Gå til innhold

Må være kjipt å bli bytta ut med datteren!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en mann i 3 måneder. Han vet godt hvem min datter er, siden de jobber i butikk som ligger ved siden av hverandre. Men han har prøvd seg mer enn en gang på min datter, etter han og jeg sluttet å date. Min datter synes bare han er ekkel. Og må vel si meg enig.

Anonymkode: 5cb5d...451

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg datet en mann i 3 måneder. Han vet godt hvem min datter er, siden de jobber i butikk som ligger ved siden av hverandre. Men han har prøvd seg mer enn en gang på min datter, etter han og jeg sluttet å date. Min datter synes bare han er ekkel. Og må vel si meg enig.

Anonymkode: 5cb5d...451

Enig . Sånne menn er ikke «menn».  

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Rettelse : rik pedofil mann. Var stefaren hennes fra hun var 4 år. Dette har ikke med penger å gjør . Men moral . 

Heller incest enn prdofil tror jeg. 

Anonymkode: 7fd01...4fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Heller incest enn prdofil tror jeg. 

Anonymkode: 7fd01...4fb

Same shit , different wrapping 

AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (22 minutter siden):

Rettelse : rik pedofil mann. Var stefaren hennes fra hun var 4 år. Dette har ikke med penger å gjør . Men moral . 

Snakk om å bomme. Så en 35 årig dame er et barn?😆

Anonymkode: d8e1d...1b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Snakk om å bomme. Så en 35 årig dame er et barn?😆

Hun VAR stedatteren hans . Blir det mindre kvalmt fordi om «barnet « er blitt voksent ? 

• Liker 2
Skrevet

Hva med Woody Allen? Samme greia der. 🤢

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (11 minutter siden):

Hun VAR stedatteren hans . Blir det mindre kvalmt fordi om «barnet « er blitt voksent ? 

Hva har pedofili med dette å gjøre? Begikk han overgrep da hun var barn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva har pedofili med dette å gjøre? Begikk han overgrep da hun var barn?

Jeg kaller det pedofilt når stefedre får barn m egne stedøtre. Om du skal sitte å terpe på begreper , værsogod . 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (4 minutter siden):

Jeg kaller det pedofilt når stefedre får barn m egne stedøtre. Om du skal sitte å terpe på begreper , værsogod . 

Spiller ingen rolle hva du "kaller" det. Man bør være klar over betydningen av ordet før man bruker det, tenker jeg.

Tror ordet du leter etter er incest. Men selv ikke det ordet er riktig i denne sammenhengen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/bekrefter-fikk-barn-med-stedattera/76657480

Så deilig det må være å være en rik mann!

Så du tenker det er DEILIG å hoppe på sin egen datter? Han var faren hennes fra hun var fire år.... 

Så hvor lenge har han sikla på henne tror du? Siden hu kom i puberteten? Før? Dette er bare skikkelig, skikkelig ekkelt og burde være like ulovlig som å ha sex med sin biologiske datter. 

Anonymkode: be8fd...558

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så du tenker det er DEILIG å hoppe på sin egen datter? Han var faren hennes fra hun var fire år.... 

Så hvor lenge har han sikla på henne tror du? Siden hu kom i puberteten? Før? Dette er bare skikkelig, skikkelig ekkelt og burde være like ulovlig som å ha sex med sin biologiske datter. 

Som om ikke den voksne stedattera er en samtykkende part i dette her. Det gikk for øvrig omkring 10 år mellom ekteskapet mellom mora og Musk tok slutt, til han fikk barn med stedattera.

Skrevet
NiceOrNothing skrev (48 minutter siden):

Selvfølgelig er det mindre kvalmt at to voksne har sex enn om en voksen forgriper seg på et barn. Rart spørsmål. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Som om ikke den voksne stedattera er en samtykkende part i dette her. Det gikk for øvrig omkring 10 år mellom ekteskapet mellom mora og Musk tok slutt, til han fikk barn med stedattera.

Det gjør det IKKE greit. Folk er faen meg helt håpløse. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Meget ille når rike folk er så desperate. Livsfarlig for så gamle menn å lage barn uansett. Sædkvaliteten er på bunn etter 50.

Anonymkode: 4931a...f8c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...