AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #21 Skrevet 18. juli 2022 Sansx skrev (På 15.7.2022 den 9.54): Nei han får ikke hjelp av noen andre. Han ønsker ikke det. Jeg tror ikke at han ser min situasjon siden han bagatelliserer den. Dessuten vet han at jeg nødig vil rive opp barna fra nærmiljøet deres. Så han tenker sikkert at det ikke skjer noe. Tankegangen hans hadde vært nok til at jeg hadde vurdert å gå. Ihvertfall midlertidig. Man skal føle seg trygg på partneren og vite at han/hun vil greie å samarbeide. I det ligger det å betale sin del av utgifter. Jeg ser du sier han allerede skylder deg penger. Vet ikke hvor mye det dreier seg om, men her må du virkelig la vær å låne ham penger. Har han et spilleproblem, et rusproblem eller hvordan i alle dager greier han bruke så mye penger? Anonymkode: 0e525...c7c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #22 Skrevet 18. juli 2022 Har han noen som helst EK i boligen? Er kravet fra kreditorene høyere enn hans EK? Din EK er trygg så lenge du har papirene dine i orden og dokumentasjon på den. Kreditorene kan ikke ta av din EK. Det som derimot er ditt største problem nå er at ved et evt salg av hele boligen (-feks ved et samlivsbrudd) så har kreditorene pant i den ene halvdelen. Ingen vil kjøpe en bolig med pant (som ikke kan slettes). Anonymkode: f25a9...596
Adele1234 Skrevet 31. januar 2024 #23 Skrevet 31. januar 2024 (endret) Angående pant i bolig. Blir pantebeløpet tilbakebetalt når lånet er nedbetalt? Endret 31. januar 2024 av Adele1234
newman01 Skrevet 31. januar 2024 #24 Skrevet 31. januar 2024 7 minutter siden, Adele1234 said: Angående pant i bolig. Blir pantebeløpet tilbakebetalt når lånet er nedbetalt? Panten blir slettet når kreditor har fått oppgjøret 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #25 Skrevet 31. januar 2024 Adele1234 skrev (9 timer siden): Angående pant i bolig. Blir pantebeløpet tilbakebetalt når lånet er nedbetalt? Tilbakebetalt? Anonymkode: 08ded...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå