Gå til innhold

Blir jeg ghostet eller er dette normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en mann (28) i starten av året. Han bor et stykke unna, men skulle flytte hit i sommer, så det var midlertidig langdistanse, men vi har derfor ikke møttes så ofte eller så seriøst enda. 

Vi begynte å date i mars, og det har gått ganske bra. Av og til har jeg følt at han har trukket seg litt unna etter vi har hatt sex, men det har kun vært 1-2 dager. Det har selvfølgelig gått litt naturlig opp og ned, men har følt at det har utviklet seg og vi har pratet utrolig mye sammen særlig i det siste. Nesten hver dag har vi pratet en stund på kvelden osv, og vi har rosa hjerte på snap (bestevenner mer enn to måneder). Vi møttes sist for to uker siden. 

Frem til mandag har vi snakket MASSE hver dag, og han har tatt mye initiativ til det. Helt plutselig over natta følte jeg at noe ble litt annerledes. Jeg fikk en snap, men da jeg stilte et spørsmål tilbake åpnet han bare. De to dagene etter nå har jeg knapt hørt fra han. 

Det virker som han trekker seg litt unna, men jeg vet ikke om det er meg eller alle på sosiale medier. Jeg vil ikke lage bråk av ingenting, så prøver å ikke spørre. Men har dårligere erfaringer tidligere, så krisemaksimerer ganske raskt.. 

Jeg er redd dette er fading eller starten på ghost. Jeg sendte en snap i stad som han bare åpnet, og jeg overtenker.

Men noen har sagt at menn av og til trekker seg unna uten grunn, at de bare trenger litt rom. 

Noen som kan gi input? ❤️ 

Anonymkode: 45bcb...c5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke send noe flere meldinger. La ballen ligge hos han. Han tar kontakt hvis han er interessert i å fortsette. Tror det kan gå litt i bølge daler så plutselig øker interessen igjen. 

Anonymkode: 9b34b...a0a

• Liker 3
Skrevet

Det er typ ghosting. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Selv om det er kjipt og vanskelig, så hadde jeg bare trukket meg tilbake å latt han ta initiativ. Han kommer til å ta initiativ om han er interessert i deg. Om han bare gir deg brødsmuler, som en Snap her og der, uten å konkret insje til å møtes, ringes osv, så hadde jeg droppet han. Du fortjener en som bryr seg. Lykke til ❤️

Anonymkode: bb136...841

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...