AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Del Skrevet 14. juli 2022 Hvorfor er det så vanskelig å bestemme seg for navn da?! Vi vet ikke hvilket kjønn det blir så legger ved lista for begge. Vi ønsker et robust og klassisk navn, men heller ikke alt for gammelmodig. Gjerne kom med forslag eller si meningen din:) Jente: Victoria Elida Amalie Lina Louise Matilda Jenny Vega Amanda Gutt: Vegard Sebastian Jonas Theodor Ola Eskil Johannes Kasper Falk Anonymkode: eb61e...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Del Skrevet 14. juli 2022 Av jentenavnene liker jeg egentlig bare Lina. Men ville selv valgt e-ending; Line. Av guttenavnene liker jeg både Eskild, Vegard, Ola og Johannes kjempegodt! Anonymkode: 53c31...b81 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Del Skrevet 15. juli 2022 Synes det var mange fine navn på den lista! På jentesiden er favorittene Victoria, Amalie og Louise. På guttesiden likte jeg Sebastian, Theodor og Johannes godt! Anonymkode: eb61e...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg liker nesten alle navnene på lista di! Av jentenavnene liker jeg best Amalie, Lina, Matilda og Jenny. Hvis du vil ha flere forslag, foreslår jeg at du vurderer å bytte ut -a-endingene med -e slik at du får Line og Matilde. Av guttenavnene liker jeg best de fire første: Vegard, Sebastian, Jonas og Theodor. Falk og Eskil er jeg ingen fan av. Et par andre forslag til guttenavn: Martin og Sivert. Anonymkode: 4aac8...aa5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Del Skrevet 15. juli 2022 Jenny og Theodor!!😍 Anonymkode: eb61e...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aylinbjo Skrevet 15. juli 2022 #6 Del Skrevet 15. juli 2022 Lina og Jonas, klassisk men kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Del Skrevet 15. juli 2022 Agnes og Espen Johanne og Jonas Anonymkode: 2e807...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Del Skrevet 15. juli 2022 Vegard❤️ Anonymkode: eb61e...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Del Skrevet 15. juli 2022 Jenny og Jonas er mine favoritter. Om du vil ha andre forslag vil jeg si Aleksander, Johanne/a, Alfred og Sigrid er i samme gate. Anonymkode: eb61e...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 15. juli 2022 #10 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg liker alle navnene på lista di👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg er enig med de over, det var veldig mange fine jentenavn😍 Jeg synes Matilda er aldeles nydelig. Ville valgt det. Men Elida, Jenny og Louise er også fine. Av guttenavn liker jeg Kasper, Eskil og Theodor. Ville valgt et av de to første tror jeg, fordi Theodor er så vanlig (i alle fall her jeg bor..) Anonymkode: f3d74...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crimson123 Skrevet 15. juli 2022 #12 Del Skrevet 15. juli 2022 Mathilda og Viktoria. Eskil og Jonas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 15. juli 2022 #13 Del Skrevet 15. juli 2022 Vega er et skikkelig tøft navn. Liker forsåvidt også Vegard. Stødig og fint navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #14 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvorfor er det så vanskelig å bestemme seg for navn da?! Vi vet ikke hvilket kjønn det blir så legger ved lista for begge. Vi ønsker et robust og klassisk navn, men heller ikke alt for gammelmodig. Gjerne kom med forslag eller si meningen din:) Jente: Victoria Elida Amalie Lina Louise Matilda Jenny Vega Amanda Gutt: Vegard Sebastian Jonas Theodor Ola Eskil Johannes Kasper Falk Anonymkode: eb61e...826 Jentenavn: Elida, Matilda og Vega er fine. Vega er det fineste. Lina og Jenny er fælt. Guttenavn: Sebastian, Jonas, Theodor, Johannes, Kasper og Falk er fine. Av desse tror jeg favoritten er Kasper. Anonymkode: bcbe8...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Del Skrevet 15. juli 2022 Mathilde, Louise, Eskild og Sebastian Anonymkode: 29f5d...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #16 Del Skrevet 17. juli 2022 Eg likar Amalie Anonymkode: eb61e...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinsk Skrevet 17. juli 2022 #17 Del Skrevet 17. juli 2022 Jente: Victoria Amalie Amanda Gutt: Sebastian Theodor Johannes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #18 Del Skrevet 17. juli 2022 Ja, navn er fryktelig vanskelig! Vi har spøkt om at lille gutten i magen bare må bli hetendes «baby» for vi greier ikke finne på noe 😅 Av jentenavnene du har ramset opp likte jeg Vega godt, sterkt og litt unikt! Ellers syns jeg Maria og Ida er stødige, fine navn som aldri går av moten 😊 Av guttenavnene synes jeg Sebastian og Johannes var finest! Vi vurderer også Sebastian sterkt, og Jonathan 😊 Anonymkode: d252d...20f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 18. juli 2022 #19 Del Skrevet 18. juli 2022 Matilda og Jonas er mine favoritter fra lista di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #20 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 14.7.2022 den 23.48): Hvorfor er det så vanskelig å bestemme seg for navn da?! Vi vet ikke hvilket kjønn det blir så legger ved lista for begge. Vi ønsker et robust og klassisk navn, men heller ikke alt for gammelmodig. Gjerne kom med forslag eller si meningen din:) Jente: Victoria Elida Amalie Lina Louise Matilda Jenny Vega Amanda Gutt: Vegard Sebastian Jonas Theodor Ola Eskil Johannes Kasper Falk Anonymkode: eb61e...826 topp 3 : Jente : 1. Amanda 2.Amalie 3. Lina Gutt : 1. Johannes 2. Kasper 3. Vegard 3 på bånn : jente : 1. vega 2. Louise 3.Victoria gutt : 1. Falk 2. Ola De som ikke er nevnt synes jeg er fine også men ikke ikke så fint som topp 3 Anonymkode: f1e89...7cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå