AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Jeg har det jeg kanskje kan kalle et luksusproblem, men for meg begynner det å bli et reelt problem.. Vi har vært sammen og samboere i 3 år, og ila disse årene har han aldri vært sur på meg, irritert mot meg eller oppgitt. Han er også _alltid_ enig med meg i ting jeg sier eller foreslår. Vi har det utrolig bra sammen og snakker og tar opp ting på en ordentlig måte, men allikevel.. Vi hadde en runde helt i starten når vi møttes hvor han skrev med masse damer og jeg regelrett klikket i vinkel og selv da var han helt rolig og lot meg holde på og kjefte og han var selvfølgelig enig i alt det ufine jeg sa til han. Jeg ønsker selvfølgelig ikke en relasjon hvor vi krangler, men vi har aldri en gang hatt en opphetet diskusjon fordi det aldri kommer så langt. Noen som har vært borti lignende? Jeg ønsker ikke at han egentlig er irritert / vil ta opp noe / plages over noe jeg gjør men ikke tør å ta det opp Anonymkode: f8843...078
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Forholdet startet med at Du klikket i vinkel, men han holdt seg rolig. Ikke ulikt veldig mange forhold der kvinnen utøver sosial kontroll med sine utbrudd og mannen tier. Det er en grunn til at han tier og alltid er enig med deg for å si det slik. Anonymkode: d96c0...c61 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): vi har aldri en gang hatt en opphetet diskusjon fordi det aldri kommer så langt. Anonymkode: f8843...078 Tror vi har hatt 1 opphetet diskusjon på 18 år. Syntes det bare er deilig jeg da. Har ikke noe mål om uenighet, diskusjoner eller krangling. Anonymkode: dcc86...c43 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Dette bør jo være enkelt å ta opp med ham 😊 Anonymkode: 38710...5d2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forholdet startet med at Du klikket i vinkel, men han holdt seg rolig. Ikke ulikt veldig mange forhold der kvinnen utøver sosial kontroll med sine utbrudd og mannen tier. Det er en grunn til at han tier og alltid er enig med deg for å si det slik. Anonymkode: d96c0...c61 Dette var fordi han hadde chattet med damer over lengre tid mens vi hadde blitt enige om å slette Tinder, og han sendte meldinger etter at jeg hadde sovnet om kvelden feks. Jeg kan 100 prosent stå inne for at jeg ble forbanna da, fordi det var et stort tillitsbrudd. Ts Anonymkode: f8843...078 3
snillOnkel Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har det jeg kanskje kan kalle et luksusproblem, men for meg begynner det å bli et reelt problem.. Vi har vært sammen og samboere i 3 år, og ila disse årene har han aldri vært sur på meg, irritert mot meg eller oppgitt. Han er også _alltid_ enig med meg i ting jeg sier eller foreslår. Vi har det utrolig bra sammen og snakker og tar opp ting på en ordentlig måte, men allikevel.. Vi hadde en runde helt i starten når vi møttes hvor han skrev med masse damer og jeg regelrett klikket i vinkel og selv da var han helt rolig og lot meg holde på og kjefte og han var selvfølgelig enig i alt det ufine jeg sa til han. Jeg ønsker selvfølgelig ikke en relasjon hvor vi krangler, men vi har aldri en gang hatt en opphetet diskusjon fordi det aldri kommer så langt. Noen som har vært borti lignende? Jeg ønsker ikke at han egentlig er irritert / vil ta opp noe / plages over noe jeg gjør men ikke tør å ta det opp Anonymkode: f8843...078 Det er mange menn som driter i hvilket land man reiser til på ferie, hva man spiser til middag eller om de skal gå på kino på fredag eller lørdag. Man har det allright uansett. Bryr han seg om hvor stor tv dere skal ha? Bil? Er dere enige politisk?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 snillOnkel skrev (20 minutter siden): Det er mange menn som driter i hvilket land man reiser til på ferie, hva man spiser til middag eller om de skal gå på kino på fredag eller lørdag. Man har det allright uansett. Bryr han seg om hvor stor tv dere skal ha? Bil? Er dere enige politisk? Tv og bil har han tatt styringen på da jeg ikke har noen spesielle preferanser eller ønsker. Han hadde noen ganske spesielle politiske meninger men disse har han helt endret da han skjønte at noen av mine meningen var i andre enden av skalaen 😅 Anonymkode: f8843...078
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 Har du testet å spørre om hans mening om noe, og så plutselig endre mening og se om han også gjør det? Jeg gjorde det på en eks som var slik. Utrolig irriterende. Kanskje det er han du har blitt sammen med? 😂 "P" Anonymkode: 2a1a7...cff
Mannisinbestealder Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 Da er du nok samboer med Kjell Simen fra Parteapi 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 Skulle ønske mn samboer også var det hehe Anonymkode: 332ba...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 snillOnkel skrev (8 timer siden): Det er mange menn som driter i hvilket land man reiser til på ferie, hva man spiser til middag eller om de skal gå på kino på fredag eller lørdag. Man har det allright uansett. Bryr han seg om hvor stor tv dere skal ha? Bil? Er dere enige politisk? Her er du inne på noe. Jeg kjenner meg litt igjen. I hvert fall når det kommer til praktiske ting. Eksen hadde sterke meninger om farger på vegger, møblering, div innkjøp. Jeg kunne ikke brudd meg mindre og det meste var helt greit for meg. Anonymkode: 8bc8b...88a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 Mannisinbestealder skrev (20 minutter siden): Da er du nok samboer med Kjell Simen fra Parteapi Ja det tenkte jeg og på😂 Anonymkode: 075d6...614
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #14 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har også en sånn mann! Stort sett veldig behagelig, men også irriterende noen ganger. Jeg får det jo stort sett sånn som jeg ønsker, men føler også at ansvaret for beslutningene som blir tatt hviler mest på meg. Føler nesten at han er litt tafatt noen ganger. Men veldig glad for at vi ikke krangler da! Anonymkode: 426da...96b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tv og bil har han tatt styringen på da jeg ikke har noen spesielle preferanser eller ønsker. Han hadde noen ganske spesielle politiske meninger men disse har han helt endret da han skjønte at noen av mine meningen var i andre enden av skalaen 😅 Anonymkode: f8843...078 Så han bare endret mening over natten? Anonymkode: 2df65...190
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #16 Skrevet 15. juli 2022 Dette minner meg seriøst om noe ekskona mi snakket om. Faren hennes og stemoren har et kjempefint forhold og begge er utrolig trivelig mot alt og alle. De har aldri kranglet om noe og er stort sett enig i alt som skjer. De tar hensyn til hva barn og familie generelt vil gjøre etc. Det ekskona mi klarte å lire ut av seg ''Herregud, så kjedelig det må være å ha det sånn... null krangling = null passion''. Er selv sammen med ei ny dame og vi krangler aldri. Har det sykt fint sammen og sengekosen er det virkelig ikke noe å si på. Passion? 😛 Anonymkode: 88605...395 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #17 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har alltid drømt om en sånn mann. Han over nevnte en eks som ville krangle for å ha "passion" i forholdet. For å si det sånn så er det ingen av oss som orker "årnings" når det er kjip stemning i huset.. Min samboer har meninger om pokker meg alt. Jeg gir meg stort sett. Noen ganger krangler vi, det er kjipt. I starten var vi alltid enige, nå er det stort sett han som bestemmer. Hadde gjort mye for å få en som var enig med meg i noe så enkelt som fargen på vegger og øvrig innredning . Anonymkode: 05da9...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå