seg inn i fremmede menneskers liv. Om fremmede mennesker finner ut at min partner er utro, så forventer jeg helt fette ærlig at disse fremmede menneskene glemmer meg og mitt liv, for de har ikke noe i mitt liv å gjøre. Denne trangen etter å blande seg inn og påtvinge sine meninger og tanker på fremmede mennesker er psykelig. Anonymkode: ab7e8...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #19 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke hevngjerrighet, det er å være et medmenneske. Hadde du likt om din partner var utro men ingen gadd å si noe til deg? Anonymkode: d8a8f...c72 Hva hadde gjort det mest lykkelig? Å få vite at partneren din er utro eller å aldri få vite? Anonymkode: 95108...13c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #20 Skrevet 15. juli 2022 At du prater med han for å se hvor langt han drar den er det største våset jeg har hørt. Det er mulig du klarer å lyve til deg selv, men du gjør dette utelukkende for å se hvor langt du selv klarer å komme. Og fordi det er spennende for deg. Anonymkode: c2cff...76b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå