yafethaileab11@gma Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 (endret) Hei. Jeg er en gutt på 23 år som sliter med alt for høy sexlyst. Jeg er i et forhold og føler at dette påvirker sexlivet til det negative. I starten av forholdet hadde vi sex hele tiden og vi kunne ikke få nok av det. Noen ganger over 6 ganger om dagen. Dette har forandret seg nå som dama har fått mindre sexlyst, men jeg fortsatt har den samme høye lysten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og føler meg dum og påtrengende når jeg starter forsiktig med forspill innimellom, dersom svaret jeg får oftest er avvisende. Ellers går det veldig bra med oss, og ingenting annet i forholdet er forandret. Bør jeg kontakte lege? Psykolog? Eller er det andre muligheter for å få senket sexlysten min? Endret 16. juli 2022 av yafethaileab11@gma
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Du bør nok bruke høyrehånden ganske flittig, for å være utro er jo ikke aktuelt når man er i et forhold. Prøv å fokusere på andre ting enn å tenke på sex og ikke kjenn etter om det napper i pikken. Anonymkode: 656b9...ae0 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Blir fort sånn med damer. De lurer inn fyren med mye sex i starten og etterhvert når mannen har fått følelser, så trappes sexen ganske kraftig ned. Trist.. Anonymkode: 67f79...bd6 5 1
Kvittering Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 seks ganger per dag? Ehhh, kan forstå det blir mye 😅 1
feliek54 Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 yafethaileab11@gma skrev (12 timer siden): Hei. Jeg er en gutt på 23 år som sliter med alt for høy sexlyst. Jeg er i et forhold og føler at dette påvirker sexlivet til det negative. I starten av forholdet hadde vi sex hele tiden og vi kunne ikke få nok av det. Noen ganger over 6 ganger om dagen. Dette har forandret seg nå som dama har fått mindre sexlyst, men jeg fortsatt har den samme høye lysten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og føler meg dum og påtrengende når jeg starter forsiktig med forspill innimellom, dersom svaret jeg får oftest er avvisende. Ellers går det veldig bra med oss, og ingenting annet i forholdet er forandret. Bør jeg kontakte lege? Psykolog? Eller er det andre muligheter for å få senket sexlysten min? Er du glad i henne og vil beholde henne så bør du finne en løsning. Snakke med henne først. Si hvordan du har det. kanskje snakke med legen 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Er du sikker på at du faktisk varmer henne opp nå, slik du gjorde i starten? Kjæresten og jeg hadde mye sex i starten men etterhvert så begynte han å gå mye mer direkte på penetrering, uten at vi fikk gjort noe særlig forspill. Føler innimellom at jeg må styre voldsomt for å roe ham ned så ikke det bare går rett på penetrering, og såvidt jeg antyder sex så er det «bam! På!». Skulle gjerne hatt oftere sex selv, men det blir litt stress noen ganger😅 Anonymkode: f9e29...5a9 1 1
yafethaileab11@gma Skrevet 31. juli 2022 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2022 On 7/17/2022 at 11:53 PM, AnonymBruker said: Er du sikker på at du faktisk varmer henne opp nå, slik du gjorde i starten? Kjæresten og jeg hadde mye sex i starten men etterhvert så begynte han å gå mye mer direkte på penetrering, uten at vi fikk gjort noe særlig forspill. Føler innimellom at jeg må styre voldsomt for å roe ham ned så ikke det bare går rett på penetrering, og såvidt jeg antyder sex så er det «bam! På!». Skulle gjerne hatt oftere sex selv, men det blir litt stress noen ganger😅 Anonymkode: f9e29...5a9 Jeg varmer opp henne mer enn jeg gjorde i starten faktisk. ( elsker å slikke så tror ikke d er på grunn av forspill )
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #9 Skrevet 31. juli 2022 Jeg tror du skal søke hjelp. Dette virker voldsomt. Om 6 ganger om dagen er referansen din, så vil du nok slite med å få dekket dette med de fleste normale, friske jenter. Selv her dag, over tid, er mye for svært mange. Ja, jeg kjenner par som har det, og har hatt de i 20 år, men de har hatt griseflaks som har funnet hverandre. Jeg vil tro sjansen for å vinne i lotto er større enn en slik match. Anonymkode: 7777f...640 1
Jentegutt Skrevet 1. august 2022 #10 Skrevet 1. august 2022 yafethaileab11@gma skrev (På 14.7.2022 den 23.00): Hei. Jeg er en gutt på 23 år som sliter med alt for høy sexlyst. Jeg er i et forhold og føler at dette påvirker sexlivet til det negative. I starten av forholdet hadde vi sex hele tiden og vi kunne ikke få nok av det. Noen ganger over 6 ganger om dagen. Dette har forandret seg nå som dama har fått mindre sexlyst, men jeg fortsatt har den samme høye lysten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og føler meg dum og påtrengende når jeg starter forsiktig med forspill innimellom, dersom svaret jeg får oftest er avvisende. Ellers går det veldig bra med oss, og ingenting annet i forholdet er forandret. Bør jeg kontakte lege? Psykolog? Eller er det andre muligheter for å få senket sexlysten min? Du kan få utskrevet depo provera, løser opp testosteron i kroppen, sexlysten avtar drastisk. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #11 Skrevet 1. august 2022 Jentegutt skrev (17 timer siden): Du kan få utskrevet depo provera, løser opp testosteron i kroppen, sexlysten avtar drastisk. Eller får deg en jobb med mye fysisk arbeid… Anonymkode: c876e...fa8 1
Jentegutt Skrevet 1. august 2022 #12 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eller får deg en jobb med mye fysisk arbeid… Anonymkode: c876e...fa8 Hjelper lite, kåtheten styrer alt :)
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #13 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Eller får deg en jobb med mye fysisk arbeid… Anonymkode: c876e...fa8 Haha... fysisk aktivitet øker lysten. Nei sett deg i ro, game eller et eller annet og spis drittmat. Da minsker lysten. Anonymkode: 171e7...a9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå