AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Eit av mine tilfeller var da ein dame inveterte meg heim på kveldsmat heime med hun. Nybakte brød og mye godt pålegg. Eg møtte opp med glede kvar gang å praten gjekk fint,så takket eg for meg å dro heim. Så møtte eg henne på ein fest senere,da kom hun bort å sa du tar aldri hintet du.... Hæ?? Eg inveterte deg heim for eg vil knulle deg! Ååå hehe,okey.......... Så hva er typiske ting eg kan legge merke til? Lurer litt på om damer blir mer interessert om dem merker eg ikkje prøver meg, att eg bare er normal hyggelig med dem....? Anonymkode: e0fe5...158 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lurer litt på om damer blir mer interessert om dem merker eg ikkje prøver meg, att eg bare er normal hyggelig med dem....? Anonymkode: e0fe5...158 Godt mulig, sånn er menn iallfall. Er man ikke interessert så overfaller de deg nærmest. Anonymkode: ef18f...aac
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Tja hva skal man si... Noen ville jo sett det som et overgrep om du tolket dette som noe seksuelt uten at du hadde fått dette bekreftet eksplisitt. Så tror ikke du skal endre noe Anonymkode: a4d82...2eb 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Syns det var en litt rar måte hun la opp til det på, og samtidig at du oppførte deg som menn skal gjøre! Hun inviterte på mat, og da er det mat og hyggelig samvær. Enkelte ville tenkt sex m det samme... Kanskje det hun var vant til, men så fikk hun altså en "gentleman" på besøk istedet 😉😊 Vet ikke om det var mye flørt osv...- men godt samtale og mat er jo ikke akkurat ensbetydende med sex!😅😁 Anonymkode: 8f1bb...cd5 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Syns det var en litt rar måte hun la opp til det på, og samtidig at du oppførte deg som menn skal gjøre! Hun inviterte på mat, og da er det mat og hyggelig samvær. Enkelte ville tenkt sex m det samme... Kanskje det hun var vant til, men så fikk hun altså en "gentleman" på besøk istedet 😉😊 Vet ikke om det var mye flørt osv...- men godt samtale og mat er jo ikke akkurat ensbetydende med sex!😅😁 Anonymkode: 8f1bb...cd5 Jo nor eg tenker tilbake så var det litt flørt,men hadde hun invetert til 🍷 så hadde jeg kanskje tenk noe annet😄 Anonymkode: e0fe5...158
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Tja hva skal man si... Noen ville jo sett det som et overgrep om du tolket dette som noe seksuelt uten at du hadde fått dette bekreftet eksplisitt. Så tror ikke du skal endre noe Anonymkode: a4d82...2eb Ja tru man stort sett hadde gått på ein smell skulle man stått i døra med ein knall hard ein å det gliset kvar gang man blir invitert til noe lignende 🤣 Anonymkode: e0fe5...158 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 Om noen inviterer deg hjem etter byen så er det ofte et hint om noe annet ja. Anonymkode: 2e621...906
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 Hadde forventet dessert etter brødskivene. Men latt henne ta initiativet. Litt klasse må man ha Anonymkode: 2e38d...140
feliek54 Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Eit av mine tilfeller var da ein dame inveterte meg heim på kveldsmat heime med hun. Nybakte brød og mye godt pålegg. Eg møtte opp med glede kvar gang å praten gjekk fint,så takket eg for meg å dro heim. Så møtte eg henne på ein fest senere,da kom hun bort å sa du tar aldri hintet du.... Hæ?? Eg inveterte deg heim for eg vil knulle deg! Ååå hehe,okey.......... Så hva er typiske ting eg kan legge merke til? Lurer litt på om damer blir mer interessert om dem merker eg ikkje prøver meg, att eg bare er normal hyggelig med dem....? Anonymkode: e0fe5...158 Uten å snakke om sex så kan du hinte at hun er vakker for så å gå forsiktig videre. Kanskje si hun har en vakker kropp. sexy. Gå forsiktig frem uten å si at du vil ha sex.
Fioljenta Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 Håper du svarte: «Det har du helt rett i. Jeg liker at folk sier ting rett ut. Da unngår vi misforståelser.» 🤗 Mannen min tar fortsatt ikke hint… så jeg tror det er en kronisk tilstand. 😂 1
Snok1 Skrevet 16. juli 2022 #11 Skrevet 16. juli 2022 Det er smart av deg å være forsiktig, TS. Å assosiere en brødskive med tilbud om sex kan fort føre til vanskelige situasjoner.
Gjest fransine Skrevet 16. juli 2022 #12 Skrevet 16. juli 2022 Nei, damer blir ikke mer interessert, de tror bare at du ikke liker dem, og går videre til noen andre. Kanskje du skal prøve å vise litt mer interesse?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #13 Skrevet 16. juli 2022 Min mann gjennom nesten 30 år inviterte meg hjem første gang for å se på cd-samlingen og høre musikk. Det ble bare med det, første gang… Anonymkode: 00f75...c1b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #14 Skrevet 16. juli 2022 9 hours ago, Fioljenta said: Håper du svarte: «Det har du helt rett i. Jeg liker at folk sier ting rett ut. Da unngår vi misforståelser.» 🤗 Mannen min tar fortsatt ikke hint… så jeg tror det er en kronisk tilstand. 😂 Ja vi menn er så enkle stt vi må få det inn med teskje 🤣👍 Anonymkode: e0fe5...158
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #15 Skrevet 16. juli 2022 3 hours ago, fransine said: Nei, damer blir ikke mer interessert, de tror bare at du ikke liker dem, og går videre til noen andre. Kanskje du skal prøve å vise litt mer interesse? Ja men eg har alltid vert redd for å "missførstå" så drite meg ut. Så ender ofte opp med bare godt selskap. Men nor hun sa det hun sa på festen,"eg vil no knulle deg" så gjorde eg meg ikkje vanskelig 😄 Anonymkode: e0fe5...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå