AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Jeg har blitt grovt bedratt det siste året, og jeg er rasende på kjæresten min men også på hun som var med på utroskapen. Hun visste godt at han var i forhold med dame og barn. Jeg har så lyst å hevne meg både på han og henne, selv om de ikke holder på lengre. Jeg har fantasert om å fylle gardinstengene hennes med rekeskall, eller kanskje skvise flatklemte reker inn i postboksen hennes og la det ligge å stinke i hele oppgangen sånn at posten hennes lukter reker resten av året. Eller bytte ut shampoen til kjæresten min (snart X ) med superlim eller klippe små hull i alle hans 18 skjorter... Hva for noe sprøe ting har du gjort for å hevne deg? Kjenner jeg meg rett kommer jeg nok ikke til å tørre å jo gjøre noe, for jeg er altfor snill av meg og lar meg tråkke på😏 Anonymkode: 61f56...da9 2 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Salt i blomsterbedet. Kilovis. Ingenting vil vokse der på flere år. Anonymkode: fca28...c2d 6 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Salt i blomsterbedet. Kilovis. Ingenting vil vokse der på flere år. Anonymkode: fca28...c2d Hverken han eller hun har blomsterbed, siden de bor i bygårder... Ts Anonymkode: 61f56...da9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Her er sikkert noen tips Anonymkode: 1aa0e...104 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 Jeg vet ikke helt hva dette middelet kan brukes til, men kan sikkert finne på noe. Hørt om LiquidAss? Dette handles faktisk inn på universiteter i usa for å forberede studentene på illeluktende situasjoner på jobb. Stanken skal visst være helt ubeskrivelig vond. Anonymkode: fca28...c2d 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Best revenge, is no revenge. Fuck them, let them see you moved on.. Anonymkode: 14151...6c4 13 4 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 Har gått videre med livet mitt. Den verste hevnen ... Anonymkode: ad646...c89 1 1 1
Løvejenten Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 Gå videre. Ihvertfall ikke la hevnen gå ut over henne, da taper du. 3
NiceOrNothing Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har blitt grovt bedratt det siste året, og jeg er rasende på kjæresten min men også på hun som var med på utroskapen. Hun visste godt at han var i forhold med dame og barn. Jeg har så lyst å hevne meg både på han og henne, selv om de ikke holder på lengre. Jeg har fantasert om å fylle gardinstengene hennes med rekeskall, eller kanskje skvise flatklemte reker inn i postboksen hennes og la det ligge å stinke i hele oppgangen sånn at posten hennes lukter reker resten av året. Eller bytte ut shampoen til kjæresten min (snart X ) med superlim eller klippe små hull i alle hans 18 skjorter... Hva for noe sprøe ting har du gjort for å hevne deg? Kjenner jeg meg rett kommer jeg nok ikke til å tørre å jo gjøre noe, for jeg er altfor snill av meg og lar meg tråkke på😏 Anonymkode: 61f56...da9 Syns dette med reker er litt «festlig «, selv om jeg er prinsipielt imot hevn. For da har de makt over deg.( når du bruker energien din på å tenke /utføre hevn ). Det smarteste du kan gjør , er å gå fra han ( tror jeg) . Skjønner ikke helt hvordan du skal kunne få det godt igjen . Å du fortjener jo å ha det godt sammen med noen som elsker DEG . 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #10 Skrevet 14. juli 2022 Hevnen serveres best kald, heter det. Men nå synes jeg det er bedre å gå videre enn å hevnes. Anonymkode: fcc90...1b9 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #11 Skrevet 14. juli 2022 Løvejenten skrev (5 minutter siden): Gå videre. Ihvertfall ikke la hevnen gå ut over henne, da taper du. Hvorfor taper jeg mener du? Denne damen har faktisk vært pedagogisk leder i bhg for våre to barn... Ts Anonymkode: 61f56...da9 6 1
Kenelz Skrevet 14. juli 2022 #12 Skrevet 14. juli 2022 Hårfjerningsmiddel i sjampoen hans. Hormonell pille i kaffen/elns som får han til å ha ømme bryster og pms symptomer. Avføringsmiddel i kaffen. Ta med tannbørsten hans mens han er på jobb og vask den i offentlig toalett. Og dama? Beste hevnen er å droppe han og la hun få restene dine mens du tar en skikkelig makeover og finner deg en annen kar. 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #13 Skrevet 14. juli 2022 Kenelz skrev (Akkurat nå): Hormonell pille i kaffen/elns som får han til å ha ømme bryster og pms Nei absolutt ikke. Anonymkode: ad646...c89 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #14 Skrevet 14. juli 2022 Jeg går ikke god for denne siden, ettersom jeg ikke har forsøkt den selv. Men jeg liker idéen. 😈 Klikk og les. Hevnen er best servert kald - med et helsikes glitterdryss på toppen. https://glitterdritt.no Anonymkode: fca28...c2d 2 5
Kenelz Skrevet 14. juli 2022 #15 Skrevet 14. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor taper jeg mener du? Denne damen har faktisk vært pedagogisk leder i bhg for våre to barn... Ts Anonymkode: 61f56...da9 Kontakt arbeidsplassen med bevis på at hun opptrer svært uprofesjonelt (?) Vet ikke reglene rundt dette eller om hun jobber der fortsatt, men offentlig flause er litt gøy. Folk får da vite hvordan hun som pedagogisk leder i en barnehage oppfører seg 13 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #16 Skrevet 14. juli 2022 Kenelz skrev (2 minutter siden): Hårfjerningsmiddel i sjampoen hans. Hormonell pille i kaffen/elns som får han til å ha ømme bryster og pms symptomer. Avføringsmiddel i kaffen. Ta med tannbørsten hans mens han er på jobb og vask den i offentlig toalett. Og dama? Beste hevnen er å droppe han og la hun få restene dine mens du tar en skikkelig makeover og finner deg en annen kar. Hårfjerningsmiddel i sjampoen synes jeg var det beste tipset. Han er sykelig opptatt av håret sitt, og bruker lang tid på badet for å style håret. Ts Anonymkode: 61f56...da9 7
Kenelz Skrevet 14. juli 2022 #17 Skrevet 14. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei absolutt ikke. Anonymkode: ad646...c89 Skal ikke lyve, hadde lett gjort det om min mann hadde bedratt meg og familien. Har lite til overs for menn OG damer som bryter tillit på denne måten. Just now, AnonymBruker said: Hårfjerningsmiddel i sjampoen synes jeg var det beste tipset. Han er sykelig opptatt av håret sitt, og bruker lang tid på badet for å style håret. Ts Anonymkode: 61f56...da9 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #18 Skrevet 14. juli 2022 Pul mannen hennes Anonymkode: 2df13...ee2 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #19 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg går ikke god for denne siden, ettersom jeg ikke har forsøkt den selv. Men jeg liker idéen. 😈 Klikk og les. Hevnen er best servert kald - med et helsikes glitterdryss på toppen. https://glitterdritt.no Anonymkode: fca28...c2d Dette var jo en knallbra idé😝 Må vente med å bestille det til jeg og ungene har fått flyttet ut av leiligheten, slik at jeg slipper å være med på å rydde opp alt glitteret. Ts Anonymkode: 61f56...da9 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #20 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Pul mannen hennes Anonymkode: 2df13...ee2 Hun er singel Ts Anonymkode: 61f56...da9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå