AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Jeg har hatt forkjølelsessymptomer siden forrige helg, men testet positivt for korona første gang i dag tidlig. Broren min gifter seg på lørdag. Jeg vil jo gjerne være der, men synes det er en så vanskelig vurdering med de retningslinjene som gjelder nå. Slik formen har vært tidligere i dag, synes det uaktuelt å dra i bryllup på lørdag. Jeg føler meg imidlertid noe bedre nå. Hvor skal jeg legge terskelen? Jeg er jo også redd for å smitte folk. Ser retningslinjene nå sier at du skal holde deg hjemme ved redusert allmenntilstand, men ikke nødvendigvis ved restsymptomer. Tanker? Anonymkode: 003ae...7d5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 I utgangspunktet skal det jo gå helt fint så lenge formen bedrer seg. Har du nevnt problemstillingen for bror? Anonymkode: 494aa...69a
Majer Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Vanskelig. Du har sannsynligvis vært positiv en stund og smitter sannsynligvis ikke så lett. Jeg er ganske nazi når det kommer til virus og resistente bakterier, men i dette tilfellet ville jeg nok sagt post-covid om noen spurte og unngått å kline med folk over 60.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå