Gå til innhold

Når så mye klaffer, men aldersforskjellen er 18år.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd å mange useriøse mannfolk, da spes de unge. Nå har jeg fått kontakt med en 52åring som ser veldig godt ut. Han er ung til sinns også. Jeg handler på butikken han jobber på og han håpte på at jeg kom innom, noe jeg gjorde. Merker han liker meg. Vil han seriøst tro? Eller blir jeg muligens lurt ? Han har livet på stell, ydmyk og omtenksom i det lille vi har pratet. Erfaringer ? 

Anonymkode: a078b...31b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke ønsker barn så kjør på. Bare husk at om 12-15 år så er han pensjonist....

Anonymkode: 6c431...69b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har opplevd å mange useriøse mannfolk, da spes de unge. Nå har jeg fått kontakt med en 52åring som ser veldig godt ut. Han er ung til sinns også. Jeg handler på butikken han jobber på og han håpte på at jeg kom innom, noe jeg gjorde. Merker han liker meg. Vil han seriøst tro? Eller blir jeg muligens lurt ? Han har livet på stell, ydmyk og omtenksom i det lille vi har pratet. Erfaringer ? 

Så du er 34 og lurer på en fyr på 52?

Du kommer mest sannsynlig til å bli skuffa. Når jeg var i den alderen traff jeg en fyr på 53, alderen var merkbar, om ikke med en gang, så kom det. Ser bra ut og ung til sinns betyr ikke noe, jeg har en 18 år gammal bil som ser bra ut og går greit, men alderen merkes den.

Anonymkode: a8247...ac9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så du er 34 og lurer på en fyr på 52?

Du kommer mest sannsynlig til å bli skuffa. Når jeg var i den alderen traff jeg en fyr på 53, alderen var merkbar, om ikke med en gang, så kom det. Ser bra ut og ung til sinns betyr ikke noe, jeg har en 18 år gammal bil som ser bra ut og går greit, men alderen merkes den.

Hvordan merket du den? Har også ei venninne som er 85modell og han er 69mod. De er på 9ende året. 

Ja jeg er skeptisk ift et forhold. Men jeg føler kanskje han tar meg seriøst og vil kanskje holde på meg, varte meg litt opp - noe jeg trenger. En snill mann. Hatt altfor mange drittsekker. 

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg så ung da? Er 33år ja. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så lenge du ikke ønsker barn så kjør på. Bare husk at om 12-15 år så er han pensjonist....

Jeg har barn, han også 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg er skeptisk ift et forhold. Men jeg føler kanskje han tar meg seriøst og vil kanskje holde på meg, varte meg litt opp - noe jeg trenger. En snill mann. Hatt altfor mange drittsekker. 

Du må for all del ikke gå inn i et forhold med de tankene, det er bedre å være singel enn å legge lykken sin i hendene på noen andre på den måten. Bare fordi han er eldre betyr ikke at du blir hverken oppvarta eller passet på, på den måten det høres ut som du ønsker.

Jeg merket alderen på at han hadde mange vaner og behov skrevet i stein, og et forhold kom ikke til å forandre det, om du skjønner. Så dro jeg på en helgeweekend med vennene hans, en gjeng med flotte kvinner og menn på hans alder, og meg. Hva faen gjorde jeg der, det ble ganske tydelig at det var 20 år mellom meg og resten selv om jeg var en voksen. 

Sexlivet vårt dabbet fort av, han ville ikke og var ikke åpen for nye ting, og han hadde ikke alltid kondisjon eller fikk den opp.

Når man er i den alderen så har man på en måte funnet litt ut av åssen en vil ha det.

Du  må passe deg for at du ikke ender opp med å velge ham pga ønsket om trygghet og sikkerhet. 

Og unnskyld at jeg sier det, jeg måtte selv jobbe med det, har du hatt mange drittsekker så er det stor sjanse for å møte på en til om du ikke finner ut hvorfor du ikke kjente igjen røde flagg og faretegn tidlig nok. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo helt på hvordan du selv er. Vil du fyke jorda rundt med ryggsekk, klatre i fjell og feste til midt på natta, vil du merke alderen hans. Trives dere best i sofakroken har det ikke så mye å si.

