AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Hadde jobbintervju i dag. Via Teams fordi jeg testet positivt for korona da jeg sto opp. Følte jeg formulerte meg så klønete og svarte så dårlig på enkelte spørsmål, særlig til å begynne med. Hun som intervjuet meg ga imidlertid anerkjennende "lyder". Tror dere hun kan ha forståelse for at hjernen ikke hang helt med på grunn av sykdom? Og hvor stor vekt tillegges det om man svarer dårlig på noen spørsmål, men for øvrig gir et godt inntrykk og har erfaring og kvaliteter de er ute etter? Statlig sektor. Anonymkode: 43beb...7b1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde jobbintervju i dag. Via Teams fordi jeg testet positivt for korona da jeg sto opp. Følte jeg formulerte meg så klønete og svarte så dårlig på enkelte spørsmål, særlig til å begynne med. Hun som intervjuet meg ga imidlertid anerkjennende "lyder". Tror dere hun kan ha forståelse for at hjernen ikke hang helt med på grunn av sykdom? Og hvor stor vekt tillegges det om man svarer dårlig på noen spørsmål, men for øvrig gir et godt inntrykk og har erfaring og kvaliteter de er ute etter? Statlig sektor. Anonymkode: 43beb...7b1 Det gikk sikkert bedre enn du tror! Anonymkode: 99430...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Vi vet jo ikke. Vi vet heller ikke hvor mange andre som blir intervjuet eller hvilke kvalifikasjoner disse har. Du må nesten bare smøre deg med tålmodighet. PS, jeg har følt det gikk skikkelig dårlig på intervju, men fikk likevel tilbud om jobben. Anonymkode: a3f41...3d9 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Bedre lykke neste gang. Anonymkode: 83fff...585
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Jeg forstår ikke helt hvorfor denne dyttes. Vi har jo ikke grunnlag for å tro noe særlig i denne situasjonen. Hva menes med "lyder", forresten? Anonymkode: c9f37...25b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 Det gikk som det gikk. Anonymkode: b1aae...322
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 Satt i samme bås for noen måneder siden. Fullpakket av corona så intervjuet ble over teams, og jeg måtte ha hostepauser underveis 🤣 Midt i intervjuet forsvant internettdekningen min, og det ble mye rot før vi gjennomførte resten av intervjuet over telefon. Ble tilbudt jobb, men måtte takke nei dessverre. Det å stille opp på intervju til tross for sykdom (da over teams) ville jeg ha tenkt på som positivt om jeg skulle ansatt, viser interesse og motivasjon for stillingen. Anonymkode: 7b3c6...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå