Gå til innhold

Hva har man på 8 mnd gammel baby i vinter dunpose?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye kler man på de når de bare sitter i varm vinterdunpose om vinteren?

Anonymkode: 96b3e...323

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avhenger av alder på baby,været, dunposen, babyen sin personlighet.

Anonymkode: e2473...a8c

AnonymBruker
Skrevet

Ser du skrev alder i overskriften. På den tida hadde min bukse og mellomlagsbukse med tasser og et muslinteppe nedi posen, og vinterjakke, votter, siklesmekke i ull, og lue.

AnonymBruker
Skrevet

Så de må ha full ytterpåkkwdning, holder det ikke med tynn ulldress og ulllue, votter?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så de må ha full ytterpåkkwdning, holder det ikke med tynn ulldress og ulllue, votter?

Min hang med halve seg ut av sittedelen i vogna da han var såpass gammel, og nektet totalt pose noe hoyere enn til midjen så lenge han var våken, så nei her. Vi brukte knapt mellomlagsdresser i den alderen. Måtte ha noe vindtett på overkroppen. 

Hvis du har en baby som fremdeles ligger i bagdelen og stort sett sover blir det jo noe annet 🤷‍♀️ Eller hvis baby er fornøyd med å ha posen oppunder haken...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Min hadde kun ullgenser, evt ullbukse i tillegg hvis veldig kaldt. Votter og lue også, så klart, men vottene var like fort av. 

Anonymkode: 1029d...4d6

AnonymBruker
Skrevet

Min hadde ullundertøy, lue, votter og ulltøfler. På skikkelig kalde dager en ullgenser/ulldress over

Anonymkode: 3d7bb...389

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Min hadde inneklær og balaklava-lue. Hvis han var veldig "på" og trengte en leke eller noe for å holde seg i godt humør tok vi på jakke og votter i tillegg. Men vi hadde skikkelig god vognpose og relativt rolig baby som var fornøyd med å bli snurpet sammen slik at bare nesen og øynene stakk ut 😂

Anonymkode: d3bb1...f59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...