AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 For 1,5 år siden møtte jeg en fantastisk mann. Han var på min alder, hadde samme interesser som vi nytte sammen, virkelig lyttet og har gode samtaler. Går fint sammen med min sære familie og er kompis med 15-åringen som bor hjemme ennå. Vi bor ikke sammen, men er sammen i helger og ferier. Spol frem til nå, så lurer jeg på hva som skjedde. Han har sluttet med vår felles interesse, vi snakker veldig lite. Kan fint sitte en hel kveld på stua uten å snakke - avslappende ja, men ikke når det blir flere dager på rad. Han er ikke nysgjerrig på meg lengre. Jeg, som er vant til et aktivt sexliv, har nesten mistet sexlysten. Jeg vet at han ikke er utro, for vi har begge opplevd utroskap i tidligere forhold og ingen av oss ønsker å gjøre andre så vondt. Han er snill og omsorgsfull og veldig hjelpsom, ikke bare mot meg, men hele min familie. Min familie er definitivt ikke A4, så jeg forstår absolutt at det kan være vanskelig å finne sin plass, men det føler jeg likevel at han har gjort likevel. Det er vanskelig å få han i tale, jeg mistenker at han ikke sier alt for å ikke såre meg selv om jeg har forklart at jeg er hardhuda. Han har ikke egne kompiser og nettverk, bare sine barn og sine foreldre. Jeg har en stor venninneflokk, men det blir ofte til at jeg nedprioriterer dem for at han ikke skal sitte alene. Han tar ikke initiativ til nye vennskap heller. Jeg føler at jeg må være alt for han. Jeg gjør vår tidligere interesse alene, men han oppmuntrer meg til det. Vet ikke helt hva jeg vil her, men kanskje noen innspill utenfra? Takk! Anonymkode: 66732...f13
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Ikke lenger hodestups forelska? Anonymkode: 36f36...0d3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Jeg tenker at han er deprimert. Anonymkode: d0401...93a 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå