AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Det brygger opp til krangel og jeg har noen ting som jeg vil få sagt som er litt stygge. Han har sagt masse stygt til meg men alltid pakket inn i velmente råd og "jeg er bare ærlig". Jeg er sliten og lei av det. Anonymkode: 3833c...223
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Hva med å ikke vente til det smeller med å få ut alt det stygge, men sette dere ned og ta en samtale om det på en litt finere måte? Sier ikke at det vil på magisk vis gjøre det til en superfin samtale, men tror iallfall den blir bedre.. Begynn repaereringen imens dere snakker på en måte, ta det som noe dere må jobbe sammen på, ikke bare sleng stygge ting til hverandre. Anonymkode: 80480...6ad
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Å si stygge ting vil bare ødelegge. Anonymkode: 083a3...1e1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva med å ikke vente til det smeller med å få ut alt det stygge, men sette dere ned og ta en samtale om det på en litt finere måte? Sier ikke at det vil på magisk vis gjøre det til en superfin samtale, men tror iallfall den blir bedre.. Begynn repaereringen imens dere snakker på en måte, ta det som noe dere må jobbe sammen på, ikke bare sleng stygge ting til hverandre. Anonymkode: 80480...6ad Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Er sint og lei meg så må vente litt i så fall. Anonymkode: 3833c...223
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 Hvis han er så slem, så kanskje det er like greit å bare avslutte dette stygge forholdet? 🤔 Anonymkode: a9642...446
Duff Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Bestem deg for hva du vil ha ut av slik krangel før du starter den. Er det for å ta igjen eller for å få ett bedre forhold? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå