Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på date og vi var ute i Oslo og bestilte kebab etter hvert.  Den var litt sterk men jeg tenkte at det gikk bra. Så vandret vi nedover Karl Johan etterpå og endte opp i det fonteneområdet like ved Stortinget.  Da satt vi på en benk og plutselig fikk jeg intense magesmerter. Såpass at jeg falt ned på kne foran benken og slapp en helt vanvittig høy promp. Følte jeg skulle besvime av smerter. Daten min ble kjempebekymra og hjalp meg. Jeg kom meg fort og følte meg helt fint igjen. Han sa ikke noe annet enn at det var skummelt å se på, men godt det gikk bra. Så snakket vi om andre ting og på slutten av dagen sa han hadet og sa han tok kontakt. Det er 5 dager siden. Betyr det at den prompe -episoden mest sannsynlig ødela alt? Hadde dere skrotet noen ene og alene pga det? Han virket mer interessert før det skjedde enn etterpå. 

Anonymkode: f9109...769

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Troll. Tråden er herved lukket

Anonymkode: 421f7...da4

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sitter og småkikker litt,  mange fisetråder nå

Endret av Topsi
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøpte dere denne kebaben? Såvidt meg bekjent er det begrensede muligheter for kebab dersom dere går nedover KJ og prompen ble sluppet ved Stortinget.

Anonymkode: 6b1b4...4c5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sverger det skjedde. Skulle ønske det var tull. Dessverre ikke.  

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg dame da. Men han som i dag er kjæresten min fikk oppleve det med meg. Dum som jeg var hadde tatt en avførings tablett, i god tro om at han ikke skulle invitere meg over den dagen. Det gjorde han altså, og jeg ville ikke si nei. Så det endte med jeg at feis ukontrollert foran han, helt i begynnelsen av når begynte å holde på. Han ble ikke noe mindre interessert etterpå😊 men flaut var det😅 hvis han du var med mista interessen pga noe som er helt naturlig og som kan skje den beste, så er han ikke noe å samle på. Mener jeg da. 

Anonymkode: 22b45...ab0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor kjøpte dere denne kebaben? Såvidt meg bekjent er det begrensede muligheter for kebab dersom dere går nedover KJ og prompen ble sluppet ved Stortinget.

Torggata

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er jeg dame da. Men han som i dag er kjæresten min fikk oppleve det med meg. Dum som jeg var hadde tatt en avførings tablett, i god tro om at han ikke skulle invitere meg over den dagen. Det gjorde han altså, og jeg ville ikke si nei. Så det endte med jeg at feis ukontrollert foran han, helt i begynnelsen av når begynte å holde på. Han ble ikke noe mindre interessert etterpå😊 men flaut var det😅 hvis han du var med mista interessen pga noe som er helt naturlig og som kan skje den beste, så er han ikke noe å samle på. Mener jeg da. 

Anonymkode: 22b45...ab0

Aldri aldri gå ut etter å ha tatt avføringstabletter....

Anonymkode: 1c215...20b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Torggata

Da kommer dere ut på KJ langt nedenfor Stortinget. Ergo: ikke sann historie 

AnonymBruker
Skrevet

Nei gikk oppover torggata forbi domkirken og videre nedover til Stortinget 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke treffer deg igjen på grunn av litt fis så kan var det ikke liv laga uansett. :) 

Anonymkode: 2ea09...579

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...