Gå til innhold

Pris på stell av grav ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer på hva det koster å få en grav stelt, dersom en selv ikke har mulighet ? Varierer kostnaden eller er det en standardpris? Kan man selv velge hva slags blomster som plantes? Kan man få graven pyntet til høytider eller andre anledninger,,og hva vil det medføre av ekstrakostnad?Hvordan fungerer dette? Og hvem kontakter man ? Eventualiteter som kan oppstå? Sikre graven for fremtiden, dersom noe inntreffer meg? Etc..

Helt nytt for meg det her, så takk for gode råd. 

Anonymkode: 6c1e2...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg lurer på hva det koster å få en grav stelt, dersom en selv ikke har mulighet ? Varierer kostnaden eller er det en standardpris? Kan man selv velge hva slags blomster som plantes? Kan man få graven pyntet til høytider eller andre anledninger,,og hva vil det medføre av ekstrakostnad?Hvordan fungerer dette? Og hvem kontakter man ? Eventualiteter som kan oppstå? Sikre graven for fremtiden, dersom noe inntreffer meg? Etc..

Helt nytt for meg det her, så takk for gode råd. 

Anonymkode: 6c1e2...aff

Min tante i nord (som døde nå for 4 mnd siden)  hun fikk noen til og stelle gravene her.... Men resten av slekta bor her... Det tenkte nok ikke de over de som fikset graven... Tante fikk regningen men der var det ikke stelt med blomster gitt... Skjedde flere gabger... Tante ringe dem og di sa joda den var stelt.... 

Da sendte jeg bilde til tante og vise... Som hun igjen viste til de som stelte graven.... Da ble dem litt høy i hatten.... Mener det kostet endel... For hun betalte stell for et år av gangen tror jeg... Ca 4 ganger i året tror jeg...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...