Gå til innhold

Til tross for at jeg stemmer SV har jeg alltid vært for monarkiet. Det vil si helt til jeg fikk vite om partneren til kronprinsessen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vi burde fortsatt å ha mannlig tronearving og ikke første i rekken, men det passer kanskje ikke inn i tiden. De fleste kvinner med penger velger menn med penger, men det skjer ikke alltid. I Danmark ble prinsessen sammen med fysioterapeuten sin. Sånn ble det desverre ikke her. Ingrid som skal representere folket ble sammen med en vestkantgutt med penger. Ikke bare en vestkantgutt, men en som er en del år eldre. Det er vanskelig for meg å se for meg henne representere folket etter dette. Kronprinsen valgte en vanlig dame så hvorfor klarer ikke datteren å gjøre det samme? Vi lever dessuten i 2022 og likestilling er viktig. Da blir det feil med alder og penger

Anonymkode: 219b9...acd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mente datteren til kronprinsen og kronprinsessen 

AnonymBruker
Skrevet

😴

Anonymkode: b6a03...137

• Liker 3
Skrevet

Burde ikke feministene på venstresiden være mer opptatt av en kvinnelig tronarving enn at mannen har penger?

• Liker 4
Skrevet

Hun er 18 år og ikke i nærheten av tronovertakelse. Dessuten er det ikke sikkert forholdet med denne mannen varer evig… 

• Liker 7
Skrevet

Hjelpe meg. 
Han er garantert en fin gutt og la de unga har ungdomstiden si i fred. 

Ps! Vet du at moren hans jobber på en skole? #vanligefolk 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Firefine skrev (37 minutter siden):

Hjelpe meg. 
Han er garantert en fin gutt og la de unga har ungdomstiden si i fred. 

Ps! Vet du at moren hans jobber på en skole? #vanligefolk 

Nok et eksempel på vanlig mor og rik far? Det hjelper ikke akkurat på

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Kanskje vi burde fortsatt å ha mannlig tronearving og ikke første i rekken, men det passer kanskje ikke inn i tiden. De fleste kvinner med penger velger menn med penger, men det skjer ikke alltid. I Danmark ble prinsessen sammen med fysioterapeuten sin. Sånn ble det desverre ikke her. Ingrid som skal representere folket ble sammen med en vestkantgutt med penger. Ikke bare en vestkantgutt, men en som er en del år eldre. Det er vanskelig for meg å se for meg henne representere folket etter dette. Kronprinsen valgte en vanlig dame så hvorfor klarer ikke datteren å gjøre det samme? Vi lever dessuten i 2022 og likestilling er viktig. Da blir det feil med alder og penger

Gud bedre så forutinntatt. Hva vet du om gutten utover at han er «vestkantgutt»? Hun er i tillegg 18 år, på ingen måte sikkert st hun har truffet sin utvalgte ennå.

Anonymkode: 77444...d6e

• Liker 1
Skrevet

Kjemi er nok viktigere enn penger. Jeg tror at prinsessen klarer å ta kloke valg som passer henne. Hun trenger ikke bry seg om hva utenforstående måtte mene om hennes valg av kjæreste. Vi har en herlig kongefamilie. Min favoritt er Martha Louise. Så god, trygg på seg selv og rakrygget uansett hvor mye dritt folk skriver om henne. Fantastisk flott dame! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gud bedre så forutinntatt. Hva vet du om gutten utover at han er «vestkantgutt»? Hun er i tillegg 18 år, på ingen måte sikkert st hun har truffet sin utvalgte ennå.

Anonymkode: 77444...d6e

Jeg trodde han kom til å være vestkantgutt før det i det hele tatt ble kjent. Det viser at jeg hadde rett i det jeg trodde

Sansx skrev (1 time siden):

Kjemi er nok viktigere enn penger. Jeg tror at prinsessen klarer å ta kloke valg som passer henne. Hun trenger ikke bry seg om hva utenforstående måtte mene om hennes valg av kjæreste. Vi har en herlig kongefamilie. Min favoritt er Martha Louise. Så god, trygg på seg selv og rakrygget uansett hvor mye dritt folk skriver om henne. Fantastisk flott dame! 

Hun har også datet en del menn med penger. Den første kjæresten var en rik hestegutt. Hvorfor klarer de ikke å gjøre som mennene? Vi lever i 2022 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sansx skrev (1 time siden):

Helt enig med deg i alt her❤️

Prinsessen er voksen og moden/klok for alderen. De fleste guttet i den alderen er umodne i den alderen. Da er det jo helt naturlig at hun finner en eldre mer moden og klok kjæreste. At han er rik fra før minsker også sjansen for å ha funnet seg en mannlig ‘gold digger’. Om jeg selv hadde vært rik eller kjent ville jeg alltid fryktet at de ville ha meg pga status.

Dette må uansett være noe av det vanskeligste ved å være kongelig. At hele landet skal blande seg inn i og ha en mening om hvem man finner kjærligheten med😣

Anonymkode: ab778...7c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun burde vært sammen med en utlending 

Anonymkode: 32016...688

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så barnslig. Du burde spart deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Tenker du på kronprinsesse Victoria av Sverige, som er gift med sin tidligere personlige trener? 

Anonymkode: b710d...2c7

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nok et eksempel på vanlig mor og rik far? Det hjelper ikke akkurat på

Hva vet du om både familien og inntektene utover overskrifter i VG og Se & Hør? 

Faren er vel ikke vilt rik uansett, men men. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei en annengenerasjons innvandrer!

For da får alle en unnskyldning til å synge denne sangen:

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Helt enig med deg i alt her❤️

Prinsessen er voksen og moden/klok for alderen. De fleste guttet i den alderen er umodne i den alderen. Da er det jo helt naturlig at hun finner en eldre mer moden og klok kjæreste. At han er rik fra før minsker også sjansen for å ha funnet seg en mannlig ‘gold digger’. Om jeg selv hadde vært rik eller kjent ville jeg alltid fryktet at de ville ha meg pga status.

Dette må uansett være noe av det vanskeligste ved å være kongelig. At hele landet skal blande seg inn i og ha en mening om hvem man finner kjærligheten med😣

Det hjelper ikke å finne en eldre gutt. Det er vanskelig for henne å finne ut hvor moden han er for alderen. Plutselig tar hun han igjen en dag. Skal man finne noen som er modne er man nødt til å gå ned i alder eller se på samme alder. Nytter ikke å lete oppover 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...