Anonymkode: c051f...83b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det spørs jo helt på hvordan du selv er. Vil du fyke jorda rundt med ryggsekk, klatre i fjell og feste til midt på natta, vil du merke alderen hans. Trives dere best i sofakroken har det ikke så mye å si.

Anonymkode: c051f...83b

Han er veldig aktiv. Trener mye, som jeg selv liker. 

AnonymBruker
Skrevet

Menn eldes så enormt ulikt. Jeg kjenner to par med ca 18 års aldersforskjell. Hun ene rådet faktisk sin datter til å ikke gjøre som hun gjorde, å velge en såpass eldre mann. For det ble beinhardt da han ble syk. Men det er ingen tvil om at de elsker hverandre høyt for det.

Det andre paret jeg kjenner er fortsatt spreke. Han er i 80årene og de drar på fjellturer titt og ofte. Han holder seg godt og er frisk og rask.

Jeg kjenner også et par som er jevngamle. Men hun ble rammet av en alvorlig sykdom og er 100% bundet til rullestol og han er hennes pleier.

Man kan ikke så hva framtiden bringer.

Anonymkode: fab79...bc3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jeg så ung da? Er 33år ja. 

Statistikk tilsier hvert fall at han kommer til å dø 25 år før deg. Og at du kommer til å hjelpe ham med alt fra rullatoren til bleiene og medisindosetten hans fra du selv er 60 år. Hver sin lyst 🤷‍♀️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Statistikk tilsier hvert fall at han kommer til å dø 25 år før deg. Og at du kommer til å hjelpe ham med alt fra rullatoren til bleiene og medisindosetten hans fra du selv er 60 år. Hver sin lyst 🤷‍♀️

Eller filosofisk så dør hun før han 🤷🏼‍♀️ man vet ikke hva livet bringer. Det beste for TS er å nyte live og gjøre det som gjør hun lykkelig.

Anonymkode: 64004...120

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er 33 år nyter mitt samliv med en på 51. Herregud for en mann. 
Topptrent og kun passet hans som beviser han har bikket 50. 
Glem hva folk sier her. Nyt livet med et skikkelig mannfolk. 
Menn i den alderen vet også hvordan man behandler en kvinne❤️

Anonymkode: 901f8...a6e

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja nettopp. Han her er smart og vet hva han prater om. Nå vet ikke jeg om han er ute etter det ene eller det andre med meg, men han gir meg positive tilbakemld. Hvordan er sexlivet deres da? Jeg vil tro de blir mer ivrige generelt med noe så mye yngre enn seg selv? 

Skrevet (endret)

Du gjør som du vil. Statistikken viser at det mest sannsynlig ikke kommer til å fungere. Så må du også tenke på om du vil tilbringe pensjonisttilværelsen din som enke. Når du er 70 er han 88 og statistisk sett vil han nok dø rundt da. Pensjonsalderen kommer til å øke og det gjør levealderen og, men han er mann.

Endret av Majer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Menn på 51 er fortsatt kjekke. Men plutselig blir de tyve år eldre «over natta». Dette har jeg sett flere ganger hos kollegaer. Hos noen skjer det ved 60. Andre rundt 55 etc.

Anonymkode: 24b74...d9d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på han er singel? 

Anonymkode: 0d528...5fe

AnonymBruker
Skrevet

Nok en tråd hvor alle tror at det må bli et forhold ut av en hver relasjon. Djeez. 

Anonymkode: 5fe28...9c6

AnonymBruker
Skrevet

Du er godt voksen selv. Så sats om dere har kjemi. Min venninnes mann var 30 år eldre og hun elsket ham og var gift med han til han døde. En annen mann giftet seg som 58 åring med en 30 åring fra Latvia og har fått 3 barn. Men han ser yngre ut og er nok yngre genetisk for sin alder

Anonymkode: 0248f...b6d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er du sikker på han er singel? 

Anonymkode: 0d528...5fe

Han sier til meg at han er singel ja? Men hvordan kan jeg egentlig vite helt sikkert? 

Han vil treffe meg helst idag, og vil se om vi hadde en kjemi. 

Han sier selv han går gjennom en seperasjon, så går ut ifra han er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...